خدمات مالیات : خدمات مالیاتی از مشاوره تا کاهش مالیات شما

یک مشاور مالیاتی اگاه می تواند تمامی مشکلات پرونده های مالیاتی را حل و فصل کرده و از حقوق مودی دفاع کند. تمامی افرادی که مشمول پرداخت مالیات هستند باید در انتهای هر فصل صورت معاملات فصلی را ارائه دهند. دقت کنید که برای این صورت هم زمان مشخصی وجود دارد که 45 روز بعد از پایان هر فصل است. تمامی فعالیت هایی که شخص حقیقی یا حقوقی در یک سال انجام داده است ذکر می شود و وضعیت مالی شرکت را اعلام می نماید. اجرای خود قوانین مالیاتی و استفاده از دستورالعمل ها نیز بر اساس مطلب گفته شده در خطوط قبل نیاز به مهارت حسابداری نیز دارد. زیرا حسابداران هستند که در رویداد های مالی اعم از مالیاتی و غیر مالیاتی را با توجه به اصول حسابداری در سیستم حسابداری مورد نظر ثبت و ضبط می­کنند.

وکلای مالیاتی کاملاً به قوانین مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی روز مسلط هستند و می‌توانند در اجرای امور مالیاتی به صورت مستقل عمل کرده و قاعدتاً با تجربه‌ای که در این زمینه دارند بهترین نتیجه را حاصل کنند. شرکت همتاحساب گستر گیلا قراردادهای خدمات خود را قالب قرارداد روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، فصلی، سالانه، پشتیبانی و قرارداد کارفرما ارائه می نماید . باید بدانید که دولت برای آبادانی و کارهای عمرانی کشور نیاز به درآمد دارد و بخشی از این درآمد از طریق مالیات بدست می‌آید.

آیا در کاهش از مالیات هم خدماتی ارائه می‌شود؟

ماده ۲۰- خدمات موضوع مجوز فعالیت باید به صورت مداوم (۲۴ ساعت در شبانه روز و تمامی ایام سال) فراهم باشد مگر در مواردی که شرکت معتمد قبلا اجازه کتبی آن را از مرکز دریافت نموده یا دستوری دائر بر قطع خدمات به شرکت معتمد از طریق he said مرکز ابلاغ شده باشد. زمانی که شما کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنید، باید قسمتی از درآمد خود را بابت مالیات پرداخت کنید. گاهی اوقات افزایش هزینه‌ها و مالیات سبب می‌شود که شما انگیزه خود را برای ادامه کسب و کار از دست بدهید.

  • طبق تعریف، مالیات مستقیم مالیاتی است که پرداخت کننده نمی تواند آن را به دیگری منتقل کند و شامل مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر دارایی، مالیات بر ارث و غیره می شود.
  • با این برنامه اجرای تکالیف مالیاتی توسط سامانه های مالیاتی همراه شده است و عملا مراجعه حضوری به ادارات کمتر و محدود شده است.
  • تیم رایان محاسبان متشکل از حرفه‌ ای‌ترین و با تجربه‌ ترین افراد در این حوزه است.
  • مودی عزیز، خدمات مالیاتی و امور مالیاتی یک تخصص است، بسیاری از مودیان بدون توجه به پیچیدگی های قوانین مالیاتی به همراه حسابداران خود در ادارات مالیات سعی بر حل کردن مسائل مالیاتی خود دارند.

این سازمان، در زمینه اموری همچون، پرداخت مالیات، استعلام بدهی مالیاتی، صدور قبوض مالیاتی و سایر موارد مرتبط، اقدام به ارائه خدمات به متقاضیان می نماید. ماده ۴۱ – مرکز موظف است شرایط صدور مجوزهای موضوع این آیین نامه را بعد از تصویب، در درگاه ملی مجوزهای کشور بارگذاری کرده و با همکاری مرکز پالایش مطالعات و بهبود فضای کیب و کار نسبت به تسهیل فرآیند صدور مجوزهای مذکور اقدام نماید. ماده ۳۲- شرکت معتمد مکلف است در راستای انجام تمامی وظایف موضوع مجوز فعالیت خود، امکان نظارت و بازرسی‌ در هر زمان و مکان مورد نظر مرکز را برای بازرسان مرکز را فراهم نماید.

بنابراین شما می‌توانید برای گرفتن تخفیف مالیاتی، از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنید. برخی شرکت ها مشمول حسابرسی صورت های مالی بر اساس ماده 272 قانون مالیات های مستقیم هستند یا به هر دلیلی نیاز به خدمات مالیاتی برای حسابرسی صورت های مالی دارند . حسابرسان با بررسی یا حسابرسی صورت های مالی که برآیند عملکرد مالی مجموعه است گزارش خود را تهیه می کنند. هر مجموعه می تواند حسابرسی داخلی نیز داشته باشد که باز هم بررسی امور مالی و مالیاتی مجموعه در دستور کار قرار دارد.

فقط تا روز پدر از تخفیف دوره صفرتاصد مالیات بهره مند شوید!

در ارائه خدمات مالیاتی منحصرا با مسائل مالیاتی دست و پنجه نرم نمی­کنیم بلکه امور مالی من جمله استانداردهای حسابداری و نحوه ثبت اسناد نیز با قوانین مالیاتی ارتباط دارد که معمولا یک حسابدار مالیاتی انجام این امور را بر عهده دارد. پس به این نکته توجه نمایید که ارائه خدمات مالیاتی فقط به دانش مالیاتی و تسلط بر قوانین مالیاتی مربوط نیست بلکه سایر قوانین مانند قانون تجارت به آن مربوط است. خود اظهاری به‌صورتی انجام می‌شود که شما بایستی اظهارنامه مالیاتی که به شما داده می‌شود را با اطلاعاتی درست پر کرده و شرایط و وضعیت درآمد خود را در یک سال اخیر که از کسب‌وکارتان به دست آورده‌اید را برای سازمان‌های مالیاتی ارسال نمایید.

خدمات مالیاتی

در صورتی که انجام امور مالیاتی به وکیل مالیاتی واگذار گردد وکیل در مقابل خدمات خود حق الوکاله دریافت می کند. وکیل دادگستری نمایندگی قانونی مودی مالیاتی را در محاکم اداری و قضایی به عهده می گیرد. میزان حق الوکاله و چگونگی پرداخت آن به موجب توافق مودی و وکیل تعیین می گردد.

ماده ۲۸- مرکز موظف است حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ تصویب این آیین نامه، ویژگی ها و مشخصات فنی پایانه فروشگاهی، حافظه مالیاتی و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مربوط و نحوه تبادل اطلاعات میان حافظه مالیاتی با سامانه مودیان را تعیین و پس از تایید کارگروه، ابلاغ نماید. ماده ۳- مرکز پس از ارزیابی اسناد و مدارک متقاضی در صورت کسب شرایط احراز توسط وی، ظرف دو  هفته از دریافت درخواست متقاضی نسبت به صدور یا عدم صدور موافقت­ اصولی، برای فعالیت متقاضی به عنوان شرکت معتمد اقدام می‌نماید. مطابق ماده 169 مالیات مستقیم مودیان مالیاتی وظیفه دارند پس از دریافت کد اقتصادی در پایان هر فصل، فهرست معاملات خود را به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند. مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات است که در چرخه تولید و در هر مرحله به ارزش کالای ساخته شده افزوده می شود. مالیات ارزش افزوده درهر مرحله از انتقال به مصرف کننده بعدی، باید توسط خریدار پرداخت شود. فروشنده نیز باید در دوره های سه ماهه، مالیات ارزش افزوده دریافتی از خریدارن را به سازمان امور مالیاتی تحویل دهد.

اما بهره‌‌مندی از خدمات مالیاتی باعث می‌شود هیچ‌گونه وقفه‌ای در فعالیت کسب و کار پیش نیاید و صاحب آن بتواند نسبت به افزایش ورودی آن اقدام کند. زیرا شرکت خدمات مالیاتی همواره یک تیم مجهز و متخصص در این زمینه دارد و می‌تواند تمام پروسه مالیاتی کسب و کار را در سریع‌ترین زمان اجرایی کند. هدر دادن زمان همواره در مباحث مالیاتی می‌تواند مشکل ساز باشد؛ زیرا دولت به شدت بر روی مالیات کسب و کارها حساسیت داشته و تاکید می‌کند که باید در اسرع وقت توسط صاحب کسب و کار پرداخت شود. در صورتی که مالیات تاخیر بخورد و زمان پرداخت آن مغایر با قوانین مالیاتی کشور باشد، ممکن است صاحب کسب و کار جریمه‌ای سنگین متحمل شود. به طوری که مالیات کسب و کار چندین درصدر افزایش می‌یابد و حتی در مواقعی کسب و کار باید فعالیت خود را متوقف کند. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است.

سازمان امور مالیاتی نیز، اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی از طریق راه اندازی سامانه مخصوص به خود، به نام درگاه ملی خدمات مالیات، نموده و انجام برخی امور مالیاتی، صرفا با مراجعه و ورود به سایت آن، به آدرس my.tax.gov.ir، با فوریت امکان پذیر می باشد. ماده ۳۶ – مودیانی که حائز شرایط لازم  شرکت معتمد را دارا باشند و الزامات اعلامی مربوطه توسط مرکز را رعایت نمایند، مجازند پس از تایید مرکز، اطلاعات صورتحساب الکترونیکی صادره خود را به طور مستقیم به سامانه مودیان ارسال نمایند. ماده ۳۰- شرکت معتمد مکلف است کلیه تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارای استاندارد موضوع ماده ۲۸ این آیین نامه را که توسط اشخاص تامین کننده، ارائه و در اجرای قانون توسط مودیان مورد استفاده قرار می‌گیرند، پشتیبانی نماید.

خدمات مالیات یک راه حل قانونی برای شماست تا به‌جای حل مشکل ، از خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری کنید. موسسه مالیاتی پارستکس یک دفتر انجام امور مالیاتی در تهران است ، که کلیه امور مربوط به خدمات بر مالیات را برای مودیان به صورت تخصصی انجام می دهد در ادامه با خدمات این مرکز آشنا شوید. با دریافت اوراق مالیاتی صادر شده در راستای رسیدگی به تراکنش های بانکی  و دریافت اطلاعات اولیه به بررسی دقیق آنها پرداخته و اسناد و مدارک قابل دفاع تهیه و لایحه دفاعی نیز تنظیم خواهد شد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.