اولین تبلت Oppo در نیمه دوم سال 2022 ظاهر می شود

[ad_1]

اوپو قصد دارد محصولات جدیدی را معرفی کند. بنابراین ، به نظر می رسد در نیمه دوم سال 2022 باید منتظر اولین تبلت Oppo باشیم و در آینده نزدیک باید منتظر معرفی دستگاه هایی با طرح های مختلف از جمله گوشی تلنگر این برند باشیم.

این مارک مدتی پیش سیستم عامل Color OS12 مبتنی بر اندروید 12 را رونمایی کرده و ادعا می کند که این سیستم عامل کاملاً با دستگاه های مخصوص فرم مانند تبلت ها و تلفن هایی با اشکال مختلف مانند تلفن های تلنگر سازگار است. یکی از مدیران ارشد این شرکت نیز تأیید کرد که اوپو در آینده نزدیک تبلت ها و گوشی هایی با طرح های مختلف را معرفی خواهد کرد.

به گفته Sina Technolog و Liu bo ، نایب رئیس Oppo ، اولین تبلت تولید شده توسط Oppo در نیمه دوم سال 2022 عرضه می شود. همچنین به نظر می رسد مارک Vivo ، که همکاری نزدیکی با Oppo دارد ، اولین تبلت خود را همزمان عرضه کند. بو همچنین راه اندازی اولین تلفن چند فرمت Oppo را تأیید کرد. با این حال ، او زمان دقیق اولین نمایش این تلفن ها را ارائه نکرد. تلفن های چند فرم را گوشی های تاشو یا سایر تلفن های مشابه با ظاهر منحصر به فرد می نامند.

تبلت اوپو

سال گذشته ، این برند که اکنون به یک غول فناوری تبدیل شده است ، از مفهوم یک تلفن همراه به نام Oppo X 2021 رونمایی کرد. این برند تلفن چینی همچنین یک مفهوم تلنگر واقعاً منحصر به فرد را معرفی کرد که با همکاری یک شرکت طراحی ژاپنی به نام Nendo طراحی شده است. از سه بخش ؛ بنابراین ، می توان انتظار داشت که اوپو در آینده ای نزدیک چنین محصولاتی را معرفی و عرضه کند.

زیرا ادعا می کند که این مارک سومین تولید کننده بزرگ دستگاه های اندرویدی در کل بازار موبایل چین است و همچنین از این نظر در بازار فروشگاه های فیزیکی رتبه دوم را دارد. علاوه بر این ، اطلاعات مربوط به تلفن های جدید Poco ، تلفن های سری Find X3 ، از 40 to به 60 increased افزایش یافته است.

ظاهراً اوپو قصد دارد به یک تولید کننده فعال در زمینه دستگاه های IoT تبدیل شود و در آینده دستگاه هایی مانند هندزفری بی سیم ، ابزارهای تناسب اندام ، تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه های مشابه را تولید و به فروش برساند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

سایت dancebet: رقص کنید، پیش بیایید، برنده شوید!
تجربه جذاب بازی انفجار: آشنایی با پدیده‌ای پرطرفدار
دفتر کار درسی: راهنمای کامل برای سازماندهی و مدیریت بهتر تحصیلات
کتاب کار ریاضی: ابزاری جذاب برای تقویت مهارت‌های ریاضی
Welcome to Real Estate Canada: A Guide to Buying, Selling, and Investing
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما