مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

از شرکت در بهترین آزمون آزمایشی و انتخاب حرفه ای منابع گرفته تا روشهای اصولی و حرفهای مطالعه هر یک از درسها رو باید فراهم کنید. چون با یک برنامه اصولی شما می توانید چندین بار درس هایتان را بخوانید و مرور کنید و در آن ها به مهارت برسید. یادداشت و نکته برداری از هر درس و مرور در پایان هر روز، جزو ملزومات یادگیری بهتر و مفید تر است. افرادی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، گاها از تجربه و تخصص کافی در زمینه نحوه مطالعه دروس، شیوه صحیح تست زنی، بهترین منابع کنکور، چگونگی مدیریت زمان، اهمیت جمع بندی و مرور در ماه های پایانی، بودجه بندی کنکور و نحوه صحیح تطابق با آن و… اگر تصمیم دارید در کنکور تجربی سال 1401 رتبه ای قابل قبول بدست بیاورید و خود و اطرافیان خود را غافل گیر کنید، از همین بخش وبسایت مشاوره کنکور دورخیز فرم درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمائید.

در طول سال ممکنه به دلایل گوناگون روحیه و انرژی خودتون رو از دست بدید و نمیتونید مثل قبل به روند خوب مطالعاتی خودتون ادامه بدید. مشاور برای اینکه بتونه از پس این کار به خوبی بربیاد، باید قبلا خودش این مسیر رو یک بار با موفقیت طی کرده باشه و از پستی و بلندی هایی که در طول مسیر ممکنه گریبان گیر داوطلبهای کنکور بشه، کاملا آگاهی داشته باشه. ممکنه یه مشاور تعداد زیادی دانش آموز داشته باشه که توی کنکور رتبه های خوبی کسب کردن اما شما با اون مشاور نتونین درست ارتبط برقرار کنین یا یه خصوصیاتی داشته باشه که دوستش ندارین.بنابراین نمیتونیم قطعی بگیم اگر یه نفر با یه مشاور تونسته توی کنکور با رتبه خوب قبول بشه شما هم میتونی. شما برای اینکه در کنکور به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید و به رشته و دانشگاهی که علاقه داری برسی، باید عوامل مختلفی رو در کنار هم داشته باشی. طبیعتا داشتن شهره خوب یک مشاور از عوامل مهم برای کسب اعتماد شما خواهد بود. با استفاده از خدمات مشاوره کنکور پزشکی و کنکور تجربی دورخیز در هر سطحی از توانایی علمی و آموزشی که باشید می توانید یک برنامه تخصصی برای رتبه های عالی داشته باشید.

در این بخش کاملا کاملا بهتون توضیح میدم که چجوری چه درسی رو بخونین که توی اون درس ضرر نکنین و وقتتون تلف نشه و بهترین یادگیری رو داشته باشین این قسمت واقعا قسمت مهمی هست و طی ۵ سال تجربه من از درس خوندن برای کنکور ساخته شده ! اما بهترین مشاور کنکور تجربی را از کجا پیدا کنیم؟ در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین ویژگی های یک مشاور خوب و کاربلد اشاره کنیم تا بتونید انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشید. 2. کی جمع بندی کنکور رو شروع کنیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مطلب جمع بندی کنکور را مطالعه کنید. قطعاً می دانید که داشتن یک برنامه خوب که طبق اصول برنامه ریزی توسط بهترین مشاور کنکور تجربی نوشته شده، چقدر می تواند در موفقیت شما تاثیر گذار باشد. اگر مشاوری که انتخاب میکنید سابقه همکاری و مشاوره با داوطلبهای گوناگون و شرایط متفاوت رو تجربه کرده باشه، میتونه در هر موردی که براتون اتفاق افتد مثل یک دوست صمیمی در کنارتون باشه و شما رو از عوامل مخرب دور کنه و مثل یک پزشک در هر بازه زمانی از سال بهترین عملکرد و توصیههای مشاوره ای رو برای شما تجویز کنه.

و دلیل او از انتخاب این رشته یا این حرفه چیست؟ این افراد در رشته های پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی در دانشگاه های برتر ایران مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و ایران مشغول به تحصیل هستند. مشاوران مرکز در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و انواع پکیج ها و خدمات قابل ارائه را به ما معرفی می نمایند. این موضوع به مشاور کمک میکنه تا برنامهای که برای شما تنظیم میکنه دقیقا متناسب با ویژگیهای شخصی شما باشه. این نکته رو درنظر داشته باشید که اگر به مشاوری مراجعه کردید که بدون اطلاع از وضعیت درسی شما، براتون برنامه ریزی تنظیم کرد، این برنامه هیچ کمکی به پیشرفت تحصیلی شما نخواهد کرد، چون بدون اطلاع از وضعیت درسی شما تنظیم شده. یک مشاور خوب باید داوطلب رو از نظر اجرای دقیق و منظم برنامه ریزی ای که تنظیم کرده، پیگیری کنه. وقتی اینو دیدم از همشون بیزار شدم ! من خودم به خیلی از موسسه ها مراجعه کردم که مشاور کنکور بشم دیدم هر موسسه که میرم میخواد محدودیت های خودش رو روی مشاوره من اعمال کنه ! در ضمن آموزش کامل برنامه ریزی برای کنکور هم در این قسمت وجود داره که شما میتونید باهاش خودتون یه مشاور کنکور بشید نه این که از کسی مشاوره بگیرین !

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما