کارکنان Blue Arjin محیط کار شرکت را سمی توصیف می کنند – Zomit

[ad_1]

کارمندان سابق و فعلی Blue Argin ، یک شرکت فضایی متعلق به جف بزوس ، بنیانگذار آمازون و یکی از ثروتمندترین افراد جهان ، می گویند که این شرکت مملو از تبعیض جنسیتی است و کارمندانی را که شهامت به چالش کشیدن مدیران خود را دارند تحمل نمی کند. در مسائل مختلف

21 کارمند فعلی و سابق Blue Argin اخیراً این ادعاها را در یادداشتی گسترده همراه با ادعای آزار و اذیت جنسی توسط مدیران شرکت ، روز پنجشنبه در وب سایت Lions منتشر کردند. یکی از کارکنان خود را در میان آنها معرفی کرد. این یادداشت نشان می دهد نگرانی های امنیتی در مورد موشک نیو شپرد وجود دارد ، سکوی پرتابی که بزوس و سه مسافر دیگر را در تابستان به فضا پرتاب کرد.

به گفته نویسندگان این یادداشت ، بلو آرجین خوش شانس بود که تا کنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. بسیاری می گویند با موشک Blue Argin پرواز نخواهند کرد. پرواز بعدی به نیو شپرد 12 اکتبر برنامه ریزی شده است و یکی از مسافران خصوصی ماموریت می گوید برنامه ها تغییر نکرده است.

نیویورک تایمز گزارش می دهد، گلن د وریسمعاون علمی و سلامت داسو ، یک معاون علمی و بهداشت گفت: “من از برنامه ایمنی و فضاپیماها و تاریخچه بلو آرجین اطمینان دارم و اگر این نبود ، من با موشک این شرکت پرواز نمی کردم.” شرکت نرم افزاری فرانسوی به “من در صفحه شروع بودم و با کارکنان شرکت در همه سطوح ملاقات کردم و همه چیزهایی که دیدم تیم و فرهنگ عالی را نشان می داد.” کریس بوشهایزنمسافر دیگری که پرواز آینده را اعلام می کند و موسس آزمایشگاه Planet به درخواست نیویورک تایمز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

الکساندرا آبرامزقبل از برکناری در سال 2019 ، او مدیر روابط کار در بلو آرجین بود ، نویسنده یادداشتی که به طور علنی در مورد اتهامات اظهار نظر کرد. او همچنین پنجشنبه در برنامه تلویزیونی CBS Morning TV ظاهر شد. CBS می گوید: “شما نمی توانید همزمان فرهنگ ایمنی و فرهنگ ترس را ایجاد کنید.” “آنها ناسازگار هستند.”

بر اساس اظهارات بلو آرجین ، خانم آبرامز اخراج نشده است. او پس از هشدارهای مکرر در مورد مسائل مربوط به قوانین کنترل صادرات فدرال آزاد شد. اما آبرامز می گوید هرگز اخطار کتبی یا شفاهی دریافت نکرده است.

مقالات مرتبط:

بلو آرگین همچنین ادعاهای فرهنگی یا امنیتی را رد کرده است. سخنگوی شرکت گفت: “بلو آرگین هیچ گونه تبعیض یا آزار و اذیت را تحمل نمی کند. ما گزینه های مختلفی از جمله خط تلفن 24 ساعته ناشناس را در اختیار کارکنان قرار می دهیم و هر گونه ادعای جدید سوء رفتار را فوراً بررسی می کنیم. “ما به تاریخ ایمنی خود متعهد هستیم و معتقدیم نیو شپرد امن ترین سفینه فضایی است که تا به حال ساخته یا طراحی شده است.”

جف بزوس در سال 2000 Blue Argin را تأسیس کرد. این شرکت به همراه SpaceX ماسک ایلان و Virgin Galactic ریچارد برانسوناین بخشی از موجی از شرکت های فضایی است که می خواهند هزینه پرتاب موشک را کاهش دهند و دسترسی شرکت ها و گردشگران فضایی به فضا را آسان تر کنند.

بلو آرجین در ژوئیه به بزرگترین دستاورد خود دست یافت: اولین پرواز موشکی نیو شپرد با یک مسافر به لبه فضا. این فضاپیما برای ورود به مدار زمین بسیار کوچک است و در عوض به ارتفاع بیش از صد کیلومتری از زمین رسید و به مسافرانش چند دقیقه بی وزنی می داد ، سپس به زمین بازگشت و با خیال راحت بر روی چتر نجات فرود آمد. کاوشگر بلو آرژین 16 پرتاب موفق با پهپاد قبل از پرواز داشت.

پرتاب موشک جدید Shepherd Blue Argin

یک موشک جدید سرنشین دار Shepherd Blue Argin تابستان امسال به فضا پرتاب شد

با این حال ، صرف نظر از راه اندازی بزوس ، آبی آرجین امسال با اکثر اخبار بد غرق شده است. در بهار ، این شرکت نتوانست قرارداد ماه ناسا را ​​برای برنامه Artemis به دست آورد. بلو آرگین سپس از ناسا شکایت کرد. اما اعتراض او رد شد. این شرکت در دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری Varge ، وکلای ناسا شکایات بلو آرگین را رد کردند. وکلای دادگستری در گزارش داخلی خود در 26 می نوشتند: “بلو آرگین ، که اکنون متوجه شکست و شکست خود شده است ، قصد دارد از عملکرد نظارت بر خرید ناسا برای نادرست ساختن ناسا در مورد پیامدهای انتخابات استفاده کند.” “آرجین آبی غیرمسئول آسیب خواهد دید. “

یادداشتی در وب سایت خطوط فرهنگ کار بلو آرجین را سمی و جنسیتی توصیف می کند. در این یادداشت آمده است که آنها گذشتند و کارگران فعلی تجربیاتی داشتند که فقط می توان آنها را از نظر انسان زدایی توصیف کرد. آنها از پیامدهای احتمالی صحبت با ثروتمندترین مرد روی زمین می ترسند.

در این یادداشت آمده است: اکنون مقامات بلو آرژین بر راه اندازی نیو شپرد با سرعت بسیار خطرناک بیش از 40 پرواز در سال اصرار دارند. نویسندگان همچنین معتقدند که کمبود نیروی انسانی در برخی از عملیات یک خطر امنیتی را به همراه دارد. اداره هوانوردی فدرال ، که بر پرتاب موشک برای اطمینان از امنیت عمومی نظارت می کند ، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مانند همه ادعاهای ایمنی ، اطلاعات موجود در یادداشت را بررسی می کند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما