آمریکایی ده ها سال است که با کرم هایی در مغزش زندگی می کند! – ا

[ad_1]

پزشکان می گویند مردی که به دلیل رفتارهای عجیب، تشنج و گیجی در بیمارستان بستری شده بود، گفت که در طول سال ها ناخودآگاه با چندین کرم نواری در مغزش زندگی کرده است. وضعیت بیمار در یک مطالعه موردی که اخیراً در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شده است توضیح داده شده است.

این مرد 38 ساله در سلامت کامل به نظر می رسید تا اینکه یک شب همسرش از خواب بیدار شد و دید که او روی زمین می لرزد و حرف های نامفهومی می گوید.

این مرد در بیمارستان بستری شد و پزشکان به درمان حملات صرع او پرداختند. به گفته آنها، این مرد به سؤالات پرسیده شده پاسخی نداده و به نظر می رسد بی اختیار به سقف نگاه می کند.

خانواده این مرد به پزشکان گفتند که او قبل از تشنج هیچ بیماری جدی، دارو یا دارو نداشته است.

تیم پزشکی در بیمارستان عمومی ماساچوست سرانجام با اسکن مغز و آزمایش خون متوجه شدند که این مرد مبتلا به سیستیت یا عفونت کرم نواری است.

عفونت کرم نواری می تواند سال ها پنهان بماند و زمانی که به مغز می رسد باعث تشنج شود

دو دهه پیش، بیمار به روستایی گواتمالا، جایی که بیماری‌های انگلی شایع است، مهاجرت کرد.

انگل های ناشی از خوردن غذای نپخته و گوشت یا ماهی ناسالم می تواند از فردی به فرد دیگر سرایت کند اگر فرد مبتلا پس از خروج از حمام دست های خود را نشوید. تخم‌های ریز انگل‌های موجود در مدفوع انسان را می‌توان به سطوح دیگر یا حتی غذا منتقل کرد و توسط شخص دیگری که حامل کرم‌ها است بلعید.

این عفونت با علائمی مانند سوء هاضمه، کاهش وزن و سوزش سر دل همراه است. اما این انگل لزوماً در دستگاه گوارش نمی ماند و لاروهای این موجودات می توانند در سراسر بدن، به ماهیچه ها و از طریق جریان خون به مغز حرکت کنند که می تواند علائم ایجاد کند.

در مورد دیگری از تشنج ناشی از عفونت انگلی در سال 2019، یک مرد 43 ساله چینی از سردرد شکایت کرد و صدها کرم نواری را در مغز خود کشف کرد. علائم، که یکی از آنها تشنج بود، حدود یک ماه پیش پس از خوردن غذاهای حاوی گوشت خوک که به گفته او مطمئن نبود سالم است یا نه، شروع شد.

در مورد دیگری، در سال 2020، زمانی که زنی از گلودرد شکایت کرد، پزشکان یک لوله 2.5 سانتی متری کرم را در لوزه او پیدا کردند که احتمالاً همراه با ساشیمی (غذاهای دریایی خام) بود که چند روز قبل آن را خورده بود.

با این حال، ممکن است چندین سال طول بکشد تا علائم ظاهر شوند زیرا تخم‌های انگل می‌توانند سال‌ها بدون ایجاد پاسخ ایمنی در بدن باقی بمانند.


[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما