خرید خودرو با پیش پرداخت 40 تا 50 درصد در ستوده – نمایندگی زومیت

[ad_1]

به گفته خبرنگار ما ، نمایندگی ستوده با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان ، شرایط تحویل 12 خودروی سواری ، کراس اوور و شاسی بلند شامل X 22 سرعته اتوماتیک و اتوماتیک ، X33 S-sport و اتوماتیک معمولی ، X55 EX و EXS ، Tigo 5 ، Tigo 7 ، آریزو 5 ، آریزو 6 ، تیگو 7 اسپرت و 315 با پیشروی 40 تا 50 درصد.

بر اساس این گزارش ، باقیمانده قیمت 12 خودرو ذکر شده در اقساط یک ساله ، دو ساله ، سه ساله ، چهار ساله و پنج ساله قابل بازپرداخت است. در این فروش ، نرخ 18 تا 21 درصد برای سود شی در نظر گرفته شده است.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایشگاه برتر مدیران خودرو ، خودروهای خریداری شده را فوراً دریافت می کنند.

نمایندگی ستوده

Tigo 8 و X22 جدید نیز در بازار موجود است

یکی از برنامه های نمایندگی ستوده تحویل محصولات جدید به بازار خودروهای داخلی بود که به لطف آن در نیمه دوم سال جاری شاهد نمایش موفق ترین محصول چری در بازار چین و صادرات ، “Tigo Long شاسی 8 پرو این خودرو در برخی بازارها مانند روسیه در رقابت تنگاتنگ با هیوندای سانتافه قرار دارد.

رقبای اصلی تیگو 8 پرو در بازار ایران ، مدلهای وارداتی هیوندای سانتافه ، رنو کولئوس ، میتسوبیشی اوتلندر و … است. تیگو 8 پرو مخصوص مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن است ، این محصول از 1.6 لیتر استفاده می کند موتور TGDI با 197 اسب بخار قدرت که رقبا را با مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی و زبان جدید طراحی و مهندسی به چالش می کشد. به

اما X22 Pro خودروی دیگری است که انتظار می رود به زودی وارد بازار شود. قسمت جلویی این محصول شامل چراغ های جلو ، جلوپنجره و سپر جلو کاملاً بازنگری شده است و تا حدودی شبیه خودروهایی مانند هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه است. فضای داخلی نیز تغییر کرده است و کاملاً مدرن و جدید است.

چراغهای جلو چراغهای LED روشن هستند که 2.7 برابر قوی تر از چراغهای جلو هالوژن هستند و از سنسورهای نور مدرن برای روشن شدن خودکار در صورت نیاز استفاده می کنند. اما تغییرات X22 Pro تنها به ظاهر آن محدود نمی شود و گزینه ها و فناوری های به کار رفته در این خودرو نیز به روز شده است ، از جمله صفحه لمسی بزرگ خودرو که در 9 اینچ تمام نیازهای راننده را برآورده کرده است و می توان گفت یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی در بین رقبای این خودرو باشد.

فیس لیفت X 22 Pro تغییرات بیشتری مانند AutoHold و EPB دارد.

X22 Pro از موتور 107 اسب بخاری یک لیتری توربو استفاده می کند. در سال های اخیر ، مارک های معروف مانند سیتروئن ، مینی و بیامو از موتورهای کوچک و با کارایی بالا استفاده کرده اند. گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که در آریزو 6 عملکرد خوبی داشت و X22 Pro قرار است موفقیت X22 را در بازار ایران تکرار کند.

یک ماشین دست دوم بیاورید و یک ماشین جدید بگیرید

صفایی ، مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده ، یکی دیگر از خدمات نمایندگی ستوده را برای دارندگان محصولات شرکت مدیران خودرو با مدل 1390 به بالا در نظر گرفت تا مالکان عزیز این خودروها بتوانند خودروهای کارکرده خود را با خودروهای جدید عوض کنند.

نمایندگی ستوده

وی خاطرنشان کرد: در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با محصولات جدید ، متقاضیان تا 70 درصد امکانات رفاهی و اقساط تا 60 ماه را شامل می شدند.

صفایی افزود: کارشناس قیمت گذاری محصولات مدیران خودروهای فرسوده در این طرح ، ما آن را به صورت رایگان انجام می دهیم.

این گزارش می افزاید: دفتر مرکزی آژانس ستوده ، کد 401 ، در خیابان ستارخان تهران ، با سه دفتر دیگر در نازی آباد ، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله واقع شده است. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به صاحبان محصولات مدیریت خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مدیر خودرو با شماره 02144251055 (شعبه ستارخان) ، 02155333553 (شعبه نازی آباد) ، 02136652646 (شعبه هایپرسان) و 02144271619 (شعبه شیخ فضل الله) تماس بگیرید ؛ یا به آدرس وب سایت این آژانس https://mvm401.com برای اشاره به.

یادآوری می شود که آخرین اطلاعات مربوط به طرح فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در آدرس اینستاگرام نمایندگی ستوده همچنین موجود است.

https://www.instagram.com/mvm401/



[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما