“گوگل” بیشترین کلمه جستجو شده در بینگ است

[ad_1]

گوگل در دادگاه تجدید نظر اعلام کرد که موتور جستجوی مایکروسافت بینگ از کلمه “گوگل” به عنوان رایج ترین عبارت جستجو استفاده کرده است.

اتحادیه اروپا (گوگل) گوگل را متهم کرده است که با استفاده از موفقیت سیستم عامل اندروید در بازار موبایل ، گوگل را موتور جستجوی پیش فرض این دستگاه قرار داده و این شرکت را مجبور به پرداخت 5 میلیارد دلار جریمه کرده است.

گوگل در یک دادخواست 5 میلیارد دلاری اعلام کرد که بیشترین کلمه جستجو شده در موتور جستجوی مایکروسافت “بینگ” “گوگل” است که نشان می دهد کاربران بینگ بیش از هر عبارت دیگری به دنبال رقیب خود هستند.

بینگ

با این حال ، گوگل می گوید خدمات آنها به سادگی محبوب ترین است. آلفونسو لامادرید ، وکیل شرکت در دیوان عدالت اروپا ، گفت:

ما شواهدی ارائه کرده ایم که بیشترین عبارت جستجو شده در بینگ “Google” است. مردم گوگل را انتخاب می کنند و مجبور نیست.

آمار منتشر شده توسط SEO Ahrefs نشان می دهد که “گوگل” بیشترین عبارت جستجو شده در بینگ و سراسر جهان است. بعد از گوگل ، اصطلاحات دیگری مانند YouTube ، Facebook ، Gmail و Amazon وجود دارد. اگر داده هایی را که به کاربران آمریکایی ارائه می دهیم محدود کنیم ، گوگل در جستجوی بیشترین رتبه در رتبه سوم قرار می گیرد. همچنین کلمه “بینگ” قابل توجه است که در رتبه دهم فهرست جهانی ظاهر می شود.

البته بسیاری از این موارد با انتخاب تنظیمات پیش فرض حاصل می شود. Bing در حال حاضر به طور پیش فرض در Microsoft Edge استفاده می شود ، اما کاربران می توانند آن را به Google تغییر دهند. گوگل همچنین مرور اینترنت و جستجوی عبارات را با الگوریتم های خود بسیار آسان کرده است.

وی می افزاید که طبق اطلاعات ، 95 درصد از کاربران اینترنت گوگل را به موتورهای جستجوی رقیب ترجیح می دهند. با این حال ، کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا معتقد است که گوگل سازندگان تلفن همراه را مجبور کرده است موتور جستجوی Chrome و مرورگر خود را روی دستگاه های خود نصب کنند. خواهیم دید که دادگاه انحصاری Google چگونه پیش می رود.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما