سرمایهری که با اسپیس ایکس به فضای سفر می کند، درصد انجام پروازهای فضایی هیجان انگیز است – زومیت

[ad_1]

جرد آیزاکمن، میلیاردی که تابستان امسال با کپسول کرو دراگون به مدار زمین پرواز کرد، قصر دوباره بایکنسپیس. آیزاکمن روز دوشنبه اعلام کرد که سه پرواز فضایی دیگر را از اسپیس ایکس خریده است و در مجموعه ای از ماموریت ها به نام «پولاریس» با فضاپیمای این شرکت به عمق بیشتر فضا سفر خواهد کرد.

آیزاکمن که ثروت خود را از طریق راه‌اندازی شرکت پرداخت شیفت ۴ پیمنتس به دست آورده است، سال گذشته خبرساز شبرساز است. وقتی کل هزینه‌های یک مأموریت فضایی به نام اینسپریشن ۴ را تقبل کرد. او سه بلیت دیگر پرواز را به سه شهروند معمولی ازجمله یک کودک نجات‌یافته از سروان، یک مهندس و یک آنتاد کهندس و یک آنتاد. این چهار فضانورد خصوصی پس از ماهها تمرین در نهایت در ماه شهریور بههمراه ترکیب بهمدت سه روز عازم شدند و ضمن آن، برای بیمارستان پژوهشی اطفال سنتجود اعانه جمعآوری کردند.

اکنون به نظر می‌آید آیزاکمن قصد دارد مأموریت خصوصی خود را مرتباً در بیش از پیش بزرگ‌تر کنرا کند. سه پروازی که او خریده، شامل دو مأموریت با کرو دو مأموریت با کرو داگون اسپیس ایکس است که به مدارهای بارسیار مرتفع زمرونن همارونپن است. این مأموریت‌ها مسیری را هموار خواهند کرد که در نهایت به اولین پرواز سرنشین‌دار با استارشیپ س مورپی جدار با استارشیپ س مورشک دار ب.

در اولین سفر با کرو دراگون به نام پولاریس دان ، آیزاکمن به همراه سارا گیلیس و آنا منون، دو کارمند اسپیس ایکس و همچنین اسکات پوتیت، خلبان سابق نیروی هوایی و مدیر ماموریت اینسپریشن ۴ پرواز خواهد کرد. این مأموریت فرصتی دیگر نیز به‌منظور جمع‌آوری اعانه برای بیمارستان سنت‌جود خواهد بود.

خدمه ماموریت پولاریس دان

از چپ به راست: جرد آیزاکمن، آنا منون، سارا گیلیس و اسکات پوتیت.

اگر ماموریت پول دان موفق باشد، کپسول کرو دراگون به بالاترین ارتفاعی که می گذرد، پوراد. آیزاکمن در گفت‌وگو با برنامه‌ی تودی، ادعا می‌کند که پولاریس دان، دوردست‌ترین پرواز فضایی انمسانی پهوروی خواوروی. کپسول کرو دراگون که هدف اصلی‌اش حمل فضانورد و بار به ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا الملی است، فقط یکاتنومنر.

مس ایکس اولین خدمه از فضانوردان ناسا را ​​در خرداد 99 به پرواز درآورد و سپس چند مأمور سرنیگناد مأموریت سرنشینان‌اد. این شرکت اولین نماینده کاملاً خصوصی فضایی را با مأموریت اینسپریشن 4 رقمی زد و قصد دارد تا مجموعه ای از مأموریت های خصوصی را برای شرکت آکسیوم به مکان ایستگاه فضای بین المللی انجام دهد.

پروازهای کرو دراگون قرار دارد ضمن آزمایش قابلیت‌های جدید، به‌عنوان مسئول پیشگام بران موریت‌های پیشگام بران موان فضموابان فضموان فضاموان موان فضموابن. مأموریت پولاریس شامل اولین پیاده‌روی فضای خصوصی نیز خواهد بود. فضانورد پیاده‌روی بدین منظور، نوع جدیدی از لباس فضایی را بپوشانید که به‌منظور پیاده‌روی فضای طراحی‌شده روی فضای طراحی شده است. این لباس جدید هم‌اکنون لباس‌های فشاری که سرنشینان کرو درا می‌پوشند، در حال ساخت بهپیاسا.

پولاریس دان همچنین ارتباطات بر لیزر ماهواره‌های استارلینک اسپیس ایکس را دعر فضار مایش و چگونینگیر ار آزمایش و چگونینگی. در این پرواز، خدمه‌ی چهار نفره به درون کمربند و آلن خواهند رفت. منطقه‌ای از ذرات تابشی که در میدان مغناطیسی زمین به زمین افتاده و تا اعماق فضای گسترش می‌یابد.

خدمه‌ای پولاریس دان درجریان کنفرانس مطبوعاتی هرانس مطبوعاتی برگزار می‌شود پس از اعلام خبر، اطلاعیه مرواد کبیشتری ارائه دامادک مثلاً ببه‌عنوان، آن‌ها ارتفاع دقیق پروازشان را اعلام نکردند و صرفاً گفتند می‌خواهند به مرتفع‌ترین متنوار تنرنن. آیزاکمن گفت: «اگر به مأموریت جمنای رجوع کنید، ارتفاع هدف را می‌دانید». در مأموریت جمنای 11 در سال 1966 که نهمین پرواز فضای انسانی پروژه جمنای ناسا بود، فضانوردان به روروننرروننارورن.

وقتی درباره‌ی پیشرفت‌ها در زمینه‌ی لباس‌های پیاده‌روی فضایی پرسیده شد، خدمه نگفتند طراحی تا کجا پیش رفته است. منون «یک تیم فوق‌العاده از مهندسان حرفه‌ای روی لباس فضایی کار می‌کنند و همکاری با هم‌زماری با هم‌زماری بوارنارنحی. مطمئناً با رسیدن به آن نقطه، بیشتر به اشتراک گذاشتن. »

تعریف نشده

نسخه آزمایشی موشک استارشیپ اسپیس ایکس.

همه فضانورد پیادهرو برای مأموریت پولاریس دان هنوز انتخاب نشده است، گروه اشاره کرد که این شخص بهمنظور ترک فضاپیما و انجام پیادهروی، ازطریق دریچه های باز خارج خواهند شد و سایر اعضای خدمه را در فضای خلاء قرار خواهند داد. منون گفت «هیچ قفل هوایی وجود ندارد و در نتیجه قطعاً کل تیم چهار نفره را در معرض خلاء قرار داد. ما بدون شک این کار را به طور کامل ایمان انجام داد. »

خدمه توضیح نمی دهد که منظور از ایمنی دقیقاً چیست؟ اما احتمالاً سه عضو دیگر نیز هنگام باز بودن دریچه، نوعی لباس فضاینوردی خواهند پوشید. درحالحاضر، اسپیس ایکس لباس فشار نمادین سیاه و سفیدی دارد که فضانوردان کرو دراگون حین پرتاب و بازگشت به جو بهمنظور زنده ماندن در صورت افتی فشار میپوشند. این لباس برای استفاده از فضای پیاده‌روی طراحی نشده است. اما احتمالاً همیشه می‌تواند برای مدتی فضانوردان را در محیط خلاء زنده نگه دارد.

آیزاکمن در مورد هزینه‌های مأموریت نیز صحبت کرد و صرفاً گفت برنامه‌ی پولاریس یک سرمایه‌گذاری مشترک بین اوس یکسا. وی گفت «می‌دانیم فضای گران است». [اما] در این مرحله، مانند سایر فناوری‌های پیشگامانه، کاهش می‌یابد.

فعلاً پرتاب پولاریس برای سه ماهه چهارم سال 2022 برنامه ریزی شده است و جزئیات بیشتر درباره سایر مأتاردادا در نهایت این پروازها با اولین پرتاب سرنشیندار استارشیپ به اوج خواهد رسید. فضاپیمای غولپیکری که اسپیس ایکس درچند سال گذشته با هدف ارسال انسان به ماه و در نهایت مریخ ساخو آنبت آنبوآ. آیزاکمن اشاره کرد که ممکن است در دو پرواز بعدی نیز حضور داشته باشد. وی گفت «اگر در مأموریت پولاریس دان به هدفمان دست یابیم و ناامید نشویم، این فرصت را برای مورین فرصت رواهم وار ‌تار تامن می‌سازد.

مقالات مرتبط:

آیزاکمن ممکن است برای ماموریت نهایی با استارشیپ قدری منتظر بماند. زیرا این فضاپیما هنوز مراحل ساخت را می‌گذراند و هنوز هیچ‌کس را به فضا حمل نکرده است. اسپیس ایکس در سالهای 2020 و 2021 چندین پرواز آزمایشی در ارتفاع بالا با استارشیپ انجام داد و پیش از آن فضاپیما را روی زمین بنشاند، آن را به ارتفاع 10 کیلومتری پرواز درآورد. در جریان این آزمایش‌ها، استارشیپ فقط یکبار می‌شود بدون اینکه منفجر شود، به‌طور سالم فرود بیاید.

استارشیپ به مدار در سال جاری است. بااین‌حال، انجام پروازهای آزمایشی بیشتر مستلزم آن است که اداره هوانوردی فدرال آمریکا مجوز پرتار نوارشیپر را دارد. تصمیم گیری درباره صدور مجوز قرار بود در انتهای ماه فوریه انجام شود. اما اداره هوانوردی فدرال به‌تازگی اعلام کرد که این ضرب‌الأجل را تا پایان ماه مارس تمدید می‌کند.

حتی اگر اسپیس ایکس امسال استارشیپ را به مدار بفرستد، همچنان باید چندین نفر را برای پرواز انصارا این شرکت باید سامانه های پشتیبانی حیات بسازد، به نحوه سوخترسانی به فضاپیما در مدار پی برد و نشان دهد که استارشیپ می تواند پس از سفر به اعماق فضا، سرنشینانش را سالم روی زمین فرود آورد. پیمودن این مراحل قطعاً چندین سال زمان خواهد برد.

خبر پروژه پولاریس دان اندکی پس از آن منتشر می شود که ایلان ماسک، سیستم اسپیس ایکس تازه ترین به روز رسانی درباره استارشیپ را در استاربیس، تاسیسات شرکت در تگزاس ارائه داد. او ضمن انتشار جزئیات جدید ازجمله پروفایل‌های پروازی استارشیپ گفت «قرار است در آینده اطلاراتی منتشر شورار هروان». در نتیجه آیندهی بسیار شگفت انگیز در پیش است. »

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما