پخش و فروش لولە و اتصالات مانیسمان لوله

آپدیت قیمت ها به صورت روزانه نیز کار دشواری می باشد بنابراین برای مطلع شدن از قیمت لوله گاز سپاهان به روز تنها راه آن تماس با فروشگاه می باشد. پایپینگمال تامین کننده و ارایه دهنده لوله بدون درز مانیسمان در تهران ، اهواز ، مشهد ، کرج ، عسلویه، رشت ، تبریز ، آبادان ، کرمان ، کرمانشاه ، خارک ، قشم و سایر نقاط می باشد. برای سفارش و خرید لوله مانیسمان و مشاوره رایگان درباره این محصول و سار انواع لوله و تجهیزات صنعتی با شماره های تماس مشاورین پایپینگمال تماس حاصل فرمایید. ضخامت اتصالات مانیسمان نیز باید با ضخامت لوله بدون درز همخوانی داشته باشد تا در فرآیند جوشکاری به مشکل نخوریم به عنوان مثال برای لوله مانیسمان رده 40 سایز 1 اینچ می بایست از زانویی مانیسمان رده 40 سایز 1 اینچ استفاده شود . پایین بودن قیمت اتصالات ، در کنار بالا بودن کیفیت و مشتری مداری، از مهمترین علت محبوبیت شرکت آریا می باشد.

البته بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق لوله گازی ارزان، تماس با مرکز ما و درخواست پیشنهاد قیمت بر اساس جزئیات پروژه خود است و کارشناسان ما قادر خواهند بود تا به شما قیمت ارزان و مناسبی برای محصول مورد نظر شما ارائه دهند. در حال حاضر محبوب‌ترین برند تولیدکننده این محصول، شرکت سپاهان است و سهم عمده‌ فروش لوله گاز ای پی ای را دارد. لوله گاز شرکت سپاهان، با دارا بودن تنوع زیاد برای این محصول با سایز و مشخصات مختلف، از بهترین گزینه‌ها برای خرید لوله گاز api محسوب می‌شود. همچنین اطلاع از قیمت لوله گاز سپاهان نیز از مواردی است که خریداران به آن اهمیت می‌دهند. لوله های api سپاهان لوله های درزدار هستند و لوله های مانیسمان بدون درز می باشند.

  • پایپ کالا اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه خود است و زیر مجموعه هلدینگ بزرگ و معتبر فولادین است.
  • برای دریافت شماره تلفن کارخانه لوله سپاهان اصفهان با همکاران فروش مجموعه تماس بگیرید.
  • وب سایت های زیادی در زمینه تامین اقلام تاسیساتی از قبیل لوله و اتصالات در چند سال اخیر راه اندازی شده اند.
  • زیرا زمانی که فشار در لوله به اندازه غیر قابل پیش بینی بالا می‌ رود، باعث آسیب به لوله‌ ها می‌ شود.

تحلیل هفتگی وضعیت بازار فولاد، مشاوره کارشناسان خبره به‌منظور خریدی مطمئن و درج مقالات علمی کاربردی از دیگر مزایای آهن‌پرتال است. طبق ضوابط سازمان نظام مهندسی، استفاده از لوله درزدار در لوله کشی روکار، مجاز می باشند. قیمت لوله درزدار گازی استاندارد در سایزهای مختلف، بدون احتساب تخفیف می باشد. قیمت لوله مانیسمان از انواع لوله درزدار بیشتر می باشد و این به دلیل تکنولوژی ساخت آن می باشد. لوله های API گازی به دو صورت درزدار و بدون درز در این مرکز با بهترین قیمت به فروش می رسد. سردنده , زانو , تبدیل , سه راهی , کپ , بوشن دنده ای جوشی, سراهی تبدیلی , مهره ماسوره سیاه , مغزی از اتصالات گازی پرمصرف محسوب میشوند.

برای تهیه و خرید لوله api سپاهان، تنها کافی است از طریق شماره تلفن های موجود در سایت اقدام به برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه پایپ بازار نمایید. لوله API سپاهان با توجه به استانداردهای API دارای ویژگی‌هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر فشار، مقاومت در برابر خوردگی، پایداری در دماهای مختلف و انعطاف‌پذیری است. این لوله‌ها معمولاً در پروژه‌های صنعتی نفت و گاز، خطوط لوله انتقال مایعات، خطوط گازرسانی و ساختمان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله API گازی از آلیاژ فولاد به همراه کربن و با مقداری منگنز تولید می گردد این محصولات را برای تقویت خواص و استحکام بیشتر، با مقدار های کمی از مواد میکروآلیاژی تقویت و تسلیح می کنند تا ایمنی بیشتری در زمان انتقال گاز داشته باشند. لوله های گازی ای که در این مجموعه به فروش می رسند با فرمولاسیون استاندارد و مناسبی برای استحکام و دوام و طول عمر بیشتر، تجهیز شده اند و با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

به صورت مفصل در مورد تفاوت های لوله های بدون درز و لوله هایی که با درز جوش ساخته می شوند تحت عنوان تفاوت لوله مانیسمان و لوله درزدار صحبت کرده اییم (برای مشاهده مقاله اینجا کلیک کنید) . پرمصرف ترین سایز از لوله های Api سپاهان، لوله “۱ Api سپاهان می باشد. این سایز لوله به عنوان لوله اصلی در گاز رسانی بین طبقات مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با توجه به محدودیت های تولید و در نتیجه پخش این سایز لوله توسط کارخانه سپاهان، نوسان قیمت آن بسیار بالا می باشد. به طور کلی برای استفاده از چنین متریال‌ هایی، قبل از اینکه به قیمت آن توجه کنید به مواردی همچون استانداردهای لوله، گواهینامه‌ هایی که از محل تولید خود کسب کرده است توجه نمایید. همین طور پیشنهاد می‌ کنیم حتماً از لحاظ کیفیت لوله سپاهان اطمینان حاصل نمایید.

که جهت تولید کردن این لوله های درزدار در ابتدا باید ورقهای فلزی را با استفاده از گرما فرم دهی کرد و بعد از آن با جوشکاری مستقیم درز ها پر می شوند. لازم به ذکر است که نام دیگر لوله سیاه درزدار سپنتا، لوله گازی نیز می‌باشد. لوله و اتصالات گازی یکی از پرکاربردترین انواع تجهیزات صنعتی است؛ چراکه انتقال گاز و هوای فشرده از ملزومات اساسی کارخانجات، کارگاه‌ها و نیروگاه‌ها است. در نتیجه لوله و اتصالات مخصوص این کار از قبیل لوله‌ API (American Petroleum Institute)، لوله سیاه درزدار و لوله مانیسمان اهمیت بسزایی دارند. به طور معمول برای لوله کشی گاز روکار از لوله و اتصالات گاز درزدار و برای لوله کشی گاز توکار از لوله گاز مانیسمان یا بدون درز استفاده میشود. البته نوعی لوله گاز درزدار با آلیاژ ویزه به نام API نیز توسط شرکتهای داخلی تولید میشود که استاندارهای لازم برای اجرای گازکشی توکار را دارد.

تطابق لوله مانیسمان با اتصالات مانیسمان :

همان طور که گفته شد لوله فولادی درزدار نوعی از لوله گاز هستند که برای اجرای لوله کشی گاز روکار , لوله کشی شوفاژ و استفاده در ساخت کلکتورهای موتورخانه مناسب هستند . این نوع لوله در ضخامتهای مختلفی تولید میشوند و بهتر است برای لوله گاز از لوله های ضخیم درزدار بکار گرفته شود . اتصالات درزدار نیز مانند این لوله ها درزدار بوده و در دو نوع اتصالات گرم و سرد تولید میشوند .

مجموعه ما بصورت مستقیم با تولید کنندگان و واردکنندگان عزیز همکاری مینماید به نحوی که دارای 4 مجموعه انبار در منطقه شورآباد , شادآباد و بازار خیام میباشد. فولادین نماینده رسمی محصولات وگ ایران بی همتا , ارتعاشات صنعتی ایران ، شیلان و شیواسپ ( عایق ایروفلکس) میباشد و همچنین واردکننده لوله و اتصالات فلزی مانسمان ( STD,SH40,SH80.SH160,XXS) و فلنجهای مارک بنکن و  ملسی میباشد. شرکت لوله و پروفیل آریاوا در شهر قزوین واقع شده و بخش‌های زیادی از محصولات این کارخانه به استان تهران و استان های آذربایجان و زنجان منتقل می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت لوله گاز آریاوا ، با کارشناسان آریا تماس بگیرید. لوله سپاهان در واقع نام کارخانه‌ ای است که اقدام به تولید لوله‌ های فولادی در سایزها و ضخامت‌ های متفاوت کرده است.

لوله API سپاهان با رعایت این استانداردها تولید می‌شود و می‌تواند در پروژه‌های مختلف صنعت نفت و گاز و ساختمانی استفاده شود. لوله های درزدار سپاهان API به لوله هایی گفته میشود که ضخامت آنها برابر با ضخامت لوله مانیسمان رده ۴۰ می باشد و در دسته لوله های درزدار به API مشهور شده اند. لوله های گاز به ویژه لوله های گازی شهری لوله های اصلی و لوله های توزیع هستند و هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. فشار های انتقال گاز در این لوله ها متفاوت است اما به طور کلی به گاز های کم فشار، فشار متوسط، فشار بالا و فشار بالای ثانویه تقسیم می شوند.

همین کاربرد وسیع، سبب شده تا مراکز و فروشگاه‌های مختلفی اقدام به تهیه و عرضه این محصولات کنند. اصولاً در لوله کشی گاز روکار، استفاده از لوله درزدار گازی مجاز می باشد. اما لوله درزدار جهت استفاده در لوله کشی گاز توکار مجاز نیست و تنها لوله درزداری که برای لوله کشی گاز توکار تایید می باشد، لوله با تست و مارک api می باشد. بازار اتصال به عنوان یکی از تامین کنندگان اقلام تاسیساتی صنعت و ساختمان، آماده همکاری جهت تامین لوله های گاز سپاهان و مانیسمان پروژه های شما عزیزان می باشد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . از دیگر نکات خرید در خصوص این محصول این است که شما عزیزان خرید لوله گالوانیزه پایپ بازار می توانید سلامت این محصول را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهید و سپس آن را خریداری کنید. در خصوص این محصول باید افزود که به منظور های متفاوت نظیر استفاده به عنوان سیستم گرمایشی از قسمت کف زمین نیز مورد بهره وری و خریداری قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌ های این محصول این است که تحت لیسانس آلمان تولید می شود و همچنین دارای عمر طولانی می باشد.

از طرف دیگر، واقعیت تکان دهنده دیگری که ممکن است از آن مطلع نباشید این است که حمل و نقل و استخراج گاز تنها حدود 10 درصد ضرر ایجاد می کند. از جمله محصولات ارائه شده در پایپ مال به شرح زیر می باشد که برای دریافت اطلاعات از محصول و قیمت آن روی لینک محصول کلیک کنید. تعداد در بندل و سایز بندی ، ضخامت و جدول وزن لوله های API را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید. ارائه قیمت شفاف در راستای حفظ حقوق‌ مشتری، صدور پیش‌ فاکتور به‌صورت آنلاین و داشتن نمایندگی رسمی برندهای‌ داخلی از ویژگی‌های مهم پایپ کالاست. رفع کامل نیاز مشتریان، استفاده از نیروهای کاربلد و حرفه‌ای، استراتژی تعامل و رعایت اصول‌ مشتری‌ مداری از ویژگی‌های بارز خاجی‌کالا است.

بعد از انتخاب نوع لوله، وزن لوله یکی از مهم‌ ترین مسائل می‌ باشد، زیرا وزن لوله تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن دارد. بر همین اساس مورد توجه مصرف کنندگان لوله گازی سپاهان API قرار گرفته است. به صورت کلی لوله‌ها به دو دسته بدون درز که به مانیسمان معروف اند و درزدار طبقه بندی می‌شود. لوله‌های درزدار در نحوه تولید از نظر نوع جوش در دسته بندی درز مستقیم قرار می‌گیرند. لوله اسپیرال را به صورت مارپیچی از ورق‌های فولادی با ضخامت متفاوت در بازار عرضه می‌کنند. قیمت روز لوله اسپیرال به دلیل هزینه تولید بسیار پایین نسبت به سایر لوله‌های درز جوش، ارزان‌تر است.

لوله و اتصالات سفید تک لایه ( پلی پروپیلن ) آب

خط جوش و یا درز جوشکاری در لوله به معنی بد بودن لوله نیست، بلکه یکی از عیوب ساخت لوله به شمار می‌ رود. زیرا زمانی که فشار در لوله به اندازه غیر قابل پیش بینی بالا می‌ رود، باعث آسیب به لوله‌ ها می‌ شود. لوله Api سپاهان در سایزهای ۲/۱ اینچ تا ۴ اینچ تولید و به بازار عرضه می گردند. اما در زمینه گاز رسانی از سایز ۲/۱ اینچ تا ۲ اینچ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پس از انجام آزمون‌ های پیشرفته در راستای شرایط خطوط انتقال گاز خانگی، لوله API سپاهان با رعایت استاندارد ISIRI 3360 به جای لوله های بدون درز به بازار ارائه می‌ شوند. لوله api سپاهان به صورت توکار تولید می شود و برای اینکه در مصارف خانگی کارایی داشته باشد، مطابق با استانداردهای api 5l و ملی ISRI 3574 است. لوله api با برند ثبت شده مانیس گاز، در حقیقت جایگزینی برای لوله های بدون درز و یا مانیسمانی است که در لوله کشی های توکار استفاده می گردند. برند سپاهان، لوله api را در سایزهای 1.2 الی 4 اینچ و در انواع سنگین و فوق سنگین تولید کرده و به بازار عرضه می‌ کند.

تنها کارخانه هایی که در ایران این لوله ها را تولید می­کنند، کارخانه نورد اهواز و  دقیق کاوه­ تهران است. کشورهای اروپایی مانند  ایتالیا، اسپانیا،  اوکراین، روسیه و رومانی نیز تولید کننده لوله مانیسمان می باشند. به دلیل اینکه لوله اتصالات گاز بایستی از طریق جوشکاری به یکدیگر وصل شوند , هیچگونه روکش , رنگ و آبکاری نداشته و بعد از بسته بندی در کارخانه به سمت انبارها و مراکز پخش عمده توزیع , بارگیری میشوند .

لوله پلی اتیلن خوشنام خراسان؛ توکار روکار مناسب کشاورزی 16 تا 2500 میلی متر

واژه PSL (یا Product Specification Levels) به معنای سطح مشخصات محصول است. این دو عنوان دارای تفاوت هایی هستند که باعث می شود انجام انتخاب های دقیق تر امکان پذیر باشد. به طور کلی لوله هایی که در سطح PSL2 قرار می‌ گیرند چقرمگی، تنش تسلیم و استحکام کششی بالاتری دارند و در آزمون کیفی بالاتر از PSL 1 قرار می گیرند.

جوشکاری لوله های فولادی گازی معمولا با ابزار و تجهیزات مخصوص انجام می شود. بهتر است قبل از هر کاری ابتدا تمام سطح لوله گازی را از مواد اضافی مثل رسوبات جوش، زنگ زدگی، انواع چربی، مواد خارجی و غیره پاک کنید. بعد از این مرحله باید سراغ بررسی یکنواختی سطح لوله بروید، چرا که لوله انتخاب شده باید کاملا صاف و یکنواخت باشد تا در طول انتقال گاز دچار مشکل نشود. قسمت های انتهایی لوله هایی که قرار است به هم متصل شوند معمولا در فاصله 1.5 تا 2 میلیمتر از هم قرار می گیرند. لوله ها را در پیکربندی تراز مناسبی قرار داده و با استفاده از گیره های مخصوص آن ها را ثابت کنید. لوله و اتصالات گازی علاوه بر استفاده در لوله گاز خانگی در بسیاری از صنایع نظیر پتروشیمی، پالایشگاه، سیستم‌های هیدرولیکی و حتی کارگاه‌های تولیدی کاربرد دارد.

این لوله‌ ها در صنایعی همچون لوازم خانگی، اتومبیل، دوچرخه، موتور سیکلت، شوفاژ، لوله گاز، حفاظ، داربست و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. شرکت لوله گاز سپاهان در سال ۱۳۵۲ توسط گروهی از صنعتگران کار آزموده با بیش از ۲۰ سال تجربه قبلی تاسیس شد. این شرکت به عنوان یک شرکت خصوصی با بهره‌ گیری از ثبات مدیریت و همچنین کادر متخصص و با تجربه، توانسته است در صنعت لوله سازی ایران پیش قدم شود.

شرکت سپاهان یکی از شرکت‌ های موفقی است که به تولید لوله گازی api پرداخته است. به طور عمومی قیمت لوله گاز ای پی آی و اتصالات مانیسمان بهینه ترین راه برای صرفه جویی در اجرای لوله کشی گاز توکار و لوله اتصالات درزدار استاندارد برای گازکشی روکار محسوب میشوند. فروشگاه‌ اینترنتی پایپ کالا pipekala.com به‌ عنوان مرجع و فروشگاه تخصصی ملزومات و تجهیزات‌ صنعتی از سال ۱۳۹۳ پای در این عرصه نهاده‌ است.

با اختلاف قیمت ناچیز به فروش میرسانند که مستقیما جان ساکنین ساختمانی که در آن از این لوله گاز غیر استاندارد استفاده شده را به خطر می اندازند. شرکت چشم انداز صنعت بین الملل در زمینه واردات و تولید و پخش انواع لوله ها از جمله لوله مان… لوله و اتصالات ایزی پایپ به دلیل این که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند و همچنین از کیفیت مطلوبی تولید شده‌اند، توانسته اند جایگاه ویژه‌ ای را در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص دهند.

برای استفاده از لوله گاز در لوله کشی پروژه های ساختمانی، ابتدا مقدار مصرف گاز و نرخ جریان گاز شهری را در کنار دورترین مسیر لوله کشی و شرایط ساختمان در نظر گرفته و لوله گازی را در سایز و ابعاد مناسب، انتخاب کرده و به کار می برند. لوله مانیسمان اهواز یکی از تولیدکنندگان برتر بوده که به دلیل عدم کفاف مصرف داخلی و صادارات این برند از کشور چین لوله های مانیسمان وارد میشود. لوله های مانیسمان چینی در رده بعدی قیمتی هستند و ارزان قیمت ترین لوله های گاز کشی توکار لوله های API بوده که همگی داخلی بوده و برندهای سپاهان , کچو , سپنتا و کاوه از این مارکهای داخلی به شمار میروند. فولادستان با بیش از 35 سال سابقه درخشان در تامین و تجهیز لوله و اتصالات صنعتی و ساختمانی با توجه به نیاز بازار داخلی و نیاز شرکتها و پروژه های عمرانی و ساختمانی , پتروشیمی , نیروگاهی محصولات خود را ارایه می نماید. هر آنچه در حوزه لوله کشی گاز اعم از  لوله کشی گاز توکار، لوله کشی گاز روکار، لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی فشار قوی بخواهید، با کیفیت بالا و قیمت مناسب فراهم است.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما