امکان خرید اشتراک از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام در آستانه راه اندازی است

[ad_1]

اینستاگرام قبلاً گزارش داده بود که می خواهد توانایی خرید اشتراک از سازندگان محتوا را توسعه دهد. اکنون به نظر می رسد این ویژگی به زودی آزمایش می شود زیرا گزینه پرداخت درون برنامه ای جدید برای اشتراک های اینستاگرام را به برنامه اپ استور خود اضافه کرده است.

Sensor Tower می‌گوید پس از تحقیق در اینستاگرام در فروشگاه App Apple در تاریخ 1 نوامبر (10 نوامبر) یک گزینه جدید خرید درون برنامه‌ای به نام اشتراک‌های اینستاگرام با قیمت 4.99 دلار پیدا کرده است. در فروشگاه برنامه ایالات متحده دو روز بعد، در 3 نوامبر، گزینه اشتراک دیگری با قیمت 0.99 دلار به فهرست اضافه شد.

Sensor Tower ادعا می کند که تاکنون تنها گزینه خرید درون برنامه ای در اینستاگرام متعلق به Instagram Badges بوده است. این توکن‌ها آیتم‌های مجازی هستند که طرفداران می‌توانند با قیمتی بین 0.99 تا 4.99 دلار خریداری کنند و از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود حمایت کنند.

اینستاگرام معمولاً ویژگی های جدید خود را ابتدا با گروه کوچکی از کاربران آزمایش می کند و سپس آنها را در اختیار همه کاربران قرار می دهد. بنابراین، انتظار می رود ویژگی خرید اشتراک به زودی برای تولیدکنندگان محتوای ایالات متحده فعال شود. این شبکه اجتماعی سعی دارد با ابزارهایی مانند اشتراک و حتی NFT بستر جذاب تری را برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کند.

ایده خرید اشتراک از سازندگان محتوا این است که کاربران بتوانند با پرداخت هزینه ماهانه به محتوای نویسنده تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. این شرکت همچنین در طول تابستان روی ویژگی مشابهی به نام داستان های انحصاری کار کرد که به کاربران امکان می دهد داستان های انحصاری را پس از اشتراک مشاهده کنند.

اینستاگرام در رقابت برای جذب تولیدکنندگان محتوا تنها نیست. شرکت‌های مختلفی از جمله TickTalk، Snap، Pinterest، YouTube و Twitter رویکرد مشابهی را در پیش گرفته‌اند. توییتر اخیرا پلتفرم اشتراک خود را با نام Super Follows راه اندازی کرده است.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما