در زمان انتقام ؛ آیا صدایی دارید آقای کومان؟ (عکس)

[ad_1]

کد پیام: 1783319/52

زمان: ساعت 23:30
1400/07/10

بازدید: 15 367

پایان بحث برانگیز شادی گل

لوئیس سوارز امروز دومین گل اتلتیکو را در دروازه تیم سابق خود بارسلونا به ثمر رساند و پس از به ثمر رساندن این گل واکنش جالبی داشت. ابتدا عذرخواهی کرد و سپس یک پیام مستقیم به کومان فرستاد.

به گزارش “ورزش سه” ، تابستان سال گذشته بود که لوئیس سوارز پس از سالهای عالی حضورش در بارسلونا و کسب همه عناوین احتمالی با این تیم ، به بدترین شکل ممکن باشگاه کاتالان را ترک کرد ؛ در آنجا بعد از روی کار آمدن رونالد کومان ، سرمربی هلندی اعلام کرد که دیگر به این بازیکن احتیاج ندارد و سرانجام سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد.

سوارز قبلاً در اولین فصل حضورش در اتلتیکو مادرید نشان داد که بارسلونا چه اشتباه بزرگی در برابر او انجام داد ، زیرا ستاره اروگوئه ای یکی از دلایل کسب عنوان قهرمانی را با نمایش های عالی در حضور شاگردان دیه گو سیمئونه به ثمر رساند. عنوان قهرمانی فصل لالیگا

او بازی آتلتیکو-بارسا سال گذشته مقابل واندا را از دست داد که در نهایت با برتری یک بر صفر بلانکو به پایان رسید ، اما بازی برگشت در نیوکمپ را باخت و در تساوی یک گل را از دست داد.

امشب اتلتیکو مادرید و بارسلونا به مصاف واندا متروپولیتانو می روند و بازی با دو گل به سود سیمئونه تا پایان نیمه اول به پایان رسید. گل دوم اتلتیکو توسط لوئیس سوارز در دقیقه 44 به ثمر رسید. جایی که ستاره اروگوئه ای با پاس درخشان توماس لامار روی دروازه دروازه تیم سابق خود را باز کرد و پس از گلزنی مطابق وعده شانس خاصی نداشت.

وی دو روز قبل از بازی به اسپورت گفت:روز شنبه من تمام تلاشم را برای گلزنی و کمک به اتلتیکو می کنم ، اما برای بارسلونا احترام زیادی قائل هستم و اگر گل بزنم هرگز خوشحال نخواهم شد. من به هم تیمی هایم گفتم که نباید بارسا را ​​بی اهمیت جلوه دهند. این تیم پر از بازیکنان با استعداد است و اگر به آنها جایگاهی بدهیم ، آنها می توانند به ما ضربه بزنند. “

این چهارمین گل سوارز در لالیگا بود. حالا او برای هر 31 تیمی که در لالیگا بازی کرده است گل زده است.

بسیاری آخرین حرکت لوئیس سوارز را کنایه مستقیم از رونالد کومان می دانند. سوارز ، سرمربی هلندی از این موضوع بسیار ناراحت است و معتقد است او سال گذشته با یک تماس تلفنی یک دقیقه ای که به عنوان بی احترامی توصیف شد ، اخراج شد. شبی که کومان با دستیارانش روی سکوها تلفنی صحبت می کرد ، سوارز با حرکت گلزنی خود پیام ویژه ای برای او داشت.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما