(ویدئو) محبوبیت جراحی گونه در میان زنان غزه

[ad_1]

در حالی که جراحی گونه در سراسر جهان رایج است، چیزی که زنان را به غزه جذب می کند، این واقعیت است که برخلاف سایر روش های زیبایی پرهزینه و پرخطر، نسبتاً ارزان و ایمن هستند.

به گزارش فرارو، زمانی که شوروک شاهین، 26 ساله فلسطینی، خود را در آینه نگاه کرد، پس از جراحی پلاستیک برای افزودن استخوان گونه به صورتش، عمل لیفت صورت انجام داد. این عملیات در سال های اخیر در غزه بسیار محبوب شده است.

زن جوانی که در صنعت ارتباطات کار می کند و کفش های سفید دیور و لویی ویتون می پوشد، می گوید: “اگر لبخند شما زیبا است، شما زیبا هستید.”

حدود یک ماه پیش، شروق پس از عمل جراحی در کلینیکی در مرکز غزه به آنچه می خواست رسید و از فرورفتگی گونه چپ خود بسیار خشنود است. او قصد دارد این عمل را روی گونه دیگری تکرار کند، به خصوص که ساده و تا حد زیادی بدون درد است.

دکتر جلا التماس که این عمل جراحی را روی ساعد شاهین انجام داده است، می گوید: «عمل جراحی روی استخوان گونه بسیار ساده، بسیار آسان و بسیار سریع است و خطر کمی دارد زیرا تنها ده دقیقه طول می کشد.

او توضیح داد که قبل از ایجاد یک برش کوچک در عضله زیگوماتیک، از استخوان گونه تا دهان، از بی حسی موضعی روی گونه ها و دهان استفاده می کرد.

او متوجه شد که هر ماه برای بسیاری از زنان جوان گودی چشم انجام می دهد و اکثر آنها پس از دیدن نتیجه در چهره اقوام و دوستان خود درخواست آن را می کنند.

دکتر التلمس که در خارج از کشور کار می کرد، خاطرنشان کرد که عمل فرو بردن صورت در غزه بیشتر از سایر زنان در کشورهای عربی است. وی توضیح داد که زنان غزه از کسانی که به مصر و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سفر کرده اند متوجه این موضوع شده اند.

او گفت که هر جراحی از 30 تا 45 دلار هزینه دارد، در حالی که در برخی از کلینیک های غربی ممکن است به هزاران دلار برسد.

خانم شروک شاهین تاکید کرد: ایجاد گودال مشکلی ندارد و مردم اغلب از من می پرسند که کجا و چه زمانی این کار را انجام داده ام و از من می خواهند که تجربه خود را از این عمل به اشتراک بگذارم.

دکتر حسنعلی الجیش، که در مرکز زیبایی ویکتوریا در شهر غزه کار می کند، نیز گفت: “اگر زنی بخواهد گونه ای ایجاد کند تا شاد باشد، چرا که نه؟”

او که از سال 2018 تحت عمل جراحی پلاستیک و ترمیمی قرار گرفته است، گفت که معمولاً حدود 30 درخواست در ماه برای گودی زیر چشم دریافت می کند.

دکتر حسن که در جریان جنگ‌های بین اسرائیل و حماس مکرراً عملیات بازسازی را بر روی زخمی‌های فلسطینی انجام می‌دهد، معتقد است که اندکی شادی و یک زندگی عادی می‌تواند رنج زنان غزه را در سایه جنگ‌ها، محاصره‌ها و سایر سختی‌ها کاهش دهد، اما ما نباید فراموش کن که رنج هنوز وجود دارد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما