قتل به خاطر «کفش‌های غریبه پشت در!»

[ad_1]

محکوم فراری یک پرونده جنایی در حالی که بعد از 9 سال زندگی مخفیانه و با ردیابی اطلاعات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به دام افتاد که به همراه برادر بزرگترش جنایتی هولناک را به خاطر «کفشهای غریبه پشت در!” رقم زده بودند.

به گزارش خراسان، این جنایت وحشتناک بیست و نهم شهریور سال 91، زمانی رخ داد که دختر 20 سال پس از ازدواج ناموفق، با جوان 25 سال به نام «سام آشنا شد. مدتی بعد از آنها تصمیم به ازدواج با یکدیگر دارند، اما «س» که یقین خانوادهاش با این ازدواج مخالفت می کنند، ماجرای ازدواج را به دختر مطلقه را پنهان می کنند و می کنند و این را برای مدتی به عقد موقت خود درآورد.

ارتباط تازه عروس و داماد در حالی آغاز شد که دختر جوان همچنان اصرار داشت تا موضوع را علی کند. هنوز دو ماه بیشتر از این عقد پنهانی نگذشته بود که شبی تازه عروس به خانه خواهرش رفت که کسی در نزار آن را دید. پسر جوان نیز وقتی با نامزدش تماس گرفت و متوجه شد که او به تنهایی به خانه خواهرش رفته است، او هم به نزد همسرش در بولوار ذوالفقار رفت، اما حدود نیمه شب بود که زنگ خانه به صدا درآمد.

دختر جوانی که نمی‌دانست تا دقایقی دیگر چه حادثه وحشتناکی رقم بخورد در منزل را گشورد و با برادر ۱۸ ساله کبا برادر ۱۸ ساله‌اش. هنوز و برادران مشغول گفتگو بودند که برادران دیگرشان هم از راه رسیدند و آنها داخل خانه رفتند دو با دیدن جوان غریبه در کنار خواهرشان، خشم خود را کنترل کردند و به این ترتیب «ب- ر» (برادر کوچکتر) را به سمت چپ مشاهده کردند. خواهرش حمله ور شد و برادر بزرگتر نیز با چاقو به جان جوان غریبه افتاد آنها در همین حال پیکر خون آلود تازه داماد 25 ساله را به درون کوچه کشیدند و به داخل خودرو انداختند، ولی بعد از طی مسافتی پیکر غرق در خون جوان آنها را از درون خودرو بیرون انداختند و از صحنه حادثه متواری شدند.

عقربه های ساعت حدود 2:30 بامداد بیست و نهم شهریور سال 91 را نشان میداد که با گزارش این ماجرا توسط شاهدان عینی به پلیس، گروهی از پلیس به فرماندهی سروان علی بهرام زاده (رئیس وقت کلانتری آبکوه) عازم محل شدند و در حالی که به پلیس. تحقیقی پرداختند که پیکر نیمه جان تازه داماد نیز به بیمارستان رضوی مشهد انتقال یافت، اما تلاش برای درمان به نتیجه نرسید و این جوان جان خود را از دست داد رئیس وقت کلانتری آبکوه که هم اکنون جانشین پلیس آگاهی خراسان است منطقه را به بالاترین حد خود رساند. قاضی اسماعیل شاکر (بازپرس ویژه قتل عمد مشهد در زمان وقوع حادثه) اطلاع داد و اثن گونرس بونر هرار هارین

در حالی که به خاطر تاریکی شب هیچ کدام از شاهدان نبودند در پلاک خودروی موفقان موفقان را یادداشت کردند، تحقیقات به شیوه اطلاعاتی ادامه یافت تا این که دقایقی بعد با ردیابی خونهای ریخته شده در محل، سرنخها به منزلی در چند خیابان بالاتر از محل قرار گرفته است. رهاکردن پیکر جوان مجروح (مقتول) رسید. بررسی‌های شبانه نشان داد که در منزل خود زنی زندگی می‌کند که شوهرش نیز در منزل حضور نداشت. وقتی این زن شناسایی شد و مورد بازجویی قرار گرفت مدعی شد که شب خواهرش به همراره جوانر که تازه وانر که همرآآه تنارآ.

بعد از روز دختر ۲۰ ساله خود را به پلیس معرفی کرد و پرده از راز این جنایت برداشت. او گفت: من از حدود ۲ ماه قبل و به مدت ۹ ماه به عقد موقت «س» درآمدم. او در حالی که صیغه نامهای را به افسر پرونده نشان میداد، با این ادعا گفت: شب حادثه وقتی نامزدم به خانه خواهرم آمد از او خواستم به داخل منزل نیاید که احتمال میدادم برادرانم از راه برسند، اما او به حرفم گوش نکرد و به او گفت. خبرم کن. هنوز مدتی از این ماجرا نگذشته بود که دو برادرم به همراه چند تن از دوستانشان آمدند که درگیری شروع شد و برادر بزرگم با چاقو به سمت همسرم حمله کرد و او را هدف ضربات چاقو قرار داد. من که ترسیده بودم از سمت برادرم فرار کردم و به همسایه روبه رویی پناه بردم ، وبه منزلان بردم ، وبلی سایتان نوردم ، وبلی افراد نوردبکب

در پی اعترافات این زن جوان، تحقیقات تحقیقاتی با دستورات ویژه قاضی شاکر برای شناسایی و دستگیری مهنامامان و سگیتگیری مهنامامان و سگیتگیری مهنامان و هانوان هانواما در که ردیابی های اطلاعاتی کارآگاهان پلیس پلیس آگاهی رضوی برای شناسایی مخفیگاه پلیس آگاهی از فراری ادامه، کیفرخواست این پرونده جنایی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صادر شد و دو برادر به صورت غیابی در دادگاه محاکمه شدند. قضات دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پس از بررسی دقیق محتویات پرونده، در نهایت «ب- ر» (برادر بزرگتر) را به قصاص نفس و «ع- ر» (برادر کوچکتر) را به تحمل 10 سال زندان محکوم کردند. این پرونده جنایی پس از طی مراحل دادرسی به اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد گیرا هنایی پس ازرارا به گزارش خراسان، این گونه بود که بعد از گذشت 9 سال از این حادثه تلخ، کارآگاهان دایره قتل عمد پلیس اطلاعات با ردزنی های تخصصی و خبری به سرنخ هایی رسید که نشان میداد “ع-ر” (محکوم فراری) در یکی از مناطق شهر رباط رسید. کریم از توابع تهران به صورت مخفیانه و با نام مستعار زندگی می‌کند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما