دبیرخانه طرح حمایت از بخش خصوصی با همفکری اصناف و فعالان فضای مجازی ایجاد شد.

[ad_1]

دبیرخانه طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات اساسی فضای مجازی» با عنوان طرح حفاظتی متشکل از سازمان‌های حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات، توسط کمیته اطلاع‌رسانی از راه دور اتاق ایران راه‌اندازی شد. هدف از تشکیل این دبیرخانه اتحاد اصناف و فعالان فضای مجازی و افزایش تأثیرگذاری بر روند راستی‌آزمایی و تصویب طرح است.

«محمدرضا طلایی» رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران گفت: بنابراین نیاز به هماهنگی و همفکری بین اصناف و فعالان واقعی وجود دارد. و امنیت سایبری برای افزایش تأثیر طرح امنیتی و جلوگیری از سوء تفاهم از ناسازگاری‌های احتمالی بین بازیگران بخش خصوصی ضروری است.»

وی در تشریح نمونه ای از تاثیر این پروژه بر شرکت های خارج از فضای مجازی گفت:

به عنوان مثال، اکنون بسیاری از شرکت‌های سنتی و غیرتکنولوژیکی از شبکه‌های اجتماعی غیربومی برای تعاملات بین‌المللی، تبلیغات، بازاریابی، جلسات، رویدادهای مجازی و غیره استفاده می‌کنند و معتقدند استفاده از شبکه‌های بومی یا پیام‌رسانی می‌تواند این ارتباطات را مستحکم کند. به نوعی دنیا را می شکند و مشکلاتی را ایجاد می کند. بنابراین این شرکت ها در نحوه استفاده از فرصت ها و قابلیت های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان داخلی و خارجی نیز با چالش ها و ابهاماتی مواجه هستند.

به گفته طلایی، کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران با عنایت به تبعات و آثار مختلف این طرح، دبیرخانه ای را برای حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه فضای مجازی در بخش خصوصی راه اندازی کرد تا هماهنگی و حداکثری شود. مشارکت فعالان در این بخش . ارائه تصمیم و بررسی این طرح:

در این دبیرخانه که با حضور رؤسا یا نمایندگان تام الاختیار سازمان ها، اتحادیه ها و اصناف در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، تعامل و هماهنگی لازم با نمایندگان بخش خصوصی در حوزه های تخصصی مرتبط با فعالیت آنها صورت می گیرد. به این ترتیب صدای تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از یک جهت به گوش نمایندگان و کارشناسان حاضر در کمیته ویژه رسیدگی به این طرح می رسد.

طلایی از تمامی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان‌های بخش خصوصی دعوت کرد تا با عضویت در دبیرخانه طرح حمایتی، ارتباط مؤثری با نمایندگان و برنامه‌ریزان طرح در مجلس برقرار کنند.

لازم به ذکر است روز گذشته «افشین کلاهی» به عنوان نماینده بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی طرح حمایتی حضور یافت و در خصوص ضرر و زیان شرکت ها در هنگام جابجایی از بستری به پلت فرم دیگر صحبت کرد. . همچنین مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون مشترک قبل از رای گیری در مورد کلیات این طرح، نماینده بخش خصوصی موضع خود را در این خصوص اعلام کند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما