واکنش اینستاگرام به کمپین “در ازای عکس حیوانات خانگی درخت بکار” – زومیت

[ad_1]

کمپین درختکاری ویروسی در ازای عکس حیوانات خانگی اکنون در اینستاگرام بسیار محبوب شده است. این کمپین با افزودن یک برچسب با همین عنوان و یک ایموجی سگ در پایان داستان کاربر شروع شد.

به گزارش مستقل، مردم در پاسخ به این استیکرها عکس حیوان خانگی خود را به اشتراک گذاشتند. این کمپین به سرعت در میان کاربران گسترش یافت و تاکنون توسط بیش از 4 میلیون نفر در استوری های خود به اشتراک گذاشته شده است. با وجود محبوبیت این استیکر در بین 4 میلیون کاربر، به سرعت مشخص شد که توسط هیچ سازمانی تایید نشده و هیچ درختی مجاز به کاشت نیست.

یک درخت بکار

مدت کوتاهی پس از آن، سازمانی به نام PlantATreeCo مسئولیت داستان کمپین را بر عهده گرفت و ادعا کرد که از همان ابتدا این استیکر را به عنوان یک کمپین واقعی راه اندازی کرده است، اما ده دقیقه پس از راه اندازی، متوجه شد که کمپین احتمالاً به سرعت ویروسی می شود. در انجام تعهدات خود کوتاهی نخواهد کرد. بنابراین او به سرعت داستان اصلی را حذف کرد.

این سازمان در واقع نام خود را از استیکر حذف کرد و خود استیکر به سرعت در اینستاگرام محبوبیت یافت. پس از حذف نام PlantATreeCo از این استیکرها، درک موضوع اصلی کمپین و دیدن اینکه آیا واقعاً درختی کاشته شده است، ممکن نبود.

که درخت میکارد

بسیاری از کاربران سعی کرده اند با این استیکر توجه سازمان را به سطح بالای تعامل اجتماعی جلب کنند و از آن خواسته اند تا مسئولیت کاشت درخت را بر عهده بگیرد. در همین حال اینستاگرام از این فرصت استفاده کرد و قدرت پلتفرم خود را دلیل پخش شدن استیکر عنوان کرد. با این حال او هیچ مسئولیتی در قبال محتوای استیکر بر عهده نگرفت.

سخنگوی این شبکه اجتماعی گفت:

ویروسی شدن کمپین درختکاری در ازای عکس های حیوانات خانگی نشان دهنده قدرت جامعه اینستاگرام در افزایش آگاهی در مورد مسائل مهم است. مانند سایر استیکرهای ویروسی، این استیکر نیز اکانت ساخته شده است و هیچ ارتباطی با اینستاگرام ندارد.

مقاله مرتبط:

سازندگان اینستاگرام معمولاً هنگام کلیک بر روی استیکرها نشان داده می شوند، اما در برخی موارد خاص اینطور نیست. به عنوان مثال، اگر یک تولید کننده نام خود را از استیکر حذف کند یا اکانت اینستاگرام خود را از حالت عمومی حذف کند، استیکر به طور خودکار ناپدید می شود.

اینستاگرام اعلام کرده است که برای شفافیت بیشتر در مورد چنین موضوعاتی برای کاربران خود تلاش خواهد کرد.

نظر شما در مورد این نوع کمپین ها چیست و چقدر ناکارآمد هستند؟

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

سایت شرط بندی: یک نگاه اجمالی به جهان شرط بندی
بهترین سایت انفجار با ضریب بالا: معرفی، اهمیت و کاربردها
Sidebar Backlink Tips: Boost Your Website’s Visibility and Authority
Sidebar Backlink Packages: Boost Your Website’s SEO and Traffic
Sidebar Backlink SEO: Unlocking the Power of Sidebars for Enhanced Website Ranking
مقدمه‌ای بر فالوور اینستاگرام ارتباطی قدرتمند با جامعه اینستاگرام شما
Digital currencyبهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزخبرdigital currency tutorialبهترین سالن زیبایی اصفهانdigital currency channelدانشگاهGuide to buying household appliances
تماس با ما