لوازم یدکی سراتو طبس ساخته شده آسان – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

لوازم یدکی سراتو 5000 در زیر کاپوت کشیده این خودرو، در پشت آرم الماس نشان رنو، موتور 2500cc، شانزده سوپاپ با توان 171 اسب بخار در دور موتور 6000rpm آرام گرفته است که این نیرو در اختیار یک سیستم انتقال قدرت CVT قرار گرفته و طبق اعلام خودروساز شتاب صفر تا صد 9/3 ثانیه ای دارد که با توجه به وزن حدودا 1700 کیلوگرمی خودرو دست یابی به آن سخت می باشد.موتور 2500cc این خودرو، گشتاور 226 نیوتون متری خود را در دور موتور 4400rpm در اختیار راننده قرار می دهد که نشان از کشش مناسب خودرو این خودرو دارد. در زمان عرضه با توجه به بازاریابی درست سایپا به سرعت مورد استقبال ارگان ها و ادارات دولتی و خصوصی قرار گرفت. اشاره کرد. سواری نرم و اتاق بی صدا اتاق ایزوله و ساکت کولئوس در هنگام رانندگی جلب توجه می کند.

لوازم یدکی سراتو ثابت

[arpw limit=”10″]

لوازم یدکی سراتو ظرفشوی

سایپا پس از قطع تولید ریو تا چندین سال از همکار قدیمی خود کیا خودرویی روی خط تولید نداشت تا پس از توقف تولید نسل دوم سراتو در سال 2013 و معرفی نسل جدید اقدام به مونتاژ نسل دوم در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک کرد. ریو یک خودروی محبوب، کم استهلاک، دارای سواری نرم با هندلینگ نسبتا ضعیف است که فنی بسیار ساده و تعمییرات آسانی دارد که ریو را به خودرویی خانوادگی و کم دردسر تبدیل کرده است که حتی با گذشت 8 سال از توقف تولید آن هنوز بازار دست دوم موفقی دارد.

لوازم یدکی سراتو زاهدان پس از موفقیتی که سایپا با همکاری شرکت کیا با محصول پراید به دست آورد، در سال 1384 تصمیم به تولید نسل اول کیا ریو با کد فنی SL گرفت که در دو نوع دنده ای و اتوماتیک( بصورت محدود) به بازار عرضه شد. دلیل وجود این تعداد خودرو کیا سراتو در کشور ، ناشی از تولید و مونتاژ این خودرو در کشور توسط مجموعه سایپا است که در 4 نسخه تولید و روانه بازار شد.در سال های ابتدایی قیمت این خودروها به نسبت قابل قبول بود اما قیمت امروزه این خودرو به میزان چشمگیری افزایش یافته است. در آذرماه سال 1394 پس از موفقیت رنو تندر 90، پارس خودرو تصمیم به جایگزینی خودروی محبوب ایران خودرو یعنی پژو 206 نمود.نسخه هاچبک خودرو تندر نود( لوگان) با طراحی متفاوت تر نسبت به نسخه سدان که برخلاف تندر که توسط دو قطب خودروسازی کشور به صورت مشترک تولید می شد، تنها توسط پارس خودرو ( سایپا) به بازار ارائه شد. طراحی زیبا، سواری نرم، امکانات مناسب در زمان خود، پشتیبانی پارس خودرو و کیفیت مناسب، مگان را تبدیل به خودرویی محبوب در بازار تبدیل کرد.

موتور 3/5 لیتری DOHC آن مجهز به 24 سوپاپ با توان 256 اسب بخار در دور موتور 6000rpm دور در دقیقه جثه حدودا 1900 کیلوگرمی مورانو را طی 8 ثانیه طبق گفته خودروساز از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. شتاب خودرو با توجه به موتور 182 اسب بخاری و انتقال قدرت (CVT) و وزن 1550 کیلوگرمی نباید انتظار زیادی از تیانا داشت. به علت کیفیت قطعات، هماهنگی موتور گیربکس، هزینه نگه داری پایین و قدرت مناسب مورد استقبال قرار گرفت. رونیز مجهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر از نوع DOHC با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 208 نیوتون متری و دور موتور 3800rpm می باشد که با توجه به وزن 1770 کیلویی شتاب چندان بالایی ندارد اما به علت گشتاور تولیدی دور موتور مناسب و کشش مناسبی برخوردار است. با توجه به عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور و نوسانات شدید قیمت ارز نمی توان قیمت دقیق این محصولات را ذکر کرد. نسخه دنده ای مجهز به یک موتور 1600cc، شانزده سوپاپ و قدرتی معادل 124 اسب بخار و نسخه اتوماتیک مجهز به DOHC، دو لیتری با توان 156 اسب بخار و گشتاور 194 نیوتون متری می باشد.

در نسخه بنزینی مجهز به موتور 2/4 لیتری با توان 100 اسب بخار در دور موتور 4800rpm و گشتاور 190 نیوتون متری در دور موتور 2400rpm که با کد Z241 شناخته شده و به یک گیربکس 4 سرعته که با کد (F4W81A) وظیفه انتقال نیرو به چرخ های عقب به عهده آن است. این موتور در حالت گازسوز به ترتیب 90 و 180 اسب بخار نوان و گشتاور تولید می کند. اما نسخه 2L با توان 138 اسب بخار مجهز به گیربکس 4 سرعته با قابلیت تعویض دستی از شتاب و کشش بهتری برخوردار است و مالکین این خودرو را راضی نگه می دارد. در زیر کاپوت ریو یک موتور 1493cc، شانزده سوپاپ با توان 98 اسب بخار در دور موتور 5500rpm قرار دارد که بدنه 1100 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 11/3 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رساند. سفارش از کلیه نقاط ایران دریافت شده و در کوتاهترین زمان تحویل می شود. جهت دریافت نصب محصول خریداری شده توسط بهترینهای مکانیک سیار در تمام نقاط اقدام نمایید . چهره ی آن برای امروز شاید کمی قدیمی و کسل کننده بنظر برسد, اما اگر نگاهی واقع گرایانه و منطقی به سال 2005 و رقبای او از جمله هیوندا آوانته یا مزدا 323 در بازار داخلی بیاندازیم متوجه می شویم جزء خودروهای باپرستیژ و جذاب بازار بوده است.

نمایندگی فروش لوازم یدکی سراتو سایپا

نمای ظاهری ماکسیما نسل 5 کمی ساده و قدیمی است، اما ابهت و جذابیت خود را پس از گذشت تقریبا 21 سال از طراحی حفظ کرده است. بطوریکه پس از گذشت ده سال از توقف تولید، بازار دست دوم مناسب و علاقه مندان خاص خود را داراست. سراتو یکی از همین مونتاژی های مرغوب صنعت خودرو ایران است که در تیراژی قابل توجه از سوی سایپا روانه بازار شد و موفقیت بالایی به دست آورد. طراحی ظاهری ساده و محافظه کارانه، چراغ های هندسی و بدنه ای به دور از خطوط اغواگرایانه و حجیم باعث شده قشقایی در عین سادگی، قدیمی بنظر نرسد و هنوز استایل خود را حفظ کرده باشد. خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا از مجموعه ۳۶۰ پارت به عنوان یک واردکننده مستقیم از کشورهای امارات و کره جنوبی شما را از داشتن یک قطعه با کیفیت بهره مند خواهد کرد. استفاده از خدمات اینگونه فروشگاه ها مانند فروشگاه اینترنتی یدکی سراتو به شما کمک می کند تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

لوازم یدکی کیا تحولي که به جرئت ميتوان جز بزرگ ترين تحولات تاريخ بشري دانست تحولي که تا به امروز مورد توجه گونه هاي بشري بوده است و افراد سازنده خودرو هرروز به دنبال پيشرفت کردن در اين زمينه هستند حقي که پيشرفت هاي قابل چشم گيري در اين زمينه انجام شده است. رفع مشکل گازخوری آریو زوتی شرکت سایپاتعمیرات تخصصی خودروی آریو زوتی Z300 در زمینه های موتور ،گیربکس اتومات و دنده ،برق والکترونیک ، دیاگ و جلوبندی. در صورت نیاز به شماره امداد خودروی رنو مگان می توانید با شماره آقای امداد تماس بگرید. طراحی ظاهری قدیمی و محافظه کارانه، داشبورد خشک و ساده و آپشن های سطحی و بسیار پایین پاشنه آشیلی برای این خودرو بود، اما به علت کیفیت بالا و بهره مندی از موتور 16 سوپاپ ( K4M) و نبود رقیب در بازار به خودروی پرفروش و محبوب تبدیل شد.خودرو در سه تیپ رفاهی و در دو نوع دنده ای و اتوماتیک و نسخه پیکاپ این خودرو نیز برای باربری به بازار ارائه شده است. پس از تجارب تلخ به علت سوء مدیریت و انتخاب نادرست پیشرانه در ارائه محصولات سیتروئن (C5) جهت رقابت و جایگزینی این بار به سراغ برند ژاپنی محبوب و همکار قدیمی خود نیسان رفت و تیانا انتخاب شد.

لوازم یدکی سراتو شیراز

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید قطعات کیا و همچنین سایر خودرو ها باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت محصول می باشد.هر چه قطعات با کیفیت تری خریداری کنید مدت زمات طولانی تری می توانید از آن استفاده کرده و همچنین اطمینان دارید که قطعه خریداری شده به سایر قطعات آسیبی وارد نمی کند. درصورتیکه رقبای چینی هم قیمت با حجم شدیدی از امکانات توجه مصرف کننده را به خود جلب می کنند. تعلیق خودرو عملکرد مناسبی دارد و هنگام رانندگی با اینکه خودرو یک کراس اوور کامپکت می باشد، سواری نرم و کم تنشی را ارائه می دهد. خودروی پرفروش فرانسوی که پس موفقیت سیتروئن زانتیا, پارس خودرو تصمیم گرفت شانس خود را در ارائه سدان متوسط بروز با امکانات رفاهی مناسب در آن زمان البته در نسخه اتوماتیک امتحان کند،که موفق هم شد و مگان تبدیل به یکی از موفق ترین سدان ها در بازار شد, بطوریکه نزدیک 7 سال از توقف تولید آن می کذرد، اما همچنان در بازار به راحتی خرید و فروش می شود. به منظور کاهش مصرف سوخت در برخی از نسخه ها، این خودرو از فناوری های نوآورانه سازگار با محیط زیست بهره می برد.

لوازم یدکی سراتو 770

از این رو در صورتی که پمپ سوخت دچار صدمه شده باشد شما با علائمی مانند به سختی روشن شدن خودرو، افزایش مصرف بنزین، کاهش شتاب اتومبیل، شنیدن صداهای ناهنجار از باک بنزین و غیره در خودروی خود مواجه میشوید. سگدست های جلوی سراتو از نوع کره ای، در هر سمت چپ یا راست، بین ۲ میلیون و ۳۰۰ تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می شوند. گروه خودرو سازی سایپا با همکاری کمپانی مادر اقدام به مونتاژ کیا سراتو با نام جدید سراتو سایپا نمود. اما در ایران بین سال های 1361 تا 1377 با موتور 2/4 لیتری (Z24) تولید و پس از آن موتور 2/4 لیتری داخلی سازی شده با افت کیفیت فاحش و استهلاک بالا روی آن نصب شد. تلاش نیسان برای رقابت با وانت های میان رده تویوتا بود که موفق هم عمل نکرد و مجبور به واگذاری بازار چه در ژاپن و چه در بازارهای بین المللی به تویوتا شد. ما در این مقاله از مقایسه سراتو با مزدا ۳ جدید تلاش کردیم به تمام سوالات شما درباره این دو خودرو پاسخ دهیم.

در نسخه های جدید این خودرو مجهز به سیستم ABS , EBD است. پارس خودرو پس از موفقیتی که در بازار با ارائه مگان بدست آورد تصمیم به مونتاژ خودرویی جدید از این خودروساز گرفت که با توجه به سلیقه جدید بازار و کشش مشتریان به سمت کراس اوورهای شهری تصمیم به تولید نسخه فیس لیفت 2014 این خودرو گرفت.هدف از تولید این نوع کراس اوورهای دو دیفرانسیل خودرویی شهری با سواری نرم و کم فشار که از پس شیطنت های کوچک خارج شهر و بیراهه نوردی های معمول بربیاید. کیا در سال 1999 با خودروی کیا سدونا وارد بازﺍر خودروهای امپیوی شد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوازم یدکی سراتو تبریز.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما