قیمت «قرمز» در بازار مسکن جدید

[ad_1]

قیمت درخواستی مسکن نوساز و نوساز در بازار مسکونی به طور کلی کمی بالاتر از قیمت مورد انتظار متقاضیان است.

به گزارش دنیای اقتصاد، برخی از سیستم های فایل فروش مسکن معتبر قیمت های اعلام شده را به سه دسته قرمز، سفید و سبز تقسیم می کنند که با مشاهده لیست فایل های بازار می توان قیمت های اعلام شده را تخمین زد. محدوده یا فایل هایی که قیمت های بالاتری نسبت به آخرین قیمت های معامله شده نهایی دارند بزرگتر هستند.

در این سیستم ها فایل هایی با قیمت پیشنهادی نزدیک به قیمت نهایی ثبت شده در آخرین معاملات مسکن در منطقه به رنگ سفید نمایش داده می شود و رنگ سبز برای فایل های قیمت مربوطه می باشد. رنگ قرمز نیز نشان دهنده این است که مالک قیمت خرید ملک خود را بالاتر از قیمت آخرین معامله اعلام کرده و تمایل به افزایش قیمت دارد.

بررسی مسکن نوساز و نوساز در بازار مسکن نشان می دهد که قیمت رنگ سبز در فایل های موجود بسیار پایین بوده و قیمت ها عموما با رنگ سفید و قرمز درج شده است. به نظر می رسد صاحبان واحدهای نوساز به ویژه آن دسته از سازندگانی که برخی از واحدهای کلیدی خود را به صورت تک فروشی در بازار مسکن عرضه کرده اند، تمایل دارند حتی در ماه های آینده این واحدها را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانند. اخیراً هیچ گزارشی مبنی بر نوسانات قیمت در بازار مسکن گزارش نشده است، در اعلام قیمت خرید به گونه ای عمل کردند که در صورت امکان، واحدهای تمام شده را به قیمتی بالاتر از قیمت جدیدترین خانه های فروخته شده در بازار مسکن بفروشند. بازار مسکن. همانجا.

با توجه به اینکه نوسازان در اواسط پاییز 1400 در تمام سال‌های اخیر رکورد «کم‌ترین سهم» از معاملات ماهانه مسکن را به ثبت رسانده‌اند. ساخته شده واحد قفل است در این بین، او شانس زیادی از خود نشان نمی دهد. سهم آپارتمان های نوساز از کل معاملات ماهانه مسکن نسبت به سال 96 که بازار مسکن در فاز پیش رونق قرار داشت، یعنی در یک ماه یا دو ماه گذشته تقریباً 32 تا 33 درصد کاهش داشته است. فروش ماهانه خانه های ساخته شده برای پنجاه سال.

قیمت «قرمز» در بازار مسکن جدید

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما