کوالکام ورود به Metawares با پلتفرم Snapdragon Spaces XR را اعلام کرد

[ad_1]

در حالی که بسیاری از آنچه تاکنون در مورد Metawares گفته شده است در مورد واقعیت مجازی است، امروز کوالکام از پلتفرم توسعه Snapdragon Spaces XR رونمایی کرد که کیتی برای کمک به توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های جدید برای دستگاه های واقعیت افزوده است.

کوالکام از سخت‌افزار جدید در نمایشگاه جهانی تقویت‌شده رونمایی نکرد، اما برنامه‌ها و همکاری‌هایی را که این شرکت در دهه گذشته روی آن کار کرده است، ارائه کرد. کوالکام با Niantic در برنامه‌های Metawares در دنیای واقعی و Lenovo، Motorola، Oppo و Xiaomi برای توسعه سخت‌افزار کار می‌کند.

عینک هوشمند Lenovo ThinkReality A3 اولین محصول تجاری خواهد بود که سال آینده بر روی پلتفرم Snapdragon Spaces عرضه خواهد شد. این پلتفرم باید یک اکوسیستم رایگان برای دستگاه‌های مختلف باشد و دارای APIهایی باشد که بدون در نظر گرفتن سخت‌افزار هدف، ساختن نرم‌افزار را بر روی پلتفرم‌های مختلف، از جمله عینک‌های واقعیت افزوده، امکان‌پذیر می‌سازد.

کوالکام می گوید Snapdragon Spaces اولین پلتفرم محصول واقعیت افزوده است که برای عینک های مرتبط با گوشی های هوشمند بهینه شده است. این پلتفرم از ابزارهای توسعه محبوبی مانند Unreal Engine 4 و Unity نیز پشتیبانی می کند. Spaces در حال حاضر برای توسعه دهندگان منتخبی مانند Holo One و NZXT در دسترس است.

دسترسی عمومی به این پلتفرم از اوایل سال 2022 آغاز خواهد شد. کوالکام همچنین ادعا می کند که فناوری HINS SAS را برای بهبود ردیابی دست و تشخیص حرکات به دست آورده است. این شرکت با همکاری Wikitude قصد دارد دسترسی به پلتفرم خود را برای 150000 توسعه دهنده فراهم کند.

اخیراً شرکت های بیشتری از صنعت فناوری توجه خود را به بازار متاوارز معطوف کرده اند. فیسبوک با تغییر نام تجاری خود به متا، آینده این صنعت را مشخص کرد. مایکروسافت با معرفی آواتارها و محیط های کاری مجازی، تمرکز خود را روی متاورز اعلام کرده است. دیروز انویدیا از طریق عرضه عمومی ابزارهای Omniverse آمادگی خود را برای فعالیت در این بازار اعلام کرد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما