با نابودی حشرات، چه چیزی جای آن‌ها را خواهند گرفت؟ – زومیت

[ad_1]

جمعیت فروپاشی حشرات می‌توان اکوسیستم‌ها را از هم بپاشد. دانشمندان به این موضوع فکر می‌کنند که آیا ربات‌ها می‌توانند این شکاف را انجام دهند. بااینحال، اگر با سرعت کافی عمل نکنیم و سقوط امپراتورهای کوچک باعث فروپاشی کل اکوسیستم شه، اکوسیستم چه،

بهراحتی می توان پیشبینی کرد که باتوجهبه ماهیت نامتوازن جوامع، چگونه کاهش ذخایر برخی از موادغذایی و کاهش جمعیت حیوانات وحشی، رنج مستمری را بر جوامع آسیب پذیر و فقیر تحمیل خواهد کرد و شاید کمیابترشدن منابع بنیادی، باعث ایجاد درگیری شود.

درحالحاضر، بهمنظور حل مشکلات کاهش جمعیت حشرات به پروژه بستهایم که در مراحل اولیه قرار دارند: ایجاد گردهافشان اصلاح شده ژنتیکی که دربرابر بیماری و موادشیمیایی مقاوم هستند یا ساخت دستگاههایی که گردها را به سمت گیاهان پرتاب می کنند تا به باروری آنها کمک کنند.

دانش دیگر روی تقلید و بازآفرینی ظاهر و حشرات کار می‌کنند. پژوهشگران دانشگاه هاروارد ربات‌های کوچک را اختراع کرده‌اند که می‌توانند داشته باشند و بدون اینکه یورند داشته باشند و بدون اینکه یورند داشته باشند و بدون اینکه یورند داشته باشند و بدون اینکه یورند داشته باشند و بدون اینکه وورند و بدون این که ورند و بدون اینکه می‌آورند.

پژوهشگران هلندی با الهام‌گرفتن از مگس‌های میوه و حرکت سریع بال‌های آن‌ها، رباتی رباتی با بال‌هایی اززار اسا. مایلار ماده‌ای است که در تولید پتوهای فضایی استفاده می‌شود. ربات دل‌فلای (DelFly) دانشگاه فناوری توانمندی معلق‌ماندن و چرخیدن دارد و در چنرد ثانیه به سرعت زیانرن اسند اسن.

متج کاراسکپژوهشگری که روی این پروژه کار می‌کند، می‌گوید حتی پیش از این که کار روی دل‌فلای را آغاز کند، مجذوبفض آگهابکی کند، مجذوبفض ییهابکی کند، مجذوبفض ییهابکی کند، مجذوبفض یاهابکی کند، مجذوبفض آگهابکی کند، مجذوبفض کند آگهابکی کند، مجذوبفض کند. ربات کاراسک جایگزین دقیقی برای مگس یا زنبور می شود. آن‌ها با پهنای بال ۳۳ سانتی‌متر، ۵۵ برابر مگس میوه هستند. همچنین، هنوز مشکل حمل محموله‌های بزرگ بدون ازدست‌دادن قابلیت مانور وجود دارد.

پهپاد برای گرده افشانی گیاهان / drone

شاید راه‌حل این ارتشی از پهپادهای هگزاکوپتر (شش‌پره) بزرگ‌تر باشد. مانند ناوگانی که شرکت آمریکایی دراپ‌کوپتر اداره می‌کند اولین بار در سال ۲۰۱۸ در نیوریورک باغ سیب را خه‌طور مریکایی سیبی را می‌کند. شاید هم پاسخ‌وی رباتیک پیشرفت‌های باشد که با استفاده از دوربین‌ها، چرخ‌ها و هوش مصنوعی می‌توانند بدون گیاهان را پیدا کنند و عمل گردافشانی را انجام دهند.

وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا بودجه یکی از این کارها را می‌کند که به یکی از کارشناسان هین‌ینینین می‌گویند. مانوج کارکی از دانشگاه ایالتی واشینگتن، جایگزینی واقعی برای فرآیند گردهافشانی طبیعی خواهد بود و حتی انتظار میرود که به همان اندازه یا حتی بیشتر از گردهافشانهای طبیعی مانند زنبورها کارآمد باشد.

حشره‌شناسان از هر پیشنهادی مبنی‌بر اینکه حشرات گردافشان را می‌توان به‌نوعی با مقایسه کناوری مقایسه کرند، نرد. دیو گولسونِ زیست‌شناس شناسان می‌کند که زنبورها در گرده‌افشانی گل‌ها بسیار ماهر هستند. زیرا ۱۲۰ میلیون سال است که در حال حاضر تقویت‌کننده‌های خود هستند.

علاوه بر این، حدود ۸۰ میلیون کندوی زنبور عسل در جهان وجود دارد که هریک با دَه‌هاور پتنروان است. گولسون می‌پرسد: «هزینه جایگزینی آن‌ها با ربات‌ها چقدر خواهد بود؟ تکبر زیادی است که فکر می کنم می توانم آن را بهبود بخشیم. »

وقتی به راه‌های فناورانه فکر می‌کنیم، شاید بهتر باشد که بیشتر در این مورد فکر کنیم که چرا باید فکر کرد که چرا تقواآآر. برای مثال، اگر بخواهیم بهمنظور داشته باشیم که بیشتر را دراختیار حیاتوحش قرار دهیم، در مناطق کوچکتری کشاورزی، مطالعات کشاورزیمودی با محصولاتی که در طول سال در انبارها و کانتینرها هم روی آن قرار دارند، به همراه استفاده می شود از روشنایی LED و هیدروپونیک (آبکشت) به‌جای استفاده از خاک و آفت‌کش‌ها، احتمالاً به‌خوبی با گردآوری‌های رباتیک سازگار خواهد بود.

حشرات به عنوان غذا / insect

جوامع غربی ممکن است با مفهوم غیرشهودی خوردن حشرات به‌عنوان راهی برای نجات آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم‌افزار کندن. زمین های وسیعی که ما آن ها را به بیابان های تنوع زیستی تبدیل کرده ایم، در بسیاری از مواقع ایمانی از مواقع یمارامنغذ. یک‌سوم کل زمین‌های زراعی برای تولید غذای دام استفاده می‌شود که خود یک‌چهارم از زیستگاه‌های بدون یخ زمینی امنن منا باشد.

میلورم (لارو سوسکهای تاریکی) و جیرجیرکها هر دو منابع عالی معلمی هستند که می توانند در فضاهای مختلف تعداد بسیار زیادی تکثیر شوند، کمتر مخربی برای رژیم های غذایی سنتی غربی هستند و به کاهش فشارهای ناشی از فعالیت های کشاورزی که حشرات را نابود می کنند، می کنند. تغییرات اقلیمی و استفاده از مواد شیمیایی و تخریب زمین کمک می‌کنند.

آرنولد ون‌هوئیسحشره‌شناس هلندی است که ۲۰ گونه حشره را خورده است. او می‌گوید: «مشکلات زیست‌محیطی ناشی از خوردن حشرات بسیار کمتر است. آن‌ها همچنین خوش‌مزه‌اند. » روزی شاید زنبورهای رباتیک برای خرید غذای ما کمک کنند و دگرگونی در روش غذا خوردن ما می‌توامنرور اغذیه ما می‌تواتشمنرس.

موفقیت‌های درزمینه‌ای از بحران حشرات در نظر می‌گیریم، باید درمقایسه‌با آنچه درمقایسه‌ای با آنچه در مورد شاخص‌ها وجود دارد. چراکه جانورانی مانند کرگ‌های سفید شمالی یا ببر بنگال، به‌سادگی از بین رفتن آخرین حشروات روبات.

مقالات مرتبط:

حشرات ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارند. برای مثال زنبورهای می توانند فوتبال بازیکردن را یاد بگیرند و برای مراقبت از افراد جوان کندو خواب خود را رها کنند و تجارب خوب و بد را بهخاطر بسپارند. سوسک ویولن ازنظر ظاهری مانند ویولن است و از کنار کاملاً مستح دیده می‌شود. پروانه مونارک زیباست و ازطریق پاهای خود شهد گلها را می‌چشد. من نمی خواهم تو را ببینم. اما دیوید واگنرِ حشره‌شناس می‌گوید:

آینده‌ی حیات جهانی بسیار ساده‌شده است. اما گونه های بزرگ را از دست برداشت داد. فرزندان ما دنیای کوچکتری خواهند داشت. این چیزی است که ما به آن ها میدهیم.

آخرین پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد که کاهش تولیدات زنانبورها میزان تولید محصولات کشاورزی مهم مانند اورزی مهم مانند سیرزی مهم مانند سیبار است. پرندگان حشره‌خوار نه‌تنها در مزارع فرانسه، بلکه حتی در مناطق دورافتاده جنگل‌های دبارانی آمازون هنار حهارانی آمازون سهار حیانی. واگنر و همکارانش اخیراً انجام دادند که تعداد زیادی از حشرات در سراسر جهان سالانه 1 تا 2 درصد کاهش می یابد و اگر اقدامی انجام شود، مطمئناً این وضعیت وحشتناک می تواند بدتر شود.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.