اولین نسخه بتا اندروید 12L برای گوشی های هوشمند پیکسل – زومیت منتشر شد

[ad_1]

شاید اندروید 12 یکی از هیجان انگیزترین پیشرفت های دنیای سیستم عامل اندروید باشد، اما اکنون زمان آن رسیده است که نگاهی به آخرین نسخه بیاندازیم. هفته گذشته نسخه بتا اندروید 12L روی تبلت لنوو عرضه شد. اما از امروز، تلفن های پیکسل نیز می توانند از آن استفاده کنند. البته همانطور که می دانید نسخه های بتا نیز دارای مشکلاتی هستند که عموما در آینده برطرف خواهند شد.

به گفته پلیس اندروید، اگر اندروید 12L شما نمی دانید، ما آن را به طور خلاصه به شما ارائه می دهیم. این نسخه از اندروید (در ابتدا با نام اندروید 12.1 شناخته می شد) یک سیستم عامل طراحی شده برای دستگاه های صفحه نمایش بزرگ است. اندروید 12L که به نظر می رسد گزینه ای عالی برای دستگاه هایی مانند تبلت ها و فلیپ فلاپ ها باشد، نوید ارائه ویژگی های جدید و رابط کاربری بهینه شده را می دهد. در واقع این سیستم عامل برای استفاده حداکثری از فضای اضافی روی صفحه نمایش های بزرگ ساخته شده است.

اندروید 12L

این ویژگی به معنی API های نمایشگر جدید برای توسعه دهندگان است. برای کاربران، این بدان معناست که برنامه‌ها می‌توانند در نهایت از تمام فضای اضافی در صفحه‌های بزرگ‌تر به خوبی استفاده کنند.

امروز گوگل اندروید 12L بتا 1 برای «دستگاه‌های دارای پیکسل فعال». اما پیکسل ها مطمئنا بهترین دستگاه برای آزمایش نیستند زیرا صفحه نمایش های کوچک آن ها تغییر چندانی را نشان نمی دهند. توجه داشته باشید که این نسخه از سیستم عامل که هفته گذشته برای Lenovo Tab P12 ارائه شده، جدیدتر به گفته گوگل، این نسخه «نمای توسعه دهنده 1 ».

در مورد تغییرات این نسخه، گوگل در یک طرح دو ستونی برای اعلان‌ها، صفحه‌های قفل و سایر عناصر سیستم مانور می‌دهد، اما برخی از آنها در پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان قرار داشتند. حتی نوار وظیفه جدید قابل مشاهده در پیش نمایش جدید نیست، اما عملکرد آن ممکن است در حال حاضر تغییر کرده باشد.

همانطور که از ابتدای سال منتظرش بودیم، ویژگی «App Pairs» در نسخه بتا 1 اندروید 12L وارد شد. این ویژگی جایگزین “Split Screen” می شود که برای چندوظیفه ای استفاده می شد.

اندروید 12L

توسعه دهندگان باید توجه داشته باشند که Android 12L Beta 1 اکنون نهایی شده است، بنابراین شما می توانید شروع به آزمایش برنامه های مختلف و ویژگی های آنها کنید. گوگل اطلاعات زیادی در مورد جزئیات این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است، از نکات اجرای محتوای صفحه بزرگ گرفته تا ویژگی های WindowManager و Jetpack. مجموعه کاملی از اسناد منتشر شده است که به شما کمک می کند تا برنامه های بهینه سازی شده برای صفحه نمایش بزرگ را ایجاد کنید که می توانید از آنها استفاده کنید.

مقاله مرتبط:

انتظار می رود پس زمینه پویا 12 لیتری Moneta / Material You را به دستگاه های غیر پیکسلی بیشتری ببرد. اما اکنون، با انتشار نسخه بتا فقط برای پیکسل، گفتن آن سخت است.

برخی از افراد در اشتباه بودند که کدام گوشی های هوشمند توسط نسخه جدید اندروید 12L پشتیبانی می شوند. گوگل تایید می کند که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو هنوز به این نسخه جدید دسترسی نخواهند داشت، اما به زودی این سیستم عامل برای آنها منتشر خواهد شد. در حال حاضر فقط Pixel 3a / XL، Pixel 4 / XL، Pixel a4 / 5g، Pixel 5 و Pixel 5a پشتیبانی می شوند.

اگر می خواهید از Android 12L روی صفحه نمایش کوچکتر استفاده کنید، می توانید به وب سایت Android Beta رفته و آن را در دستگاه خود دانلود کنید. توسعه دهندگان و علاقه مندانی که دوست دارند پیش نمایش آن را مشاهده کنند، بهتر است این کار را با یک شبیه ساز اندروید انجام دهند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما