سفرهای نوروزی با تزریق ۲ دز واکسن امکان پذیر است

[ad_1]

جامهور با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی درباره تدابیر در نظر گرفته شده در ستاد ملی مقابله با اظهارات اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با واکنش ها در وهله اول بر لزوم فرهنگ سازی و مردم به تزریق 3 دز واکسن تاکید کرد، اما تزریق 2 دز واکسن نقشه سفرها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در جلسه «استاد ملی مقابله با هواپیما» با قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان کشور که با تلاش شبانه روزی خود موفق شد به کوتاهی ششم تبدیل شد، گفت: اگر چه بر سر موج ششم نیز جبران شود. غلبه کنیم، اما ویژه اعمال مقررات و شیوه نامه‌های بهداشتی در آستانه نوروز و عیتش نیمنابیبام است.

رئیس جمهور نیمه اول کرد: در ایام پیشرو و از جمله در عید شعبان تولیتهای آستانهای مقدسه و اماکن زیارتی به ویژه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد جمکران پیشبینیها و تدابیر لازم را برای روز میلاد امام عصر (عج) داشته باشند. مردم از فیض حضور در اماکن متبرک می‌شوند و هم‌زمینه‌ای از بیماری‌ها ارائه می‌شود.

با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی درباره تدابیر در نظر گرفته شده از سوی ستاد ملی مقابله با سفر برای سفرهای هوایی از بیماری و ایمن اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با بحران در وهله اول بر لزوم فرهنگسازی و مشارکت مردم به تزریق 3 دز واکسن مقامات تاکید دارند، اما از آنجایی که برای مردم قابل توجه هستند هنوز دز سوم و اکسن را تزریق نمی کنند، ستاد تزریق 2 دز واکسن را مبنا و مجوز انجام سفرهای نوروزی قرار می دهد.

جمهوری همچنین درباره سفرهای خارجی با اشاره به برخی از گزارش ها درباره گواهی گواهی جعلی از برخی از مراکز در عراق و ترکیه اظهار داشت: حتماً بر گواهی های غیرقابل قبولی که قصد ورود به کشور را داشته باشند، باید دقیق و جدی باشند و اگر نسبت به آن اقدام کنند. گواهی تست‌های انجام شده در خارج از کشور وجود دارد، حتما در داخل کشور از افورا مجتگدا س.

وی با قدردانی از همه دستاندرکاران برای مقابله با انواع در سراسر کشور مشخص کرد: لازم است فراتر از همه قدردانیها، از متخصصان و بررسی های تشکر کنیم که به مدد جستجوها و زحمات آنان امروز کشور از 6 واکسن بومی خطرناک شده است.

رئیس جمهور با اشاره به ایجاد موقعیت واکسن در کشور بررسی کرد: توانمندی به دست آمده در حوزه تولید واکسن سرمایه های گرانبها برای کشور در مقابله با بحران های احتمالی در آینده است.

با بیان اینکه تعطیلی حدودا 2 ساله نظام آموزشی کشور باعث افت علمی و تحصیلی جدی شده است، گفت: گزارش های نگران کننده از نتایج پایش های علمی به دست آمده و نیاز به وزرای آموزش و پرورش، علوم رئیس، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کلاسهای درس و امتحانات مدارس و دانشگاهها به شکل حضوری تاکید دارند.

جمهور با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با تصمیم مبنی بر برگزاری کلاسها و امتحانات مدارس و دانشگاهها به شکل حضور در شرایط غیراضطرار طرحی افزود: برابر این مصوبه طفره رفتن از حضور کلاسهای درس و امتحانات دانش آموزان و دانشجویان آسیب دیده می شود.

وی تاکید کرد: هیچ دانش‌آموزان و دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و جامعه‌های نمی‌توانند و نمی‌توانند و نمی‌توانند و نمی‌توانند و نمی‌توانند و نمی‌توانند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما