مایکروسافت Visual Studio 2022 و NET 6 را منتشر کرده است.

[ad_1]

مایکروسافت امروز انتشار عمومی Visual Studio 2022 و NET 6 را اعلام کرد. این ابزارهای جدید فرصت های جدیدی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند تا روند توسعه و ایجاد برنامه های جدید را سریعتر و آسان تر کنند.

Visual Studio 2022 اولین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ در بیش از دو سال گذشته است. این نسخه اکنون از برنامه های کاربردی 64 بیتی پشتیبانی می کند که اطلاعات مهمی برای توسعه دهندگان است زیرا اکنون می توانند از ظرفیت کامل حافظه رایانه استفاده کنند. ویژوال استودیو دیگر از دستگاه های 32 بیتی پشتیبانی نخواهد کرد.

Visual Studio 2022 شامل تعدادی تغییرات است و از نسخه های جدید C ++، NET 6. و C # 10 پشتیبانی می کند. ویرایشگر برنامه نیز تغییر کرده است. به عنوان مثال، اکنون از کپی و چسباندن چند نقطه ای و ویژگی های جدید IntelliCode مانند Line Completion در پروژه های C# پشتیبانی می کند.

نکته مهم دیگر تغییراتی است که در پلتفرم افزونه ویژوال استودیو ایجاد شده است. این نسخه دیگر از افزونه های ویژوال استودیو 2019 پشتیبانی نمی کند مگر اینکه افزونه ها به روز شده باشند. مایکروسافت همچنین ظاهر برنامه را تغییر داد و برخی از آیکون ها را تغییر داد. فونت جدید Cascadia Code برای استفاده کاربران به نرم افزار اضافه شده است.

در مورد دات نت 6 نیز تغییرات بزرگی رخ داده است. قدرت این فریمورک به خصوص در قسمت فایل های I/O افزایش یافته است. API ها بهبود یافته اند. به عنوان مثال، عملکرد API های JSON بهبود یافته است و حداقل API های جدید به ASP.NET Core اضافه شده اند تا کار با سرویس های HTTP آسان تر شود. این نسخه از HTTP / 3 و OpenSSL 3 نیز پشتیبانی می کند.

دات نت فریم ورک 6 دارای ویژگی به نام رابط کاربری اپلیکیشن چند پلتفرمی (MAUI) خواهد بود که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا یک رابط کاربری مدرن برای پلتفرم های دسکتاپ و موبایل طراحی کنند. اما این ویژگی در زمان راه اندازی در دسترس نیست و نمی دانیم چه زمانی منتشر می شود.

این پلتفرم تا سه سال آینده توسط مایکروسافت پشتیبانی خواهد شد، اما تنها در Visual Studio 2022 برای ویندوز و مک پشتیبانی خواهد شد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما