معرفی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا – یادگیری با طعم رقابت

[ad_1]

بسیاری از خدمات آفلاین و آنلاین در دو سال اخیر رشد کرده اند و شرکت های آموزشی نیز از این موضوع عقب نمانده اند. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا یکی از اپلیکیشن های آموزش آنلاین زبان است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

رقابت زیادی در هر سه زمینه توسعه اپلیکیشن، یادگیری آنلاین و آموزش زبان وجود دارد، بنابراین اگر قرار است یک اپلیکیشن متمایز شود و چندین کاربر داشته باشد، باید حداقل یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشد. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا وارد گیمیفیکیشن شده است.

گیمیفیکیشن یا سرگرمی در آموزش به افراد کمک می کند تا موضوع خاصی را از طریق بازی یاد بگیرند. آنچه در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا مشاهده می کنید نیز اعمال این روش و ایجاد رقابت بین کاربران مختلف است. در واقع این اپلیکیشن توانست محتوای آموزشی معمولی را در قالبی جدید ارائه دهد.

درست مانند بازی ها، هر روز تعداد معینی الماس به دست خواهید آورد و با یادگیری هر مرحله، تعداد مشخصی امتیاز کسب خواهید کرد. در قسمت User League می توانید امتیاز خود را با دیگران مقایسه کنید و همچنین برای کسب بالاترین جایگاه های جدول با سایر کاربران رقابت کنید.

الماس بلیط یک دوره جدید است و کاربران هر بیست و چهار ساعت یک الماس دریافت می کنند. هر درس به موضوع خاصی می پردازد و به دنبال تقویت هر چهار مهارت زبان (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) کاربر است. البته قبل از شروع درس باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید تا محتوای مناسب با سطح خود را بدست آورید.

رابط کاربری اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا ساده است اما بی رنگ و تکراری نیست که به خودی خود به کاربران کمک می کند تا تجربه بهتری داشته باشند. برنامه درسی نیز به یک شکل طراحی شده است و احتمالاً با دیدن آن بازی های موبایل را به خاطر خواهید آورد.

یادگیری بدون اندازه گیری نتایج بی معنی است و به همین دلیل این برنامه همچنین شامل بخشی است که کاربران می توانند اطلاعات و نتایج حاصل از نتیجه گیری را به صورت مختصر و گرافیکی مشاهده کنند. نمودار عنکبوتی در این بخش به کاربران کمک می کند تا مهارت های مختلف را متعادل کرده و برنامه تمرینی را با نقاط قوت و ضعف خود تنظیم کنند.

در مجموع می توان گفت یکی دیگر از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی عملکرد قابل قبولی دارد و می تواند مکمل خوبی برای زبان آموزان باشد.

انگلیسی متفاوت یاد class=
  • انگلیسی متفاوت یاد بگیرید
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • تهیه کننده: بیان مهام هیرکان
  • سیستم عامل: اندروید
  • جلد: 15 مگابایت

شارژ

کافه بازار
مایکت

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما