کاسمیرو: به نوه هایم می گویم که با این دو نفر بازی کردم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کاسمیرو یکی از مهم ترین دلایل موفقیت رئال مادرید در فصول اخیر بوده است. او به همراه تونی کروس و لوکا مودریچ در طول این سال ها مثلثی غیرعادی در خط میانی لوس بلانکوس تشکیل داده است. هافبک برزیلی حالا در مصاحبه ای جالب درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است.

یک مثلث بزرگ در کنار کروس و مودریچ درست کنیداین یک افتخار است که سال ها در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم و فکر می کنم تنها یک روز که دوره من تمام شود، بتوانم کارهایی که انجام داده ام را بسنجیم. بازی با تونی کروس و لوکا مودریچ یک امتیاز است. من از این واقعیت قدردانی کردم که توانستم برای مدت طولانی با آنها بازی کنم. به نوه هایم می گویم که با دو بازیکن بی نظیر و یک نماد فوتبال بازی کرده ام.”

کونته یا کاسمیروترجیح می دهم به این سوال پاسخ دهید، اما در عین حال یادآوری می کنم که کونته با وجود اینکه بازیکن بزرگی است، در پست متفاوتی برای چلسی بازی می کند. با آزادی بیشتر و حمله بیشتر، فکر می کنم اولین هافبک دفاعی آنها جورجینیو باشد. ما باید به یاد داشته باشیم که بازیکنانی مانند بوسکتس و فابینیو در این پست درجه یک هستند. با این حال، بسیار خوشحالم که به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده ام و می خواهم بیشتر پیشرفت کنم.”

شکوه وینیسیوستنها چیزی که می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین دوران خود را سپری می کند. او در مرحله خاصی است، او همچنین جوان است و پتانسیل بالایی برای رشد دارد.

عملکرد خیره کننده کریم بنزمابازی در کنار کریم بنزما باعث افتخار است و من از او در کسب توپ طلا حمایت می کنم.

کارلو آنچلوتی یا زیدان: هر دو مربی سبک خاص خود را دارند و خوشبختانه ما به خوبی با رویکرد کارلو آنچلوتی سازگار شدیم. کاری که مدت هاست با زیدان انجام می دادیم. اما بگذارید یک نکته در مورد آنچلوتی بگویم که بسیار جالب است. بیش از 40 سال در فوتبال گذرانده است. او قبلاً همه چیز را فتح کرده است، اما تمایل او برای پیروزی و آموزش از طریق تجربیاتش به ما شگفت انگیز است.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما