مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

یک مؤسسه تحقیقات بازاریابی در پروژه ای مشترک با دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی یکی از دانشگاههای تهران به بررسی میزان اثرگذاری مشاورین تحصیلی در موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری پرداخته است. نتایج تحقیقات صورت گرفته از رتبه های زیر هزار رشته های پرطرفدار علوم مهندسی و علوم پزشکی دانشگاههای صنعتی شریف؛ پلی تکنیک تهران ، دانشگاه تهران و شهیدبهشتی نشان می دهد که از میان مصاحبه شوندگان فوق؛ 85 درصد آنها از مشاور تحصیلی یا کنکور استفاده کرده اند. بخش سوم: بهترین مشاورین تحصیلی شهر تهران از نگاه دانش آموزان مدارس: پاسخ های ارائه شده دانش آموزان به این پرسش که مشاور تحصیلی مورد علاقه شما چه کسی است و یا قصد دارید در آینده چه کسی را به عنوان مشاور انتخاب کنید، نشان می دهد که سینا تهرانی 58 درصد نظرها را متوجه خود ساخته و هفت مشاور مطرح دیگر، هرکدام بین 1 تا 16 درصدآراء را از آن خود کرده اند. سعی نکنید روی آینده تان شرط بندی کنید.

البته فراموش نکنید که یک برنامه ریزی استاندارد، توازنی متعادل میان ساعات مطالعاتی و ساعات استراحت فرد می باشد. ساعات مطالعه دانش آموزان کنکوری بهتر است که از روزی یک ساعت شروع شود و کم کم افزایش یابد . مشاوره تحصیلی در صادقیه ، مشاوره تحصیلی که انتخاب می نمایید باید به صورت حرفه ای بتواند تمامی موارد همانند : نحوه برنامه ریزی دروس ، زمانبندی حرفه ای ، روش مطالعه و مرور کتاب و نحوه شروع مطالعه درس ها را به صورت حرفه ای و تخصصی به دانش آموز خود آموزش دهد . تمام انسان ها برای انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به میان مدت و در نهایت جهت ثبت در حافظه بلند مدت نیازمند تکرار موضوعات در فواصل زمانی مشخص میباشند و این کاریست بر مبنای پاره ای تکنیک ها که موسسه گاما روش مشاوره ای خود را بر اساس آن بنا نهاده است. از میان آن 85 درصد رتبه برتری که مشاور تحصیلی داشته اند، بیشتر آنها از سال سوم دبیرستان اقدام به گرفتن مشاور تحصیلی کرده اند، نتایج این تحقیق بر اساس سالی که رتبه های ممتاز، زیر نظر مشاور بوده اند بصورت زیر است: – 6 درصد از سال اول دبیرستان.

نتایج آماری تحقیقات صورت گرفته، نشان می دهد که حدود 91 درصد رتبه های زیر هزار بطور کلی برنامه های تلویزیونی را تماشا نمی کرده اند و لذا در این مورد نظری نداشته اند. هیچ گاه نمی توان برای همه افراد یک نوع مشاوره تحصیلی را ارائه داد از این رو برای هرفرد برنامه ریزی مجزا نسبت به استعداد ها و زمانی که برای مطالعه اختصاص می دهد متفاوت می باشد. به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند.

در این تحقیق که با مصاحبه میدانی از 841 نفر از دانش آموزان دبیرستانهای شهر تهران در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک و نیز 930 نفر از رتبه های زیر هزار کنکور کل کشور در بین سالهای 90 تا 95 صورت گرفته، به چند پرسش کلیدی پاسخ داده شده است. نتایج حاصله از این پرسش که چند نفر از رتبه های زیر هزار از بسته های مولتی مدیای کمک آموزشی نظیر دی وی دی های کنکور استفاده کرده اند، حاکی از آن است که تنها یک درصد آنها بصورت تک درس از این دی وی دی ها استفاده کرده اند که محدوده رتبه این افراد نیز بین 700 تا 1000 بوده است. در بخش نخست این تحقیق که از دانش آموزان مقطع دوم تا دوره ی پیش دانشگاهی رشته های علوم تجربی و ریاضی مدارس شهر تهران صورت گرفته ، در پاسخ به این پرسش که آیا داشتن مشاور تحصیلی برای موفقیت در آزمون سراسری مفید می باشد یا خیر!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین مشاور کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.