ما کامپیوتر را بدون محفظه ZX240 MasterTech – Zomit ارائه می کنیم

[ad_1]

اکنون بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها از سیستم های همه کاره به جای سیستم های رومیزی استفاده می کنند. حذف محفظه این ون را به یک دستگاه جمع و جور با تجهیزات سبک تر مورد نیاز برای کارهای اداری تبدیل می کند. حتی خانواده هایی که به دنبال خرید یک سیستم خوب برای استفاده روزمره هستند، ممکن است All-in-One را به عنوان یک گزینه راحت و نسبتا ارزان در نظر بگیرند.

ما ویدیویی را ارائه می کنیم که یک کامپیوتر بدون محفظه ZX را نشان می دهد

در دوربین تماشا کنید


می توانید مشترک رایانه ای بدون شاسی سری ZX شوید ذخیره سازی ترابایت دیدن.

برند ایرانی مستر تک یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار سخت افزار کشور است که محصولات خود را در رده های مختلف عرضه می کند. سیستم های بدون شاسی MasterCaseless با پردازنده نسل نهم اینتل به نام سری ZX تولید می شوند و با بازه قیمتی تقریبی 20 تا 25 میلیون تومان در بازار به فروش می رسند. MasterTech می گوید All-in-One ون های خود را با پردازنده های نسل دهم و یازدهم اینتل در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد.

صفحه نمایش کامپیوتر بدون محفظه ZX

مدل های مختلف سری ZX با صفحه نمایش های 22، 24 یا 27 اینچی عرضه می شوند که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنند. مدل های 22 اینچی مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. اما نمایشگر مدل های 24 و 27 اینچی حساس به لمس نیست. بر کامپیوترهای خود بدون محفظه دو رنگ مسلط شوید سیاه و سفید تولید می کند.

کامپیوتر بدون محافظ ZX240 یکی از مدل های سری ZX است که از صفحه نمایش 24 اینچی با پنل IPS LCD 6 بیتی استفاده می کند. صفحه نمایش Full HD یا 1920 x 1080 پیکسل را ارائه می دهد و به لطف حاشیه های باریک، ابعاد موجود را به حداکثر می رساند. ارتفاع نمایشگر ZX240 در محدوده 7 سانتی متری قابل تنظیم است. علاوه بر این، می توان آن را تا 45 درجه کج کرد و تا 90 درجه در اطراف مرکز ثقل یا به صورت عمودی چرخید.

ماوس کامپیوتر بدون محفظه ZX

خوشبختانه نمایشگر All-in-One MasterTech قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد و به کاربرانی که فضای محدودی دارند این امکان را می دهد تا از این سیستم ها در محل کار یا خانه استفاده کنند بدون اینکه فضای زیادی اشغال کنند. البته کامپیوتر بدون کیس MasterTech فضای زیادی را اشغال نمی کند و ابعاد آن با پایه به 541*477*190 میلی متر می رسد. وزن مجموعه حدود 6.8 کیلوگرم است.

صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم MK9000 همراه با یک بسته کامپیوتری بدون قاب MasterTech عرضه می‌شود که کیفیت ساخت و تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد. علاوه بر دکمه های اصلی، MasterTech از دو دکمه عقب و جلو و یک دکمه برای تنظیم دقت (DPI) و روشنایی ماوس استفاده می کند. سطح ماوس از مواد نرم و مات ساخته شده و ابعاد نسبتا بزرگی دارد که باعث می شود کاربران با دست های بزرگ احساس راحتی کنند.

کیبورد کامپیوتر Master Keyless ZX Case

صفحه کلید دارای مجموعه ای از کلیدهای جزیره ای است که عمق حرکت خوبی را ارائه می دهد. خوشبختانه کیبورد دارای قفل حروفی نیز می باشد و موقعیت و احساس کلیدها هنگام لمس آنها و همچنین موادی که در ساخت آنها استفاده شده است، MK9000 را به ابزاری مناسب برای تایپ گاه به گاه تبدیل کرده است. طراحی صفحه کلید از نور پس زمینه قرمز استفاده می کند که می تواند شدت نور را افزایش یا کاهش دهد.

All-in-one ZX240 در نسخه های سخت افزاری مختلفی به فروش می رسد. علاوه بر پردازنده‌های i3، i5 و i7، این نسخه دارای یک پردازنده Pentium 5420 پایین‌تر است که 4 گیگابایت رم DDR4 را ارائه می‌کند. ZX240-C581SB با پردازنده Core i5-9400 اینتل، 8 گیگابایت رم DDR4-2666، 1 ترابایت هارد دیسک و 256 گیگابایت حافظه SSD، یکی از مدل های میان رده این خانواده است. گزینه خوب

رانندگی با رایانه بدون محفظه ZX

پردازنده کافه 9400 اینتل که در سال 2019 راه اندازی شد، دارای لیتوگرافی 14 نانومتری است. این پردازنده از شش هسته و شش رشته پردازشی با فرکانس پایه 2.90 گیگاهرتز و هسته های پردازنده با دسترسی به 9 مگابایت حافظه نهان L3 استفاده می کند. همه این MasterTac های 24 اینچی با 8 گیگابایت رم DDR4 عرضه می شوند. به جز مدل ZX240-C7162SB که دارای 16 گیگابایت حافظه DDR4 است. حداکثر ظرفیت رم پشتیبانی شده توسط پردازنده 9100 128 گیگابایت است.

پردازنده i5-9400 دارای یک پردازنده گرافیکی یکپارچه بر روی تراشه UHD 630 اینتل است که می تواند فیلم های 4K را با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش دهد. با توجه به استفاده از کامپیوترهای بدون شاسی، انتظار نداشته باشید که گرافیک را پردازش کنند و بازی های جدیدی را عرضه کنند. اما برای استفاده هایی مانند تماشای فیلم ها یا فقط ویرایش عکس ها و فیلم ها، می توانید روی همه این وان های اصلی حساب کنید.

پشت کامپیوتر خود بدون محفظه ZX MasterCase طراحی کنید

با نسخه‌های سخت‌افزاری متعدد رایانه‌های شخصی MasterCaseless، این شرکت همچنین به کاربران امکان انتخاب چیدمان‌های سخت‌افزاری مختلف را ارائه می‌دهد و در صورت تمایل می‌توانید نسخه‌های سفارشی‌شده خود را سفارش دهید. البته، به خاطر داشته باشید که تمام این حمام های اصلی توسط پردازنده های نسل نهم اینتل تغذیه می شوند. بنابراین، شما باید چیدمان سخت افزاری را که می خواهید روی CPU مورد استفاده خود پشتیبانی کنید، انتخاب کنید. به عنوان مثال این سری پردازنده تنها از حافظه های DDR4-2400 (برای مدل i3) و حافظه DDR4-2666 (برای مدل های i5 و i7) پشتیبانی می کند و با حافظه های قدرتمندتر سازگاری ندارد.

در قسمت All In One Connection، MasterTek مجموعه کاملی از پورت ها را ارائه می دهد. ZX240‌ دارای دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک پورت سریال یا COM، چهار پورت USB 3.1، یک پورت VGA و یک پورت کارت SD است. علاوه بر جک 3.5 میلی‌متری هدفون و میکروفون، دو بلندگو بدون قاب اصلی در قلب کامپیوتر قرار دارند. همانطور که انتظار می رفت، تمام پورت ها در پنل پشتی مانیتور تعبیه شده اند. در مورد اتصال بی سیم، بلوتوث 4 و وای فای نیز با کیت اتصال ارائه می شوند.

پورت های اصلی بدون محفظه ZX

با توجه به تنظیمات سخت افزاری همه این وان های اصلی، اگر صاحب کسب و کار هستید یا به دنبال یک سیستم جمع و جور برای استفاده روزمره در خانه هستید، ممکن است بخواهید کامپیوترهای بدون کیس اصلی را به عنوان یکی از گزینه های خرید خود در نظر بگیرید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما