ساخت اولین فیلم بلند سینمایی در فضا ؛ یک پیشرفت جدید برای روسیه – زومیت

[ad_1]

اولین ماهواره در فضا ، اولین سگ ، اولین مرد و اولین زن ، و حالا اگر همه چیز خوب پیش برود ، روسیه به اولین فیلم ساخته شده در فضا افتخار می کند.

روز پنجشنبه ، کمیسیون متخصصان پزشکی و ایمنی در مسکو طرحی را برای شروع کارگردان و بازیگر زن در ماه جاری برای فیلمبرداری اولین فیلم کامل در فضا تصویب کرد که روسیه را یک قدم به ثبت رکورد دیگر نزدیک می کند.

فیلمی که قرار است روس ها در فضا فیلم برداری کنند “چالش” نام دارد و داستان پزشکی را روایت می کند که برای نجات جان یک فضانورد به طور مختصر در ایستگاه فضایی بین المللی اخراج می شود. اگر فیلم ماه آینده فیلمبرداری شود ، صنعت فیلم روسیه هالیوود را در مدار در سراسر جهان شکست می دهد.

سال گذشته ، ناسا اعلام کرد قصد دارد یک فیلم فضایی را با تام کروز فیلمبرداری کند. Roscosmos ، آژانس فضایی روسیه ، بعداً گفت که می خواهد فیلمی در مدار زمین بسازد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو قبل از عزیمت برای اولین نمایش ، بازیگر و کارگردان روسی و قهرمانان آنها (هر دو از بازیگران حمایت کردند تا مشکل سلامتی با ثانیه اخیر تداخل نداشته باشد) با اشتیاق در مورد رهبر جدید در صنعت سرگرمی صحبت کردند. آنها گفتند امیدوارند بی وزنی را به گونه ای به تصویر بکشند که قبلاً در فیلم های بلند دیده نشده بود و احساس شناور بودن آزادانه و تماشای زمین از آسمان را با یک بازیگر حرفه ای نشان می دادند.

جولیا پرسیلداین زن که قرار است اولین بازیگر زن در فضا شود ، در مورد آموزش پرواز مینیاتوری خود می گوید: “او در دو ثانیه اول وحشتناک است و سپس زیبا است.” خانم پرسیلد و کلیم شیپنکومدیر ارشد خدمه قصد دارد به مدت 10 روز با کپسول سایوز به قسمت روسی ایستگاه فضایی بین المللی سفر کند. هنوز مشخص نیست که ناسا چه زمانی پروژه فیلم فضایی خود را آغاز می کند. اما مقامات روسی آنقدر عجله داشتند که برنامه ماموریت اخراج فیلمسازان را تغییر دادند.

کپسول سایوز متصل به ایستگاه فضایی بین المللی

ماژول روسی نوکیا در ایستگاه فضایی بین المللی فیلمبرداری می شود.

شروع کار گروه فیلمساز روسی 5 اکتبر (13 اکتبر) برنامه ریزی شده است. تأیید اخیر کمیسیون مرکز آموزش فضانوردان یوری گاگارین یک مانع جدی را در تولید فیلم حذف کرد. پرسیلد 37 ساله ، مانند شخصیتی که بازی خواهد کرد ، در حال آماده شدن برای سفر به فضا از طریق آموزش هایی است که در بهار امسال و پس از تست بازیگری آغاز شد. او سابقه ای در فضا و هوانوردی ندارد.

پرسیدل به عنوان دختر نقاش و معلم مهد کودک ، اکنون یک ستاره سینمای روسیه است. او به مدت چهار سال در فیلم های پرفروش ، آثار هنری و مجموعه های تلویزیونی در تئاتر مالایا برونایا در مسکو بازی کرد.

طرح روسیه برای اعزام این بازیگر زن به فضا بخشی از سفرهای فضایی امسال فضانوردان غیرحرفه ای است. اینها شامل پرواز جف بزوس ، مالک آمازون بر روی موشک Blue Argin ، یکی دیگر از شرکتهای او ، و پرتاب اخیر چهار مسافر با کپسول SpaceX است.

مقالات مرتبط:

در ماموریت رهبری آنتون شاپلروفیک فضانورد با تجربه سفینه سایوز را هدایت می کند. همه اعضای ماموریت آموزش دیده اند تا در مواقع اضطراری هنگام پرواز ، هم در کپسول و هم در قسمت روسی ایستگاه فضایی آماده شوند.

پرسیلد می گوید از پرواز آینده نمی ترسد. با این حال ، او معتقد است ترس یک احساس طبیعی است. او اعتراف کرد که برای فیلمبرداری در فضا با محدودیت هایی روبرو خواهد شد. به عنوان مثال ، او مسئول گریم است و بدون حضور پرسنل نورپردازی و صدا جلوی دوربین می رود.

شیپنکو می گوید هدف او در حین فیلمبرداری در ایستگاه فضایی نشان دادن تجربه کیهان از طریق چشم یک پزشک و بازی در نقش پرسیدل به عنوان یک فرد معمولی است. او می گوید: “ما می خواهیم همه کمی شبیه قهرمان ما باشند و احساس سفر در فضا را از طریق بازیگری تجربه کنند.” سه فضانورد ایستگاه فضایی نیز نقش های فرعی را در این فیلم ایفا خواهند کرد.

جولیا پرسیدل و آنتون اسکاپلرو و کلیم شیپنکو

از چپ به راست: جولیا پرسیدل و آنتون اسکاپلرو و کلیم شیپنکو.

آنتون داولینیک منتقد سینما و سردبیر مجله فیلم هنری به نیویورک تایمز گفت که فیلمبرداری گسترده از صحنه های بی وزن بازیگران زن یک دستاورد جدید برای صنعت فیلم خواهد بود. با این حال ، مشخص نیست که آیا هزینه ها و خطرات فیلمبرداری در فضا برای پروژه های آینده زمانی قابل توجیه است که فیلم روسی به عنوان اولین فیلم بلند در فضا بر عهده بگیرد و به تازگی ناپدید شده است.

فضانوردان و فضانوردان البته دهه هاست که مستندسازی می کنند. ماموریت های ماه آپولو پیشگام پخش زنده تلویزیون بودند. رابرت پلرمنCalcuttaSpidatcom ، دبیر سابق اخبار تاریخ فضا ، می گوید که تاکنون قدم هایی برای ساخت یک فیلم بلند در فضا برداشته شده است. ریچارد گاریوت، کارآفرینی که در سال 2008 به عنوان گردشگر به فضا سفر کرد ، یک فیلم کوتاه هفت دقیقه ای با عنوان “قله ترس” با بازی فضانوردان و فضانوردان ضبط کرد. فیلم روسی “برگشت از مسیر” که در سال 1984 تولید شد ، دارای صحنه هایی است که در فضا ضبط شده است. با این حال ، “چالش” اولین فیلم بلند در فضا و اولین فیلمی خواهد بود که توسط یک بازیگر و کارگردان به فضا ارسال می شود.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما