فورد فوکوس 2022 فیس لیفت با به روز رسانی داخلی و خارجی – Zomit ارائه شده است

[ad_1]

پس از بروزرسانی ماه گذشته Fiesta ، فورد قصد دارد Focus را با تعدادی تغییر در داخل و خارج ارتقا دهد. طبق گزارشات موتورهمه انواع دارای چراغ های LED استاندارد هستند که با چراغ های کم نور داخلی طراحی شده اند تا ظاهر جلو را بهبود بخشند. با پرداخت هزینه اضافی ، چراغ های LED پیکسلی با دوربین جلو کار می کنند و قسمت هایی از چراغ های جلو را خاموش می کنند تا رانندگان جلو خیره نشوند. این چراغهای جلوی پیشرفته از یک دوربین برای خواندن جلو و روشن کردن داخل پیچ استفاده می کنند.

در مورد چراغ های عقب ، باید بدانید که مدل های هاچ بک و استیت دارای لنزهای مشکی هستند و همچنین گزینه جدیدی برای چراغ های عقب LED با ناحیه وسطی تیره تر و طراحی نور متفاوت وجود دارد. مانند فورد با فیستا کوچکتر ، تمام انواع فوکوس را تصفیه کرده است ، از جمله ST-Line اسپرت و اکتیو خشن.

بدون تغییر لهجه ST ، طرح جدید حلقه آلیاژی “Mean Green” از مدل های پوما ST و Fiesta ST وام گرفته شده است. نسخه عملکردی همچنان در مدل های هاچ بک و املاک در دسترس خواهد بود. جالب اینجاست که فورد در مورد موتور دیزلی چیزی نمی گوید. زیرا فقط به موتور بنزینی EcoBoost اشاره شده است.

سه چهارم نمای فورد فوکوس فیس لیفت / 2022 فورد فوکوس آبی

یک تغییر عمده در کابین ایجاد شده است: Focus 2022 مجهز به جدیدترین سیستم سرگرمی Ford SYNC 4. این صفحه لمسی بزرگتر 13.2 اینچی از به روزرسانی های آنلاین و همچنین سازگاری بی سیم و ادغام Apple CarPlay و Android Otto پشتیبانی می کند. صفحه بزرگتر دکمه ها و کنترل های فیزیکی آب و هوا را حذف می کند تا کنسول مرکزی کمتر شلوغ بماند. با این حال ، ما معتقدیم که برخی از دکمه ها و دستگیره های سنتی در نهایت برداشته می شوند.

نسخه های معمولی فورد فوکوس از موتور بنزینی 1 لیتری توربو 125 اسب بخاری و 155 اسب بخاری استفاده می کنند که از طریق گیربکس 6 سرعته دستی جدید یا گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. موتور EcoBoost از فناوری نیمه هیبرید 48V برای کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 استفاده می کند. موتور سه سیلندر بنزینی می تواند بدون فناوری الکتریکی (سیستم نیمه هیبریدی) ، که 100 اسب بخار و 125 اسب بخار قدرت دارد ، در دسترس باشد و همچنین با گیربکس 6 سرعته دستی متصل می شود.

مقالات مرتبط:

فورد هنوز دیزل ها را زنده نگه می دارد و موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر EcoBlue می تواند 95 یا 120 اسب بخار قدرت تولید کند. هر دو پیکربندی دیزلی با گیربکس استاندارد 6 سرعته دستی جفت می شوند. اما پیشرانه قوی تر می تواند به صورت اختیاری با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ترکیب شود.

هیچ تغییر مکانیکی در Ford Focus ST وجود ندارد. زیرا این خودرو از موتور 2.3 لیتری توربو بنزینی 280 اسب بخاری استفاده می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، هیچ نشانه ای از موتور 2.0 لیتری 190 اسب بخاری وجود ندارد ، که می تواند به این معنی باشد که خودروساز دیربورن تصمیم گرفته است موتور EcoBlue را به همراه Facelift ST متوقف کند. در داخل کابین ، صندلی های فورد پرفورمنس ، که در فورد فیستا نیز استفاده می شود ، در فیس فس فیس فیس لیفت استفاده می شود.

کابین ، داشبورد و صفحه نمایش فورد فوکوس پس از لیفت صورت / فورد فوکوس 2022

نوع ترکیبی عملکردی نیز نادیده گرفته نمی شود. زیرا از فضای بار متنوع تری با پارتیشن عمودی و طبقه جدید استفاده می کند. محفظه بار جدید به گونه ای است که در هر شرایطی با شیلنگ آب به راحتی قابل شستشو است.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما