(ویدئو) یکبار برای همیشه صحیح پارک دوبل را یاد بگیرید!

[ad_1]

فرارو- برای آموزش پارک دوبل آسان باید ابتدا با معنی پارک دوبل آگاه باشیم، به پارک کردن خودرو به موازات جاده با دنده عقب میان دو خودرو که از پارک شده اند، پارک دوبل گفته می شود.

اگر بخواهیم در مسیری در یک خیابان پر ازدحام پارک نماییم ابتدا باید یک فضای خالی مناسب در کنار خیابابن ب. سنجیدن فاصله بین دو وسیله نقلیه اولین کاری است که باید انجام داد و یا به بیان سساده‌ر فاصله ماسشین سساده‌ر فاصله ماسشین سساده‌ر فاصله ماسشین سساده‌ر فاصله ماسشین سساده‌ر فاصله مابشین ساده‌ر فاصله ماسشین سساده‌ر فاصله ماسشین سساده‌ر اگر این فاصله از 8 متر کمتر باشد و فضای خالی به این طول نیافتیم، امکان پارک خودرو به صورت عادی و رو به جلو برای ما مقدور نخواهد بود و اینجاست که راه حل مفید، آموزش پارک دوبل صحیح و ساده خواهد بود.

آموزش پارک دوبل

متداول‌ترین روش پارک در شهرها، پارک دوبل می‌باشد. باید توجه داشته باشید که اگر فضای خالی از 56 متر کمتر باشد، پارک دوبل هم کمکی به ما کمکی به ما نمی کند به ما کمک کند.

آموزش مرحله به مرحله انجام پارک دوبل

پس از پیدا کردن مکان مناسب با فاصله مناسب برای پارک دوبل، ابتدا خودرو را در فاصله 50 سانتی متری گزنرارای پس از نگه داشتن خودرو باید صاف باشد و فرمان را نیز باید صاف نگه دارید تارو تارو کجام تورفن. برای پارک دوبل با سه مرحله را پشت سر گذاشت که در ادامه به این مراحل پرداخت ایم.

مرحله اول

پس از نگه داشتن خودروی خود در کنار خودروی دیگر ابتدا راهنمای سمتی را که می‌خورهید در آن پارک انجن ام. بعداز روشن کردن راهنما به صورت لاک پشتی به سمت عقب بیایید. برای حرکت به صورت لاک پشتی تنها کافی است کلاج خودرو را به صورت نصفه رها کنید.

مرحله دوم

در مرحله دوم همینکه انتهای ماشینی که در هنگام پارک کردن در جلوی شما قرار می گیرد را در گوشه شیشه ای خودروی خود می بینید، ماشین خودرو را یک دور به سمت محل پارک میچرخانیم. با چرخاندن فرمان خودرو ، خودرو به سمت محل پارک چرخش پیدا خواهد کرد.

مرحله سوم

زمانی که انتهای خودرو وارد پارک شد برای اجرای مرحله سوم پارک دوبل باید اقدام کنیم. برای اجرای این مرحله که انتهای خودروی کنار خودروی ما در زاویه 45 درجه قرار دارد و یا اینکه آینه جانبی در خطی 45 درجه قرار دارد خودرو را از حالت یک دور چرخش به سمت محل پارک خارج کرده و بار دیگر فرمان را یک دور کامل به خلاف جهت سمت پارک بچرخانید.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما