پیروزی سخت پیاسگا با درخشش امباپه (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، پاری سن ژرمن ، پس از شکست غیرمنتظره خود در هفته نهم مقابل رن ، امشب بازی هفته دهم خود را با آنجرز رتبه چهارم انجام داد. تیمی که در این فصل ظاهر غیرمنتظره ای داشت و سعی کرد تیم را در غیاب ستاره های پاریس حفظ کند.

مائوریسیو پوچتینو امروز تیم خود را بدون لیونل مسی به زمین فرستاد و نیمار و سرخیو راموس در لیست تیم ها حضور نداشتند. لیونل مسی و نیمار صبح امروز تیم های خود را برای صعود به جام جهانی همراهی کردند و امشب وارد پاریس شدند و غیبت آنها در آنژه قابل پیش بینی بود. سرخیو راموس که دو روز پیش شایعه حضور در این لیست را داشت ، سرانجام توسط پزشکان محروم شد.

در غیاب مسی و نیمار ، شاهد شکل گیری مثلث رافین-امباپه-ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. پوچتینو که در هفته نهم بهبود یافت ، با گل دقیقه 36 آنجلو برای آنژه شگفت زده شد. تیم مهمان با همین هدف در رختکن قهرمان شد.

پاریس چاره ای جز پیروزی در خانه نداشت و پوچتینو این را خوب می دانست. حتی اگر نیمار و مسی را در این تیم ندیده باشیم. در دقیقه پانزدهم نیمه دوم ، میزبان نتوانست حتی یک امتیاز به دست آورد تا اینکه پوچتینو دو تعویض انجام داد و جورجینیو وینالدوم و خوان برنات را وارد زمین کرد. دقایقی پس از این دو تعویض ، پاری سن ژرمن با پاس امباپه و ضربه پریرا گل تساوی را به ثمر رساند.

تساوی 1-1 نتیجه ای نبود که پس از شکست دو هفته پیش ، هواداران پاریس را در خانه خوشحال کند. تلاش پاریسی بالاخره نتیجه داد و ما به دقایق پایانی نزدیک شدیم و این بار کیلیان امباپه به عنوان یک گلزن ظاهر شد و اولین بازیکن مسابقه شد.

در دقیقه 85 یک پنالتی به اشتباه پاریس برای اشتباه هند کاپل اعلام شد. شوتي كه امباپه در دقيقه 87 پشت سر آن ايستاد ، او را به گل تبديل كرد. پاری سن ژرمن با این گل موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد. پوچتینو امروز 27 امتیاز با 27 امتیاز کسب کرد و با 9 امتیاز از تیم دوم (لنس) برتری خود در لیگ قهرمانان را تثبیت کرد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما