چلسی 3 – 1 ساوتهمپتون ؛ فرار از بحران در باران

[ad_1]

چلسی که هفته گذشته دو شکست مقابل منچسترسیتی و یوونتوس متحمل شده بود ، در دقایق پایانی از بحران نجات یافت و در نهایت توانست سد 1-3 ساوتهمپتون را بشکند.

چلسی بازی را بهتر شروع کرد و در اوایل بازی بعد از پاس سزار آزپیلیکوئتا شانس گلزنی داشت اما ضربه تیمو ورنر راهی برای ساوتهمپتون پیدا نکرد.

اما در دقیقه 16 چلسی اولین گل را به ثمر رساند. عملکرد لوفتوس از سمت راست جمعیت بازیکنان منطقه را درنوردید و در پایان این گل چالوبا بود که با موقعیت خوب و پرش با سر دروازه حریف را باز کرد.

ساوتهمپتون سعی کرد جبران کند و به زودی فرصتی برای گلزنی توسط جیمز وارد پراوس پیدا شد ، اما ضربه والی و ضربه زمین این بازیکن دروازه ادوارد مندی را شکست.

چلسی هنوز در دقیقه 26 شانس خوبی برای گلزنی داشت و متئو کواچیچ می توانست در شرایط سخت تک به تک گلزن دوم باشد ، اما مک کارتی موفق شد ساوتهمپتون را از گشودن دروازه باز دارد.

در پایان نیمه اول ، واکر پیترز از چپ حرکت کرد و از سد مدافعان چلسی عبور کرد و به تیم خود فرصت خوبی داد تا گل تساوی تیمش را به ثمر برساند ، اما ضربه سر والکوت روی دروازه نبود و تا اولین گل دروازه چلسی را از دست داد. نیم. نیمه با همان برتری 0. 1 آبی های لندن را به پایان برسانید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 58 این ساوتهمپتون بود که پنالتی را به ثمر رساند زیرا لیوارمنتو توسط بن چیلول متوقف شد. وارد پراوس پشت توپ بود و با فریب مندی موفق به گلزنی شد.

دقایقی بعد ، در پی ارسال دیدنی روملو لوکاکو ، تیمو ورنر با یک مشت در محوطه جریمه تنها شد ، اما ضربه او توسط مک کارتی با واکنش و موقعیت خیره کننده دفع شد. حذف شده است

در دقیقه 77 او پس از خطای وحشیانه روی جورجینیو وارد دروازه پرواس شد و بلافاصله پس از مشاهده صحنه آزاد شد. در دقیقه 82 ، این پاس بن چیلول بود که باعث شد میسون مونته به گوشه محوطه جریمه ساوتهمپتون ضربه بزند اما مک کارتی دوباره واکنش نشان داد.

اما در دقیقه 85 چلسی گل دوم را به ثمر رساند. آسپلیکوتا سد واکر پیترز را شکست و توپ را شش قدم به ساوتهمپتون فرستاد تا تیمو ورنر در نهایت دروازه را باز کند. اما در دقیقه 89 چلسی گل سوم را به ثمر رساند. ضربه لوکاکو توسط مک کارتی مهار شد و روی ضربه آسپلیکوت به تیر دروازه برخورد کرد ، اما ضربه چیول از سمت چپ چلسی را 3-1 برد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما