عجیب است که باشگاه در تمدید قرارداد دخالت نکند

[ad_1]

کد پیام: 1783164/59

زمان: ساعت 1:23 بعد از ظهر
1400/07/10

بازدید: 4735

کرگر:

جیمی کرگر ، بازیکن سابق لیورپول عجیب می داند که یورگن کلوپ در مذاکرات برای تمدید قرارداد محمد صلاح مداخله نکرده است.

قرارداد ستاره لیورپول در تابستان 2023 به پایان می رسد و گفته می شود او یکی از معدود بازیکنان کلیدی است که تمدید قرارداد برای او در اولویت قرار دارد.

با این حال ، پیشرفت چندانی در مذاکرات اخیر با صلاح صورت نگرفته است که نگرانی های هواداران لیورپول را برانگیخته است. قرارداد جردن هندرسون ، ترنت الکساندر آرنولد ، ویرجیل فن دایک ، آلیسون بکر و فابینیو اکنون تمدید شده است و گفته می شود مذاکرات با نمایندگان صلاح در حال انجام است.

به نظر می رسد باشگاه قصد مداخله در روند تمدید قرارداد این بازیکن را ندارد و با توجه به فشاری که مربی بر باشگاه برای تمدید قرارداد جردن هندرسون وارد کرد ، این باعث کرگر شد.

تلگراف می گوید: “باشگاه پس از بیانیه ای کوتاه و مختصر قرارداد جردن هندرسون را تمدید کرد ، اما اکنون می گوید در مذاکرات با صلاح دخالت ندارد.” عجیب به نظر می رسد. اگر دلیل مشخصی برای عدم دخالت در مذاکرات با صلاح وجود داشته باشد ، هنوز اعلام نشده است. هر زمان که از موفقیت لیورپول صحبت می کنیم ، تمرکز ما روی تأثیر ون دایک و آلیسون است. منصفانه است ، اما نباید آثار صلاح را فراموش کنیم. او همان بازیکنی است که در اولین فصل حضورش در این تیم 44 گل به ثمر رساند.

مدافع سابق لیورپول اضافه کرد: هواداران در 25 سال آینده متوجه خواهند شد که آنقدر خوش شانس بودند که شاهکار گلزنی صلاح را دیدند. آنها دوباره فیلم های او را تماشا می کنند و آمار او را با تعجب بررسی می کنند. “امیدوارم آنها نگویند چرا او قبل از اینکه فرصتی برای شکستن راجر هانت پیدا کند ، گروه را ترک کرد.”

راجر هانت ، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس ، که در جام جهانی 1966 نیز برنده این تیم بود ، در دوران حضورش در لیورپول 244 گل به ثمر رساند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما