اولین رخداد نجومیِ ۲۰۲۱ فردا رخ می دهد

[ad_1]

عصر ایران: مسعود عتیقی، مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران درباره اولین رخداد نجومی سال نو میلادی گفت: اولین رخداد نجومی سال میلادی 2021 رسیدن کره خاکی زمین به کمترین فاصله با خورشید است.

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران ادامه داد: ساعت 7:30 صبح فردا (شنبه 13 دی ماه 99) زمین به حضیض خورشیدی (کمترین فاصله با مهرتابان و یا Perihelion) میرسد و 0.98325 واحد نجومی (واحد نجومی و یا Astronomical Unit AU = ?

اولین رخداد نجومیِ ۲۰۲۱ فردا رخ می دهد

عتیقی در ادامه توضیح داد: سیارات طبق قانون اول کپلر، در مدار بیضی نزدیک به دایره گرد خورشید در حرکتی هستند که خورشید در یکی از کانونها قرار دارد و بر این اساس، هر جرم آسمانی از جمله زمین دارای کمترین و فاصله مداری است. خورشیدی – Aphelion) از مهر تابان و یا همان آفتاب عالم تاب است. که با 5 میلیون کیلومتر اختلاف، کمترین فاصله از زمین از خورشید 147 میلیون کیلومتر و بیشترین فاصله آن حدود 152 میلیون کیلومتر است. سال ۱۳۷۸ خورشیدی یکی از دانشجویان دختر دانشگاه تبریز، در همکاری با یک گروه فرانسوی، واقعیورودی یکی از دانشجویان دختر دانشگاه تبریز، در همکاری با یک گروه فرانسوی، واقعیروه فرانسوی، واقعیور ایرانسوی، حقیقی ننمیمار موار موار موار موار.

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران بیان کرد: باید بدانید که در ابتدای فصل سرد زمستان در نیمکره شمالی هستیم، در حالی که زمین در کمترین فاصله با خورشید قرار می گیرد; در حقیقت، تصور عمومی که فکر می کنم در فصل سرد زمستان، خورشید باید در دورترین فاصله با زمین قرار داشته باشد، باید توجه کنیم که علت ایجاد فصول و تغییر دما در نقاط مختلف زمین، نحوه تابش خورشید (عمود و یا مایل تابیدن مهر) تابان) بوده که با توجه به انحراف و یا کیجی شخصیتی 23.5 درجه کره زمین نسبت به صفحه مداری آن است.گفتنی است، آخرین رخداد نجومی سال 2020 میلادی روز گذشته (پنجشنبه 11 دی) ساعت 11:11 دقیقه و در آخرین روز از سال. پرمخاطره و دسامبر ۲۰۲۰ (۳۱) به همراه پیوست. در این رخداد صورت فلکی دوپیکر در ۳.۸ درجه شمال کوژماه کهنده قرار گرفت.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما