ماه سوز سوزی در بازارها

[ad_1]

یازدهمین ماه سال پایان یافت و همان‌طور که انتظار می‌رفت اخبار و رویدادهای مربوط به مذاکرادهای مربوط به مذاکرام امراریز باشد. به این ترتیب نرخ دلار در دادوستدهای بهمن‌ماه، بیش از 7 درصد ریزش کرد و همچنین 5/4 درصد ارزان‌تر در دوستداران بود. بازارهایی که مدت‌ها بودند با رشد انتظارات تورمی رو به صعود بودند.

به گزارش دنیای اقتصاد، با این حال بورسبازان که ماههاست با رکودی فرشی دست و پنجه نرم می کنند، در یازدهمین ماه سال شاهد طنابکشی جدی میان فروشندگان و نگرانی های میان آرزو و هراس بودند تا نمایش اصلی تالار شیشه های پس از فراز و نشیب های کممقدار، تغییر کند. عدد صفر را به نمایش بگذارید و تنها ۲/۰ درصد رشد کند. با تداوم نتایج سوزی احتمالی در بازارهای غیرمولد و روشن شدن برخی ابهامات اما می توان امیدوار بود تا با حرکت سرمایه ها به سمت بازار سهام که می تواند نقشی را در اقتصاد کشور ایفا کند، سالی متفاوت برای بورس و اقتصاد رقم بخورد.

ماه سوز سوزی در بازارها

نرخ شاخص بازار ارز پنجمین کانال شکنی خود را طی دو ماه گذشته تجربه کرد. با ادامه یافتن پمپاژ اخبار مثبت و بهبود انتظارات نسبت به حصول هرچه سریعتر توافق استهای جدید ایران و قدرتهای جهانی، پیروزی پنجمین عقبگرد زمستانه خود را ثبت کند. شاخص بازدهی ماهانه این اسکناس آمریکایی نیز با رقمی معادل 7 درصد دومین رکورددار شاخص بازدهی منتارانز است.

در دی ماه بازدهی دلار، منفی 8 درصد گزارش شده بود. بنابراین رتبه اول این شاخص مهم مختص به دی ماه و مصادف با شروع دور هشتم دادگاه احیایی برجام است. کنسانگران بازار آزاد تهران نیز با ارائه نرخ هایی در پله های انتهایی کانال 25 هزار تومانی و با اختلاف 100 تا 200 تومانی نسبت به نرخ های ارائه شده توسط گروه ها و کانال های مجازی در جستجو برای کسب سود از اندک موجود هستند که در این فضای مجازی وجود دارند. اما تفاوت قابل توجه بین نرخ خرید و فروش اسکناس آمریکایی در بازار آزاد ارزی در تهران می تواند برای کاهش قیمت دلار و جامعه از آینده کوتاهمدت قیمت دلار باشد. روز گذشته دلار در بازار آزاد ارز تهران به سطح قیمتی 25 هزار و 950 تومان رسید.

دیروز شنبه 30 بهمن ماه دلار به روند کاهشی خود ادامه داد. اسکناس آمریکایی در روزهای ابتدایی بازار روز گذشته پنجمین عقبگرد خود در دو ماه اخیر را تجربه کرده و وارد کانال 25 هزار تومانی شده است. طبق بررسی های میدانی به عمل آمده از فضای آرزو در روز گذشته مشاهده می شود که ارزیابی بازارهای ارائه شده توسط گروه ها و کانال های مجازی که در پله های ابتدایی کانال 26 هزار نوسان می توانند ارزآوری ارزی را در مرکز بازار در کانال 25 هزار تومانی انجام دهند. عدهای از تحلیلگران بازار می‌خواهند این اختلاف قیمت‌ها و نقدی دلار را به دلیل استفاده از آن‌ها به شدت و علاقه‌مند به انجام کارهای مختلف و کسب سود حتی به مقدار اندک میدانند. این افراد همچنین بر این عقیده اند که با افزایش نرخ بازار ارز تهران طی هفته های گذشته در کنار استمرار پیش بینی های کاهش یافته از آینده نرخ شاخص بازار ارز، ارزگران را وادار به سازش با اندک موجود در بازار ارز کرده است. افراد گران آرزوی به دلیل وجود احتمال حصول هرچه سریعتر توافقات جدید ایران و گروه 1 + 4 معتقدند که در صورت فروش دارایی خود در سطح قیمتی حال حاضر ممکن است در روزها یا حتی ساعات آینده مجبور به فروش دلارهای خود در تهران در سطح قیمتی پایینتر باشند. می شوند.

شه گذشت به رقم منفی 7 درصد رسید. این شاخص میزان کاهش یا افزایش قیمت اسکناس آمریکایی در بازه یک ماهه است. از ابتدای سال جاری تا کنون و البته بعد از دی ماه گذشته، بهمن ماه را می‌توان کاهشی‌ترین 30 روز دلاس دساس دسان. در آخرین روز گذشته دلار در نرخ آزاد ارزی تهران با 250 تومان کاهش قیمت نسبفت به نرخ تعطیلات همور ورن

سکه ای نیز در روز ابتدایی هفته امام جمعه به کانال 11 میلیون تومانی باز می گردد و با 160 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه 28 بهمن در رقم 11 میلیون و 840 هزار تومان شد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما