صادق عباسی شاهکوه به عنوان رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. مصطفی اشرف نیز به عنوان مشاور وزیر و رئیس دفتر این وزارتخانه منصوب شد.

زارع پور در احکام عیسی از زحمات حسین فلاح جوشقانی و تحسین عادلی در دوران تصدی ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و امور دفتر وزارتخانه قدردانی کرد.

عباسی شاهکوه دارای مدرک دکترای مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل Przedsiębiorstwo Komunikacji Infrastrukturalnej»، «معاونت بررسی های فنی و مجوزهای اداره نظارت بر رادیو»، «امور فنی و بین الملل اداره نظارت بر رادیو»، «رئیس اداره علوم کاربردی پست و مخابرات» و «رئیس پژوهشگاه فناوری ارتباطات» یکی از مهمترین محیط ها و وظایف وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

اشرف همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبایی است. دستاوردهای او شامل بیش از 14 سال تجربه در سطوح مختلف دانش و مدیریت است. «مدیرکل دفتر حراست و تحقیق و توسعه مرکز آمار و اطلاع‌رسانی قوه قضائیه»، «معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «معاون فناوری اطلاعات» حراست، وزارت فرهنگ و ریاست اسلامی» از جمله وظایف مهم قبلی وی است.

یکی از ماموریت های اصلی رئیس جدید رگولاتوری ارتقای کیفیت اینترنت است. معضلی که در یکی دو ماه اخیر با اعتراضاتی در فضای مجازی همراه بوده است. در همین راستا، اخیراً وزیر ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به همراه شرکت زیرساخت مأمور کرد تا با مطالعه دقیق گزارش‌های مردمی، راهکارهایی برای رفع سریع مشکلات ارتباطی و اطلاع‌رسانی مردم از فعالیت‌های اجرایی ارائه کند.

درست است که دو روز پیش معاون وزیر پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات از ارتقای کیفیت شاخص های کیفیت اینترنت در کشور خبر داده بود، اما در عمل این بهبود چندان محسوس به نظر نمی رسد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما