دزد خیانتکار در انتظار محکومیت

[ad_1]

مرد تبهکار که با همدستی سه دوست از خانه ویهایی مرد ثروتمند و همسر فنلاندی وی سسرقد کرده هنلاندی وی سسرقد کرده هروتمند وی سسرقت کرده هنلاندی وی سسرقت کرده همنار شبار بادار بار.

بررسی این پرونده از سال 97 به‌دنبال تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آغاز شد. وی به مأموران گفت: با همسرم در خانه نشسته بودیم که 4 مرد نقاب‌دار خانه شدند و اموارن شدند و اموارسان شدند. وقتی مأموران راهی خانه ویلایی این مرد شدند، او را که بشدت مجروح شده بود همرراه همسر خارجی اش ندا کمسر خارجی اش ندا بود.

وی پس از انتقال به بیمارستان به ماموران گفت: من تازه از سفر خارج شدم و با همسرم در خانه نشسته بودیم که شبانه چهار نفر را که با نقاب سیاه پوشانده بودند وارد خانه ما شدند و با شمشیر و قمه مرا زخمی کردند و همسرم. را تهدید به مرگ بعد هم به زور هرچه دلار و طلا و اموال قیمتی در خانه داشتیم سرقت کردند.

ماموران در اولین گام پس از بررسی اموالی که خراب شده بود، ارزش ریالی آن را معردر 370 میومرن. با توجه به این که مرد جوان تازه از سفر به خارج برگشته بود، اینیه قوت گرفت که سارقان از این موضوع مطلع شد و به احتمال زیاد سارقان از آشنایان مالباخته بودند.

بدین ترتیب تحقیقات از آشنایان وی ادامه یافت تا در بازجویی از یکی از دوستان شاکی به وس دوستان شار بنیاوواواواوا

وحید 35 ساله که از دوستان قدیمی مالباخته خیلی زود بود به طراحی و اجرای نقشه از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من میدانستم که دوستم تاجرمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از این که تعداد زیادی از آنها را دوست دارم. دلار و پول در خانه دارد با سه همدستم به خانه‌اش رفتیم و ایستادگی کرد او را بمه و شمشیشیر مجریم.

پس از اعتراف این جرمی که مرتکب شد سه همدست او نیز خیلی زود شناسایی شدند.

بدین ترتیب میثم و سعید دستگیر شدند اما یاسر با گذشت دو سال از این ماجرای فراری و تحت تعقیب
است. سرانجام در شعبه یکم دادگاه کیفری تحت محاکمه قرار گرفتند. اصلی که در زندان بود به‌صورت
ویدئو کنفرانس تحت محاکمه قرار گرفت و دو نفر دیگر که با قید وثیقه از زندان آزاد شده بودند پای میزنیزایا.

در دادگاه ابتدایی، شاکی پرونده بار دیگر به شرح ماجرا پرداخت و در حالی که برای رسیدگی به اتهامات وارده شد، گفت: این چهار دزد با شمشیر شبانه وارد خانه شدند و مرا ضرب و جرح کردند. با اینکه دو سالی از این ماجرا اسپری شده هنوز جای زخم ها روی بدنم مانده است و همسرم هنوز وحشتناک است و افسرده است، برای آسیب بدنی که به من وارد شده است 50 میلیون تومان آسیب روحی که به من و همسرم وارد شده است. جبران نیست. این مرد سال‌ها در خانه من نان و نمک خورد اما خیانت کرد و اموالم را دزدید.

سپس زندانی که در زندان بود از طریق مانیتوری که در مقابل رئیس قرار داشت در برابر تفهیم دادگاهش گفت: قبول دارم که سدم را مرتکب کردم و حالا از آنها استفاده می کنم. آن گاه پرونده دیگر پرونده با قبول قبولش مدعی شد که بسیار تلاش کرده است تا رضایت شاکی را جلب کند و حاضر است که با برگرداندن اموال اشتباهش را جبران کند. جلسه سوم نیز با پشیمانی از جرمی که مرتکب شده درخواست بخشش کرد.

پس از پایان اظهارات مشتریان و وکلایشان، رئیس دادگاه ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد و برای صمورار خمورشار تورش.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما