فیس بوک برای کباب دیگری از قانونگذاران به کنگره باز می گردد.

[ad_1]

تصویرآنتیگونا دیویس ، مسئول امنیت جهانی فیس بوک ، در سال 2018.
وام…تراشه Somodevilla / گتی ایماژ

انتظار می رود آنتیگون دیویس ، رئیس امنیت جهانی فیس بوک ، صبح پنجشنبه با س sharpالات شدید سناتورها در مورد تأثیر اینستاگرام بر نوجوانان روبرو شود و به اتهاماتی اشاره کرد که فیس بوک سالهاست می داند برنامه اشتراک گذاری عکس هایش باعث آسیب های روحی و روانی شده است.

این جلسه که در ساعت 10 صبح آغاز می شود ، اولین مورد از دو کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس سنا است که فیس بوک بر جوانان تأثیر می گذارد. مورد دوم ، سه شنبه ، با یک خبرچین خواهد بود که اطلاعات مربوط به تحقیقات نوجوانان فیس بوک را به اشتراک گذاشته است.

پس از آنکه وال استریت ژورنال در اوایل ماه جاری مجموعه ای از مقالات مربوط به تحقیقات داخلی را در فیس بوک منتشر کرد ، این جلسات برگزار شد. در یکی از مقاله ها آمده است که طبق یافته های فیس بوک ، از هر سه نوجوان یک نفر گفته است که اینستاگرام مشکلات تصویر بدن او را بدتر کرده است. در میان نوجوانانی که به خودکشی فکر می کردند ، 13 درصد از کاربران بریتانیایی و 6 درصد از کاربران آمریکایی گفتند که می توانند این افکار را در اینستاگرام دنبال کنند.

چهارشنبه شب ، فیس بوک دو اسلاید از مطالعه ای که توسط مجله به آن اشاره شده بود ، منتشر کرد. این شرکت اسلایدها را به شدت حاشیه نویسی کرد ، گاهی صحت و قصد گزارش تحقیق را زیر سال می برد یا بازنویسی می کند. این شرکت در اسلاید خود گزارش داد که بسیاری از نوجوانان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش داده اند ، از جمله اینکه این برنامه گاهی به سلامت روان کمک می کند.

قانونگذاران از شرکت و مدیریت آن برای پنهان کردن تحقیقات که به نظر می رسد مغایر با اظهارات عمومی مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک و مدیرعامل اینستاگرام آدام موسری است ، انتقاد کردند. هر دوی آنها مدتهاست هشدار را نادیده گرفته اند که اینستاگرام – با فیلترهای خود که می تواند تصاویر را افزایش دهد و دکمه “پسندیدن” که می تواند به عنوان یک شاخص محبوبیت عمل کند – یک محیط پرتنش را برای کاربران جوان ایجاد کرده است و باعث شده است بسیاری از نوجوانان احساس بدتری نسبت به خود داشته باشند.

این هفته ، آقای ماسری اعلام کرد که فیس بوک برنامه های خود برای انتشار نسخه ای از اینستاگرام را که کودکان ابتدایی و راهنمایی را هدف قرار می دهد ، متوقف می کند.

آقای ماسری استدلال کرد که مقاله اینستاگرام ژورنال این تحقیق را از زمینه خارج کرده است و گفت که تعداد نوجوانان در این مطالعه “نسبتاً کم” است. گفته می شود ، بسیاری از نوجوانان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش می دهند.

انتظار می رود خانم دیویس ، که هفت سال رئیس امنیت فیس بوک بوده است ، این پیام را در بازجویی تکرار کند. این شرکت از ایده یک برنامه برای بچه هایی مانند YouTube Kids دفاع کرد و گفت که می تواند ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی قوی تری را برای کودکان نوپا نسبت به برنامه اصلی اینستاگرام فراهم کند.

سناتور مارشا بلکبرن از تنسی ، جمهوری خواه در کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، در بیانیه ای گفت: “از بستن چشم بر اثرات منفی سلامت روان سیستم عامل های آن تا نوجوانان تا ناتوانی آنها در پلیس به دلیل قاچاق ، اسارت داخلی و سایر مطالب مضر ، فیس بوک کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. “

وام…جنی ریفل برای نیویورک تایمز

وکلای طرفین روز چهارشنبه به قاضی اداری گفتند که آمازون با تأخیر در جلسه علنی به اتهامات اخراج غیرقانونی این زوج با دو تن از منتقدان داخلی خود به توافق رسیده است.

کارمندان سابق امیلی کانینگهام و مارن کوستا ، او گفت در بیانیه ای که آمازون موظف به بازپرداخت دستمزد است و “به همه کارکنان فنی و انبار خود در سراسر کشور اخطاریه ارسال می کند که آمازون نمی تواند کارکنان را به دلیل سازماندهی و اعمال حقوق خود اخراج کند.” آنها شهرک را “در حمایت از حقوق کارگران به دست آوردند” نامیدند.

زن و شوهر آنها گفتند که سال گذشته اخراج شدند زیرا آنها علناً شرکت را تحت فشار قرار دادند تا تأثیر آن بر تغییرات آب و هوایی را کاهش داده و نگرانی های کارگران انبارها را برطرف کنند. آمازون معتقد بود که کارکنان سابق بارها قوانین داخلی را نقض کرده اند.

خوزه نگریت ، سخنگوی آمازون روز چهارشنبه گفت: “ما به یک توافق متقابل رسیده ایم که مشکلات حقوقی این موضوع را حل کرده و از حل این موضوع استقبال می کند.”

این توافق در زمانی به پایان رسید که آمازون که متعهد شده است “بهترین کارفرمای روی زمین” باشد ، در جستجوی 40000 کارمند شرکت و فنی و 125000 کارمند انبار در ایالات متحده در بازار کار تنگ است.

در سال 2018 ، خانم کوستا و خانم کانینگهام ، که به عنوان طراح در دفتر مرکزی آمازون در سیاتل کار می کردند ، بخشی از گروه کوچکی از کارکنان بودند که به طور علنی این شرکت را وادار کردند تا اقدامات بیشتری را برای بررسی تأثیرات آب و هوایی انجام دهد. آنها تلاشهای خود را به کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوا تبدیل کردند و به بیش از 8700 همکار آمازون در حمایت از تلاشهای آن کمک کردند.

با گذشت زمان ، خانم کانینگهام و خانم کاستا اعتراضات خود را گسترده کردند. پس از اینکه آمازون به آنها گفت که آنها با ارتباطات عمومی خود در مورد شرکت ، سیاست ارتباطات خارجی خود را نقض کرده اند ، گروه آنها همچنین برای صحبت 400 کارمند ترتیب داد و عمداً از این سیاست نقض کردند تا چیزی بگویند.

در آغاز همه گیری ، آنها یک رویداد داخلی را برای کارگران انبار اعلام کردند تا در مورد شرایط ایمنی در محل کار با تکنسین ها صحبت کنند. آمازون هر دو زن را کمی بعد اخراج کرد. سناتور الیزابت وارن ، دموکرات ماساچوست ، با ابراز نگرانی از اقدام تلافی جویانه به آمازون نوشت و تیم بری ، پیشگام اینترنت و نایب رئیس سابق گروه ابری آمازون ، در اعتراض از سمت خود کناره گیری کرد.

در بهار امسال ، وکلای شورای ملی روابط کار گفتند که در اتهامات خانم کاستا و خانم کانینگهام که به تلافی سازماندهی آنها آزاد شده اند ، شایستگی پیدا کرده اند. دفتر آژانس در سیاتل سپس علیه آمازون شکایت کرد و گفت که این شرکت “به طور گزینشی و گزینشی سیاستهای ارتباط خارجی و منابع خود را برای محدود کردن کارکنان در فعالیتهای محافظت شده و هماهنگ اعمال کرد.”

این جلسه قرار بود صبح سه شنبه آغاز شود اما به دلیل اینکه طرفین در حال حل و فصل بودند ، به تعویق افتاد.

این پرونده یکی از بحث های زیادی است که این شرکت از زمان شروع همه گیری با شورای کار داشته است. ظاهراً در ماه اوت ، افسر بازجویی NLRB به آژانس توصیه کرد که انتخابات اتحادیه را در انبار آمازون در بسمر آلاباما برگزار کند و اظهار داشت که “رفتار آمازون با شرایط آزمایشگاهی لازم برای برگزاری انتخابات عادلانه تداخل داشت”. آمازون هرگونه دخالت را رد کرده و قول داده است که در صورت موافقت شورای کار منطقه ای با این پیشنهاد و بی اعتباری انتخاباتی که اتحادیه رد کرده است ، اعتراض کند.

وام…خام / رویترز

گزارش ویروس کرونا دلتا در ویتنام ، دومین تامین کننده بزرگ پوشاک و کفش برای ایالات متحده پس از چین ، در حال گسترش است و بر توزیع نابرابر واکسن در سراسر جهان و تهدیدهای همه گیر جدید برای اقتصاد جهانی تاکید می کند. برای نیویورک تایمز

با نزدیک شدن به تعطیلات تعطیلات ، بسیاری از خرده فروشان آمریکایی پیش بینی تاخیر و کمبود ، و همچنین قیمت های مربوط به نیروی کار بالاتر و هزینه های حمل و نقل را در حال حاضر افزایش می دهند. نایک هفته گذشته پیش بینی فروش خود را کاهش داد و دلیل آن را 10 هفته کاهش تولید در ویتنام از اواسط ژوئیه اعلام کرد و مراحل بازگشایی مجدد آن در اکتبر آغاز شد. ایورلین گفت که با تاخیرهای چهار تا هشت هفته ای روبرو است.

مرکز صنعتی پرجمعیت شهر هوشی مین ، مرکز ویروس ها در کشور ، یک سری قرنطینه های فزاینده را تجربه کرد و بسیاری از کارخانه ها در ماه ژوئیه به طور موقت تعطیل شدند. این فعالیت تجاری را فلج کرده و بر زنجیره تنش جهانی تنش افزوده است. اگرچه تعداد موارد جدید رو به کاهش است ، اما دولت در حین تلاش برای واکسیناسیون ساکنان این محاصره را تا پایان ماه سپتامبر تمدید کرد.

شرکت های آمریکایی به خارج از ویتنام نگاه می کنند ، اغلب به کارخانه های چینی باز می گردند که قبلاً با آنها کار می کردند یا در کشورهای دیگر شریکی پیدا کردند که رشد سریعی ندارند.

این سوال وجود دارد که آیا آنها زمان کافی برای تغییر قبل از کریسمس را خواهند داشت یا خیر. گوردون هانسون ، اقتصاددان و استاد سیاست شهری در مدرسه کندی هاروارد می گوید: “ماه سپتامبر زمان بدی برای تغییر موقعیت شما است.”

خرده فروشان در حال حاضر در تلاش برای آماده سازی مشتریان هستند. LL Bean در مورد تاخیر و کمبود تعطیلات هشدار می دهد و خریدهای زود هنگام را تشویق می کند. مقاله را بخوانید

اقتصاد این کشور پس از همه گیری ویروس کرونا بهبود یافته است ، اما میلیون ها نفر هنوز به کار خود بازنگشته اند. برخی به دنبال شغل هستند اما نتوانسته اند آن را پیدا کنند. دیگران نمی توانند به دلیل نگهداری از بچه یا مسئولیت های دیگر کار کنند. برخی دیگر می گویند که همه گیری باعث شده است آنها در اولویت های شغلی خود تجدید نظر کنند.

اکنون چه چیزی شما را در حاشیه نگه داشته است؟ وضعیت مالی شما بدون حقوق ثابت چگونه است؟ مرخصی از کار چگونه زندگی شما را تغییر داده است ، هم اکنون و هم در آینده؟



[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما