مردها آواز می خوانند. چگونه خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهیم؟

[ad_1]

به این ترتیب می توانیم خطر ابتلا به سرطان پروستات را تا 35 درصد کاهش دهیم.

به گزارش Best Life، سرطان پروستات یک بیماری شایع مردانه است که با پیشگیری اولیه قابل پیشگیری است. اگر سابقه خانوادگی این بیماری را دارید باید بیشتر مراقب خود باشید و بیشتر مراقب خود باشید و اگر سابقه خانوادگی این بیماری را ندارید باید مراقب سلامتی خود باشید. همانطور که برخی از بیماری ها می تواند منجر به بیماری های دیگر شود. با ما همراه باشید تا بدانید چگونه می توانیم خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهیم.

حدود 35 درصد از بیماران مبتلا به سرطان پروستات جان خود را از دست می دهند. سرطان ریه و سرطان سینه به ترتیب در رتبه های اول و دوم بیشترین تعداد مرگ و میر در مرکز قرار دارند. در واقع، یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه آکسفورد تحقیقات گسترده ای در مورد بیماری های پروستات انجام داده اند و دریافته اند که برخی از بیماری ها شما را مستعد ابتلا به بیماری های دیگر می کند.

تیم تحقیقاتی دریافتند که حدود 25 درصد از افرادی که چربی شکمی دارند به سرطان پروستات مبتلا می شوند. این یافته نشان می دهد که ارتباط مستقیمی بین اضافه وزن و افزایش خطر ابتلا به سرطان پروستات وجود دارد.

مردها آواز می خوانند.  چگونه خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهیم؟

سرطان پروستات که به عنوان سرطان پروستات نیز شناخته می شود، پیشرفت سرطان پروستات است که غده ای در دستگاه تناسلی مردانه است.بیشتر سرطان های پروستات به کندی رشد می کنند، اما برخی از آنها نسبتاً سریع ایجاد می شوند. سلول های سرطانی می توانند از پروستات به سایر قسمت های بدن، به ویژه استخوان ها و غدد لنفاوی گسترش یابند. این بیماری ممکن است در ابتدا علائمی را نشان ندهد

در تحقیقات بیشتر، آنها دریافتند که نه تنها اضافه وزن، بلکه کبد چرب نیز خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد. همانطور که می دانید کبد چرب به چاق یا لاغر بودن فرد بستگی ندارد و با توجه به سبک زندگی اشتباه، ممکن است هر فردی را درگیر کند. در اینجا چند راه برای مقابله با کبد چرب وجود دارد:

1. ورزش کنید

. تغذیه سالم (سبزیجات بیشتر)

3. سیگار نکشید

4. از الکل سوء استفاده نکنید

5. خواب مناسب

6. آرامش خاطر

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما