سریعترین ماشین جهان روی کاغذ ؛ ابرخودروی چینی Farnov Othello معرفی شد

[ad_1]

شرکت چینی Farnova Automotive که در سال 2019 تأسیس شد ، از یک سوپراسپرت برقی با مشخصات استثنایی رونمایی کرد. این ابرخودرو Othello نام دارد و گفته می شود درایو آن می تواند 1810 اسب بخار قدرت و 12000 نیوتن متر گشتاور تولید کند! از صفر تا صد در 1.8 ثانیه ، حداکثر سرعت 420 کیلومتر در ساعت و قیمت 1.86 میلیون یوان از ویژگی های اصلی این ابرخودرو است.

Farnova Othello در حال حاضر در مرحله نمونه اولیه است. این هایپرکار الکتریکی بر اساس پلتفرم Kianto K50 و مطابق با توافقنامه های خودروهای Farnova و Kianto Motors طراحی شده است. اما با وجود استفاده از یک پلت فرم مشترک ، تفاوت های بین دو مدل هم از نظر ظاهر و هم از نظر تکنولوژی بسیار زیاد است.

کانتو K50

وقتی صحبت از طراحی می شود ، Farnova Othello چهره ای کاملاً مدرن و مدرن دارد و به دلیل زوایای تیز بدنه ، شبیه برخی از سوپراسپرت های ایتالیایی به نظر می رسد. واضح است که در طراحی این ابرخودرو ملاحظات آیرودینامیکی مورد توجه قرار گرفته است و پخش کننده بزرگ ، اسپویلر و چندین قطعه متحرک گواه این ادعا هستند. مانند بسیاری از سوپراسپرت ها ، در Othello به سمت بالا باز می شود.

Farnova Othello با طول 4670 میلی متر ، عرض 2.080 میلی متر و ارتفاع 1145 میلی متر ، تقریباً هم اندازه لامبورگینی اونتادور است. وزن آن 1350 کیلوگرم است که 225 کیلوگرم سبک تر از انتادور است.

درایو اتللو از دو موتور الکتریکی تشکیل شده است. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ، این دو موتور با هم 1810 اسب بخار قدرت و 12000 (دوازده هزار!) نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. به گفته فرنوا ، اتللو با اتکا به این موتور قادر است تنها در 1.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد ، رکوردی که در صورت دستیابی به آن ، اتللو سریع ترین خودروی خیابانی جهان می شود! این هایپرکار چینی از صفر تا 300 کیلومتر را در 8.5 ثانیه طی می کند و می تواند در خط مستقیم به حداکثر سرعت 420 کیلومتر برسد!

ظرفیت باتری Farnova Othello 75 کیلووات ساعت است. باتری توسط شرکت سوئدی Northvolt تامین می شود و چینی ها می گویند که می تواند تا 600 کیلومتر دوام بیاورد ، که البته بسیار بسیار خوش بینانه به نظر می رسد!

در هر صورت ، Farnova Othello از سال آینده در کارخانه Changde تولید می شود. چینی ها تنها 200 دستگاه سوپراسپرت با قیمت پایه 287،578 دلار تولید خواهند کرد ، مشروط بر اینکه کل داستان داستانی تخیلی نباشد!

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما