سناریوهای مختلف جنگ در مردم ; احتمال سقوط “کیف” به دست سربازان پوتین

[ad_1]

فرارو- عملیات نظامی روسیه در خاک سرانجام بامداد روز پنج‌شنبه 5 اسفند با فرمان ورار چنمیر پوتین شرار چنر نر نر وکراین این برنامه به دنبال سخنرانی تلویزیونی پوتین با تهاجم جنگنده روسی به چند شهر در شرق و شمال شرقی شرق، شلیک موشک و پیاده کردن نیرو در ساحل جنوبی جنوب و صدای انفجارهای شدید در چند شهر از جمله در کییف، پایتخت، و خارکیف شنیده شد. .

به گزارش فرارو، اکونومیست در این باره نوشته است: تهاجم ولادیمیر پوتین به قوانین که مدتها توسط غرب پیش بینی میشد و بارها از سوی او اعلام شد پیش از طلوع آفتاب 24 فوریه با شلیک موشکهای کروز، آتش توپخانه و سایر تسلیحات آغاز شد. انفجارهایی در نزدیکی فرودگاه اصلی کی و هم چنین در اطراف شهرهای دیگر رخ دادند. دامنه این هدف مشخص نشد، اما همه شواهد حاکی از یک عملیات بود.

نتایج اکونومیست، اکنون که خصومت‌ها آغاز شد فوری‌ترین پرسش این است که روسیه تتسید می‌کند. یک احتمال آن است که هدف اصلی آن تصرف تمام قلمرو مورد ادعای دولت روسیه باشد. جنگ برای دونباس به اندازه کافی بد خواهد بود. با این حال، از ماه ژانویه مقامات امنیتی هشدار داده اند که پوتین در حال تهاجم بیشتر با هدف سرنگونی دولت ملی است.

“جون بایدن” رئیس جمهور آمریکا و “بوریس جانسون” نخست وزیر بریتانیا هر دو گفته اند که دو گفته اند که روسیه احتمال اریاریاریاریاری. مقام‌های ناتو با ارزیابی‌های بریتانیا و آمریکا موافق هستند. نیروهای روسیه در جنوب بلاروس در هفته های اخیر به مرز نزدیکتر شده اند و بسیاری از آنها در ترکیب های تاکتیکی سازماندهی شده اند که در صورت دستور پوتین، امکان پیشروی سریع به سمت جنوب به سمت دیگر کیف را می سازند.

جمعیت بیش از 44 میلیون نفر است که تقریباً دو برابر افغانستان و عراق است که آمریکا و متحدانش را در سالهای 2001 و 2003 ترتیب می دهند. با این وجود “مایکل کوفمن” کارشناس مسائل مرتبط با نیروهای مسلح روسیه استدلال می کند که چندین متجاوز روسیه را برای جستجو در مناطق شرقی منحصر به فرد به نظر میرسند.

سناریوهای مختلف جنگ در مردم ;  احتمال سقوط پوتین با چه خواهد کرد؟
پیرمحمد ملازهی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه روسیه به روسیه با دو هدف عمده دنبال می شود، اظهار داشت: در وهله اول پوتین به دنبال الحاق دو استان دونتسک و لوهانسک به خاک روسیه است که صددرصد محقق می شود، در وله دوم نیز روسیه به دنبال تضمین از آمریکا و اتحادیه اروپاست. اروپا هستند تا از گسترش ناتو به شرق جلوگیری کنند و به نوعی را وجه المصالحه این کار کره‌اد کنند.

ملازهی با اشاره به اینکه در ساعات و روزهای آینده احتمال وقوع کیفی وجود دارد، گفت: به احتمال زیاد به تغییر حکومت مرکزی در داخل کشور خواهد زد، اگر خاک این کشور را به روسیه ضمیمه کند، هر چند این مسئله بعید است. ، اما احتمال آن وجود دارد.

وی افزود: بنابراین می توانم گفت اگر پیشروی روسیه در خاک چند ادامه پیدا کند روسیه می تواند با تعیین شرط و شروطی از جمله تغییر و استعفای زلینسکی جنگ جمهوری و همچنین تضمین آمریکا برای عدم پیوستن مردم به ناتو را خاتمه دهد، اما باید در روزهایی دید. آینده تحولات به چه سمتی خواهد رفت، از سویی با توجه به بالا گرفتن تنش بین بلوک و غرب، بالاترین احتمال حمله چین به تایوان نیز وجود دارد که این احتمال ضعیف است، زیرا چین اعلام کرد در استقلال تایوان به این جزیره حمله خواهد کرد. کرد، اما به هر حال با توجه به شرایط وجود این احتمال را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه احتمال درگیری بلندمدت در منطقه وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به فضایی که رقم خواهد زد این احتمال میرود که یک جنگ چریکی، شهری و بلندمدت در شکل گرفتن، از سویی مقاومت مردم این کشور در این رابطه از اهمیت بسزایی است، این موضوع که احتمال می‌دهد مردم را جدی بگیرند وجو .دارد جمعیت وجو .دارد.

ملازهی ادامه داد: آمریکا و اتحادیه اروپا کمکهای مالی و تسلیحاتی خود را با مردم را ادامه خواهد داد، اما نکته مهم این است که پوتین چقدر میخواهد به این بازی ادامه دهد، اینکه او میخواهد تنها به تصرف این دو استان شرقی شمال بسنده کند، یا اگر قصد پیشروی بیشتر را دارد، این موضوع در هفته آینده مشخص خواهد شد و می‌توان آینده جنگ در اوکرانر و جنگ در اوکرانر نده

وی با اشاره به گاز روسیه، نظران کرد: با توجه به اینکه روسیه حدود 40 درصد گاز روسیه را تامین می کند، اروپا آنطور که باید و شاید در برابر روسیه بایستد، ممکن است مبادله روسیه با غرب قابل توجه باشد. اشتراک گذاری

این تحلیلگر مسائل بین الملل تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین سلاح غرب در برابر روسیه، ابزاری است که در کوتاه مدت نمی تواند برای روسیه مشکلی ایجاد کند، اما در بلند مدت اگر یک درصد افزایش پیدا کند، این افزایش تحریم ها علیه روسیه می تواند برای آن ایجاد شود. پوتین دردسرهای فراوانی را ایجاد کند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما