اگر مشکل دارید این کارها را نکنید

[ad_1]

خوداری از برخی رفتارها به‌ویژه برای کسانی که دچار بیماری‌های قلبی می‌شوند ضروری است.

روزنامه جام جم نوشت: «قلب یکی از اندامهای حیاتی بدن است که برخی از رفتارهای روزمره ما ممکن است آبان آبن بن باشد. خوداری از رفتارهای زیر به‌ویژه برای کسانی که دچار بیماری‌های قلبی می‌شوند هستند.

عصبانی‌شدن مکرر: عصبانی‌شدن یا هیجان‌زده‌شدن خاص برای قلب مضر است. اگر تأثیر منفی برای مدت طولانی ادامه پیدا کنند، تأثیر منفی بر قلب خواهند گذاشت. افزایش آدرنالین ناشی از عصبانیت باعث نوسان فشار خون می‌شود. وقتی فشار خون خیلی بالا باشد رگهای خونی اطراف قلب آسیب میبینند. این شرایط، جریان طبیعی خون به قلب و عملکرد آن را کاهش می‌دهد. به خاطر سلامتی خود، حفظ آرامش را به خودتان آموزش بدهید.

پرخوری: اگر می‌توانید از آسیب جلوگیری کنید، مهم است که پرخوری کنید. پرخوری یا ندیستن نحوه تعدیل رژیم غذایی می‌تواند ویسکوزیته یا گرانروی را افزایش دهد. این شرایط رسوب در دیواره شریان‌های اطراف قلب را به همراه دارد. در نهایت خون بالا باعث بسته یا باریک‌شدن رگ‌های خونی می‌شود. به دنبال آن قلب از خون و محرومیت می‌شود و آسیب می‌بیند. اگر می‌خواهید از قلب‌تان محافظت کنید، بهتر است در حد مجاز غذا بخورید و غذا را آهسته بجوید کنید.

تا دیروقت بیدارماندن: بار کاری قلب را افزایش می دهد و به آن آسیب می رساند. درصد بیش از افراد بر اثر مشکلات بیماری ناشی از دیر بیدار ماندن‌های مکرر جان خود را از دست می‌هند. قلب و سایر اندام‌های بدن برای عملکرد درست به زمان کافی برای نگهداری نیاز دارند. بیشتر در معرض خطرات سلامتی هستند. در آخر شبی که بدن خسته است، ضربان قلب افزایش می‌یابد. بسیار مهم است شب خوب بخوابید و زود بیدار شوید زیرا این شرایط به طبیعی ماندن ضربان قلب کمک می‌کند.

تمرینات ورزشی: ورزش برای قلب مفید است زیرا مقاومت را بهبود می‌بخشد، گردش خون را تقویت می‌کند و متابولیسم را افزهایش. با این حال، ورزش شدید می‌تواند برای قلب مضر باشد. وقتی تمرین‌های سنگین انجام می‌شود، قلب به بیشتر نیاز دارد. مقداری از خون مورد نیاز قلب افزایش می‌یابد قلب نمی‌تواند به موقع دریافت کند. یرایط، سفت شدن قفسه سینه و سخت‌شدن را به همراه دارد. تمرین‌ها را به آرامی شروع کنید و کم‌کم شدت‌شان را افزایش دهید تا قلب آن را تحمل کنید.

منبع: dailyhealthpost.com

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما