اودینزه 1-1 میلان: روسونری از شکست 90 + 2 فرار کرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان استفانو پیولی که در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارند، تا آخرین ثانیه های بازی امروز از حریف خود عقب بودند که گل زلاتان ابراهیموویچ در وقت های تلف شده یک امتیاز آن است. بازی خانگی مال آنها بود.

اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد و تا دقیقه 8 نگذشته بود که جرارد دلوفئو پس از یک پاس به بتو پیش افتاد، اما تاخیر او باعث شد تومور توپ را از بین ببرد.

چهار دقیقه بعد و در پی پاس عالی فلورانس، زلاتان توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما ضربه محکم او از بالای دروازه عبور کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه بتو اودینزه در دقیقه 17 پیش افتاد. با پاس عمقی بود که بتو به تنهایی با مایک مانیان روبرو شد و با وجود مهار ضربه اول توسط دروازه بان میلان، بتو دوباره کار را تمام کرد و این بار با یک ضربه محکم دروازه را باز کرد.

پس از آن گل، میلان ابتکار عمل را در دست گرفت و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشت اما در ایجاد موقعیت موفقیت چندانی نداشت.

این وضعیت تا دقیقه 43 ادامه داشت و پس از پاس زلاتان، براهیم دیاز می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از دروازه اودینزه خارج شد و نیمه اول با همین گل به پایان رسید.

میلان نیمه دوم را با سه تعویض آغاز کرد و در دقیقه 47 نزدیک بود زلاتان دروازه فلورانس را باز کند اما این بار ضربه ستاره سوئدی دروازه نوروزی را به ثمر رساند.

حملات میلان ادامه پیدا کرد اما باز هم موقعیت های زیادی ایجاد نکرد. در اواسط نیمه بازی به تساوی کشیده شد، اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی، تلاش میلان برای صعود به تساوی بیشتر شد و در نهایت در دقیقه دوم وقت تلف شده، زلاتان دروازه اودینزه را باز کرد.

پس از ارسال به محوطه جریمه اودینزه، توپ به سمت زلاتان رفت و برگشت و او با یک ضربه قیچی تماشایی کار را تمام کرد.

در آخرین ثانیه های مسابقه، آیزاک سکس اودینزه به دلیل مبارزه با حریف با کارت قرمز مستقیم گرفت که به تیم میزبان اجازه داد تا ثانیه های پایانی را با 10 بازیکن ادامه دهد اما این تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با تساوی یک به پایان رسید. -1 مساوی

میلان در حال حاضر با 39 امتیاز از 17 بازی در صدر است، اما اگر اینتر فردا مقابل کالیاری پیروز شود، جایگزین تیم بالای جدول خواهد شد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما