بحث بر سر فروش تتر

ارزهای دیگر مخصوصا بیت کوین با نوسان های شدید همراه هستند و امکان رکود ارزش و ضرر کردن برای سرمایه گذاران وجود دارد. سرمایه گذاران در شرایطی که بازار ارزهای دیگر در رکود شدید به سر میبرند، ارزهای دیجیتالی خود را به تتر تبدیل میکنند سپس بعد از سامان یافتن بازار، اقدام به فروش و خرید تتر ارزهای دیگر میکنند. باید توجه داشته باشید که گاهی افراد سودجو با هدف هایی شوم، در پی شایعه پراکنی در این فضا هستند؛ بنابراین باید میزان ریسک و اعتماد نسبت به ارزهای دیجیتال، مدیریت شود. به نظر من بهتر است قبل توضیح “خرید سریع ارز دیجیتال” به این موضوع که ارز دیجیتال چیست؟ به جای اینکه شخصاً همه مراحل را خودتان انجام دهید بهتر است که در یک صرافی آنلاین ثبت نام کرده و با استفاده از امکاناتی که صرافی آنلاین در اختیارتان قرار میدهد میتوانید کیف پول امن ایجاد کنید و اقدام به خرید و فروش تتر به صورت فوری نمایید.

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، صرافی ارز دیجیتال اینانس یکی از صرافی های معتبر ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست. تتر یک نوع رمز ارز یا ارز دیجیتال است ک از سال 2014 وارد بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتالی شد. این نشان دهنده تعهد شرکت به کاهش سرمایه گذاری در اوراق تجاری خود و اعتبار بخشی به کسب و کار، به عنوان بخشی از فشار مداوم آن به سمت افزایش شفافیت برای صنعت استیبل کوین است که با افتخار توسط Tether در سال 2014 ایجاد شد.

تتر در جولای 2014 در ابتدا با نام Realcoin کارخود را آغاز کرد ولی بعد از مدتی نام خود را تغییر داد. تتر که به نام USTD نیز شناخته می شود، یک نوع ارز دیجیتال است که هر توکن آن با یک دلار آمریکا برابری می کند. تتر به عنوان یک استیبل کوین که دارای قیمت باثباتی است در بازار کریپتو شناخته میشود و همانطور که گفته شد قیمت تتر با علامت اختصاری USDT تقریبا همیشه برابر با یک دلار آمریکا است.

همان طور که گفته شد تتر با علامت اختصاری USDT، شناخته میشود و یکی از اصلیترین ویژگی های آن قیمت نسبتا ثابت آن است. تتر (Tether) با علامت اختصاری USDT در اصل قدرتمندترین استیبل کوین و پراستفادهترین رمزارز شناخته شده بازار کریپتو است که معمولا قیمت آن با نوسانات قیمت بازار ارزهای دیجیتال تغییر نمیکند. در ابتدا نام تتر، real coin یا ریل کوین بود و اکنون معمولاً با نام USDT در بین عام شناخته شده است. بعدها و در سال 2019 میلادی، رمزارز دیگری با نام تترگلد (Tether Gold) با پشتوانه طلا از سوی این شرکت عرضه شد. این پشتوانه یعنی قیمت تتر هیچوقت از یک دلار کمتر نخواهد شد و این به معنای امنیت این دارایی دیجیتال است. ثبات قیمت برای افرادی که با هدف سهولت در نگهداری پول های خود اقدام به خرید ارز دیجیتال تتر کرده اند امر بسیار مهمی محسوب میشود و در واقع تضمینی برای در امان ماندن از ضررهای مالی است. دلیل این مساله آن است که به ازای هر یک واحد تتر USDT، یک دلار در خزانه بانکها نگهداری میشود.

کیف پول اصلی تتر: از طریق وب سایت تترلند میتوانید اقدام کنید اما از آنجایی که ایران تحریم است این کیف پول در دسترس نیست. در اکثر صرافیها، ارزانترین راه برای واریز پول و خرید ارز دیجیتال از طریق انتقال حساب بانکی است. اکثر افرادی که وارد بازار رمزارزها میشوند، قطعا نام تتر را شنیدهاند و احتمالا با آن معاملههایی را انجام دادهاند. تتر ابتدا رسماً در سال ۲۰۱۴ با نام «Realcoin» عرضه شد و پس از مدت کوتاهی نام آن تغییر کرد. پس از کلیک بر روی گزینه ثبت نام، شماره موبایل خود را در پنجرهای که باز میشود، وارد کنید. جهت شارژ کیف پول تومانی لازم است از قبل مراحل احراز هویت و ثبت کارت بانکی را انجام داده باشید. اگر صرافی انتخابی شما از آن رمز ارز پشتیبانی نکند، نیاز به ثبت نام در صرافی دیگری خواهید داشت. جالب اینجاست که بدونین خرید تتر از صرافی های ارز دیجیتال دارای کارمزد هست که باید این کارمزدها رو پرداخت کنین تا تراکنش شما انجام بشه.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که هیچ صرافیای در دنیا وجود ندارد که از شما کارمزد معاملات دریافت نکند، ممکن است یکی کمتر بگیرد و یکی بیشتر! این مزیت تتر یک فاکتور عالی است؛ چرا که تمام سرمایه گذاران و تریدرهای بازار ارز دیجیتال به دنبال خرید یا انتقال هرچه سریع تر دارایی هایشان هستند تا بتوانند از نوسانات قیمتی در لحظه استفاده کنند. از آنجایی که نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال بسیار بالاست، سرعت بالای تراکنش های تتر، برای کسانی که میخواهند از این نوسانات نهایت استفاده را ببرند، بسیار مناسب است. تتر با نشان USDT در بازار ارزهای دیجیتال و صرافی های رمز ارزی قابل خرید و فروش است. خرید تتر و واریز آن به آسانی صورت میگیرد و صرافی ارزپایا، دارای بیشترین سرعت واریز تتر در ایران به لطف فناوری واچ تاور است.

ارزش این ارز دیجیتال، وابسته به دلار آمریکا می باشد به طوری که گاهی در معاملات بین المللی به جای دلار مورد استفاده قرار می گیرد؛ به همین علت طرفداران فراوانی دارد و از آن جا که قیمت خرید تتر، با دلار آمریکا هماهنگ است از نوسانات بسیار پایینی برخوردار می باشد. یکی از صرافیهای ایرانی که محبوبیت بیشتری به علت احراز هویت دو مرحلهای برای امنیت داراییها بین مردم برخوردار است، صرافی ارز دیجیتال والکس است این صرافی علاوه بر احراز هویت سریع، پشتیبانی 24 ساعته، کیف پول اختصاصی و سپری امن برای داراییهای شما خواهد بود. تتر به دلیل دارا بودن ارزش ثابت، بهترین گزینه برای مبادله با سایر رمزارزهاست و دقیقا به همین علت است که در این مدت 8 ساله، این استیبل کوین محبوبیت خود را از دست نداده است. همین ویژگیها در کنار ثابت بودن ارزش آن باعث شده در بین معامله گران از محبوبیت خوبی برخوردار باشد. به عنوان مثال، زمانی که بازار بالا است و مردم فکر میکنند زمان فروش فرا رسیده است، ممکن است نخواهند با ارز دیجیتال دیگری معامله کنند و ترجیح میدهند پول خود را در جایی نگه دارند که ارزش پرتفوی آنها ثابت بماند، به جای کاهش.

راه دیگر شناخت صرافی ارز دیجیتال مناسب و امن چک کردن شبکه های اجتماعی آن صرافی است شبکه های اجتماعی صرافی مورد نظر را پیدا کرده به آنها مراجعه کنید میزان پست لایک و کامنت های انرا چک کنید، اغلب صرافی های ارز دیجیتال معتبر و قابل اطمینان در شبکه های مجازی مانند لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و غیره حساب های فعال دارند. با این حال سرمایه گذاران بسیاری در سراسر جهان به آن اعتماد کردند و برای محافظت از دارایی خود از آن استفاده میکنند؛ حال اگر قصد خرید تتر دارید، میتوانید به صرافی ارز دیجیتال والکس مراجعه و احراز هویت خود را شروع کنید. این کیف پول متعلق به کمپانی ساتوشی لبز (Satoshi Labs)در کشور جمهوری چک هستش و میتونین برای همه سیستم عامل ها ازش استفاده کنین و از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی میکنه.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما