وزیر اقتصاد: مدیر بانکی که وام نداده را برکنار کنید

[ad_1]

وزیر اقتصاد و دارایی با مراجعه به روسای بانک ها اعلام کرد در صورت تایید تخلف شعبه بانک از پرداخت وام بدون ضامن، رئیس شعبه باید سریعا برکنار شود.

اجلاس سراسری مدیران شبکه بانکی ملی امروز با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، روسای کل بانک های دولتی و سایر مدیران ارشد شبکه ملی بانکی در سالن اجتماعات شهید مدرس وزارت اقتصاد برگزار شد.

اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در این همایش گزارشی از اجرای حکم پنج گانه ریاست جمهوری در نظام بانکی ارائه کرد که بر اساس آن دستورات مناسب برای تسهیل در اعطای تسهیلات برای مردم به سرعت از ابتدای سال گذشته ارائه شد. هفته در شبکه بانکی ملی

آخرین وضعیت اجرای حکم پنج گانه ریاست جمهوری علیه بانک ها

وی درباره واگذاری دارایی های بانکی گفت: در این خصوص کارگروهی در بانک ها تشکیل شده و امروز مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر واگذاری این دارایی ها به تولیدکنندگان ابلاغ شد تا از توانایی اموال استفاده شود. تولید و اقتصاد را ارتقا دهند.»

اخلاقی افزود: یکی دیگر از دستورات رئیس جمهور برای نظام بانکی برخورد با حسابداران بد بانکی است که در این راستا با تکمیل اطلاعات و اطلاع رسانی مجدد تاکید شد تا از ارائه خدمات بانکی به این افراد خودداری شود. از سوی دیگر، به منظور استرداد اضافه برداشت در مقابل مصوبه شورای پول و اعتبار، دستورالعمل شورای پول و اعتبار در این خصوص تصویب می شود تا بانک ها نیز برای دریافت سود این حساب، رفتار مشابهی داشته باشند. رشته.

رئیس بانک از تشکیل کمیته بررسی موانع خدمت رسانی به مشتریان در حوزه اصلاحات در بانک ها خبر داد.

تخصیص بودجه برای وام های بدون وثیقه

همچنین در این جلسه احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از روسای بانک ها خواست تا ظهر فردا بخشنامه نحوه پرداخت وام های زیر 100 میلیون تومان بدون ضامن را در اختیار مردم قرار دهند تا جزئیات را ببینند و مطلع شوند. از شرایط آنها ضمنا نحوه نظارت و اعتراض به نتایج شعب در سایت بانک ها قرار گیرد.

وی افزود: – انتظار وزارت اقتصاد این است که اعتراضات مردم به پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن ظرف 48 ساعت پاسخ دهد. از روسای بانک ها می خواهم در صورت تخلف بانک ها در این زمینه، تغییر مدیران شعب را به تعویق نیندازند.

وزیر اقتصاد خطاب به رؤسای بانک‌ها گفت: می‌دانم در ماه‌های پایانی سال با مشکل مالی مواجه هستید، اما سعی کنید اعتبارات را در این زمینه اختصاص دهید.

خاندوزی در پایان تاکید کرد: صرف نظر از نظارت بانک ها، مردم برای پرداخت اعتبارات خرد بدون ضامن، می توانند شکایات خود را به صورت آنلاین در سایت وزارت اقتصاد و دارایی مطرح کنند و این وزارتخانه به سرعت به آنها رسیدگی خواهد کرد.

دستور رئیس کل بانک مرکزی در مورد بازپرداخت وام

رئیس کل بانک مرکزی همچنین گفت: این بانک در حال بررسی ضوابط موجود برای تسهیل ضمانت‌نامه‌ها و تقویت اعتبارات تا پایان سال و ابلاغ چارچوب جدید است.

به گزارش بانک مرکزی، علی صالح آبادی گفت: بانک ها موظف به بازپرداخت وام های خرد طبق روال گذشته هستند، این در حالی است که بانک مرکزی در تلاش است تا ضوابط موجود را برای تسهیل ضمانت ها و تقویت اعتبار تا پایان سال بررسی و اعلام کند. یک چارچوب جدید.”

وی افزود: بانک ها طبق قوانین جاری کشور مانند گذشته موظف به بازپرداخت وام های خرد هستند و تحت هیچ شرایطی به بهانه ابلاغ قوانین جدید، بازپرداخت وام ها را به روش های قدیم و فعلی متوقف نکنند. برق باید ادامه پیدا کند

صالح آبادی تصریح کرد: بانک مرکزی در تلاش است تا پایان سال قوانین موجود را برای تسهیل ضمانت‌ها و تقویت اعتبارسنجی بازنگری کند تا چارچوب جدید به درستی ابلاغ شود، بنابراین رویه‌ها و مقررات موجود باید تا زمان ابلاغ قوانین جدید ادامه یابد. اختلال در روند بازپرداخت وام های خرد در جامعه باشد.

وی افزود: در مورد اجرای طرح اعتباربخشی مشتریان در سیستم بانکی باید گفت که در صورتی که اعتبارسنجی به درستی و دقیق انجام شود و افرادی که از اعتبار و اعتبار بالا برخوردار هستند، بتوانند با اسناد آسانتر و معتبرتر تسهیلات لازم را دریافت کنند. ، بر اساس تجربه “. در سیستم بانکی کنونی، این نشان می دهد که این روش وام دهی دارای نرخ سود بسیار پایینی است. شاید این تجربه هم اکنون در سواحل قرض الحسنه وجود داشته باشد. در برخی موارد، در مواردی که اعتبارسنجی موفقیت آمیز بوده و وام ها در این چارچوب بازپرداخت شده اند، نرخ معوقه نزدیک به صفر است.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما