اگر زیر 40 سال دارید ، بلایای آب و هوایی وحشتناکی را تجربه خواهید کرد – زومیت

[ad_1]

تحقیقات جدید نابرابری های شدیدی را در بینش نسل جهانی نشان می دهد. با این حال ، دانشمندان می گویند تغییرات آب و هوایی تأثیر بسیار بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد تاثیر تغییرات آب و هوایی در نسل های مختلف ، کودکی که در سال 2021 متولد می شود به طور متوسط ​​هفت برابر بیشتر از موج گرما ، دو برابر نسل والدین خود عمر خواهد کرد. محصولات کشاورزی و طغیان رودخانه ها.

بر اساس نتایج موجود در مجله علوم پایه گرمایش زمین و به ویژه حوادث شدید آب و هوایی ، زندگی جوانان و کودکان را به طور نامتناسب تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این مطالعه جدید اولین نمونه ای است که به طور گسترده وقایع شدید آب و هوایی آینده و سناریوهای مختلف آب و هوایی را مدل سازی کرده است و پیش بینی می کند که چگونه افراد گروه های سنی مختلف در سراسر جهان در طول زندگی خود با فاجعه های آب و هوایی روبرو می شوند ، پیش بینی های جداگانه ای انجام می دهند و توسط جمعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گروه ها. به گفته ویم تیری ، متخصص آب و هوا در دانشگاه مستقل بروکسل در بلژیک که این تحقیقات را رهبری کرده است ، اگر سرعت گرمایش زمین کنترل نشود ، سرعت گرمایش زمین می تواند تیره و تار باشد. او می گوید:

ما دریافتیم که افراد زیر 40 سال در شرایط مقابله با موج گرما ، خشکسالی و سیل تحت شرایط بی سابقه ای زندگی خواهند کرد. این اتفاق حتی در محافظه کارترین سناریوها نیز رخ خواهد داد.

این مطالعه نابرابری های شدیدی را در بینش نسل جهانی نشان می دهد. با این حال ، دانشمندان می گویند تغییرات آب و هوا تأثیر بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. حتی با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که کشورها بر اساس توافقنامه پاریس متعهد شده اند ، این فشار همچنان نامتناسب خواهد بود. توافقنامه پاریس یک معاهده جهانی آب و هوا است که توسط بیش از 190 کشور امضا شده است.

سیل در کلن ، آمریکا

پس از طوفان گرمسیری ، آیدا ، یک کودک قایق را در سیل در کلن ، می سی سی پی در 30 آگوست سوار می کند.

به گفته دانشمندان ، بر اساس تعهدات کنونی کشورها ، 172 میلیون کودک در آفریقای سیاه قادر خواهند بود 50 برابر موج گرما و 6 برابر شرایط شدید آب و هوایی را تجربه کنند. در همین حال ، 53 میلیون کودک در همان گروه سنی در اروپا و آسیای مرکزی در این وضعیت زندگی خواهند کرد.

مقالات مرتبط:

نتایج در حال حاضر نگران کننده است ؛ اما تأثیر آن بر زندگی مردم می تواند حتی بیشتر از برآورد مطالعه باشد. این امر به این دلیل است که محققان تنها بر فراوانی وقایع جدی تمرکز کرده اند ، بدون در نظر گرفتن مدت و شدت آنها.

مطالعات مختلف نشان داده است که تغییرات آب و هوایی نه تنها احتمال وقوع حوادثی مانند موج گرما ، خشکسالی و آتش سوزی را افزایش می دهد ، بلکه شدت آنها را نیز افزایش می دهد. تیری گفت: “ما این واقعیت را در نظر نمی گیریم که موج گرما می تواند در آینده دو برابر بیشتر از امروز دوام بیاورد.”

محققان همچنین رویدادهای جدی را جداگانه در نظر گرفتند. بنابراین ، این مطالعه در نظر نمی گیرد که اگر این وقایع به طور همزمان رخ دهند ، چگونه اثرات آنها افزایش می یابد. تیری می گوید: “این موارد معمولاً همزمان رخ می دهند.” “به عنوان مثال به موج گرما و خشکسالی یا طغیان رودخانه ها و طوفان های گرمسیری فکر کنید.”

البته دلایلی برای امیدواری وجود دارد. به گفته تیری ، اگر کشورها بتوانند انتشار گازهای گلخانه ای را به شدت کاهش دهند و اثرات گرمایش زمین را محدود کنند ، می توان از برخی از ترسناک ترین سناریوهای تحقیقاتی جلوگیری کرد.

جوانان با جنبش هایی مانند جمعه برای آینده در خط مقدم فعالیت های اقلیمی قرار دارند و از دولت ها می خواهند که اقدامی انجام دهند. رهبران جهان قرار است از 31 اکتبر تا 12 نوامبر در اسکاتلند ملاقات کنند تا در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در سال 2021 شرکت کنند. مذاکرات در هفته های آینده بسیار مهم خواهد بود و قرار است در این کنفرانس اهداف بلند پروازانه ای برای کاهش انتشار تا سال 2030 تعیین شود.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما