بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

روش های مشاوره تحصیلی پوردستمالچی کاملاً باز و در دسترس عموم است و همین امر می تواند نقطه ضعف این مشاور قلمداد شود. هرچند مؤلف کتاب کنکور اتمی هنوز هم یکی از بهترین مشاورین کنکور کشور محسوب می شود و در کنکور سراسری نودو شش چند رتبه سه رقمی را روانه دانشگاههای خوب تهران کرده است اما انتظارات از این مشاور تحصیلی با تجربه بسیار بالاست و همگان منتظرند تا دیبازر با تغییر سبک کاری خود و فاصله گرفتن از مؤسسات تولیدکننده بسته های بی کیفیت آموزشی کنکور ، رتبه های بهتری در کنکور سراسری ارائه کند. بنابراین مسئله دیگری که بوجود خواهد آمد بحث انتخاب بهترین دبیر ریاضی کنکور است؛چون همانطور که احتمالا تا الان دریافتید،مدرس بسیار در علاقه و پیشرفت شما در یک درس موثر است. علاوه بر این، برای پیمودن هر مسیر دشواری، داشتن یک راهنمای دلسوز و یک دوست باتجربه که قبلا همین مسیر را با موفقیت طی کرده است بسیار مفید خواهد بود.

طبیعتا داشتن شهره خوب یک مشاور از عوامل مهم برای کسب اعتماد شما خواهد بود. داشتن یک برنامه سخت و فشرده تضمینی برای موفقیت در کنکور نیست و در برخی موارد میتواند نتیجه معکوسی هم داشته باشد. مهندس آریان حیدری از برترین اساتید ریاضی کنکور است و او را به دانش آموزانی با سطح درسی متوسط پیشنهاد می کنیم. پیشنهاد دیگر برای درس فارسی کتاب جامع خیلی سبز است. مشاوره نمیتواند برای موفقیت در کنکور به داوطلبان توصیه کند که درس بخوانید چراکه بسیاری از داوطلبان تلاش خود را برای درس خواندن دارند اما مشکلات آنها مربوط به عدم کسب نتیجه مطلوب از میزان ساعات مطالعه خود می شود.

در این پکیج رازهای موفقیت شما در کنکور را به اشتراک گذاشته ام که مطمئنم دیگر تکرار نخواهد شد! داوطلبان کنکور را می توان به چند دسته تقسیم نمود. این کتاب درسنامه کاملی دارد و به شیوه یک کلاس درس مطالب را به زبانی ساده آموزش می دهد. نمیخوان اصلا درس بخونن. نویسنده آقای بهمن بازرگانی از مولفین باسابقه و خوب در این درس هستند. در نهایت باید درستی یا نادرستی رو با متن کتاب مقایسه کنی نه با فهم خودت از کتاب درسی. برنامه باید طوری باشد که اگر دانش آمور در یک روز دچار مشکلی شد از برنامه عقب نماند و به راحتی بتواند جبران کند. مسلماً تا زمانی که مشاور نداند که دانش آموز در چه سطحی قرار دارد، نمیتواند برنامه خوبی برای او تنظیم کند.

اگه در جستجوی پیگیرترین و بهترین مشاور کنکور هستید و به یک برنامه درسی خوب برای کنکور همراه با مشاوره کنکور بلند مدت نیاز دارید، حتما مطالب این صفحه از وب سایت مشاوران ۱۰۰ را به عنوان یکی از معتبرترین سایت های کنکوری ایران مطالعه کنید و ویدیویی که در ادامه قرار داده شده را مشاهده نمایید تا وقت و هزینه خود را با انتخاب یک مشاور نامعتبر هدر ندهید. به عنوان مثال گاهی برخی از داوطبان نمی توانند تشخیص دهند که مشکل ایجاد شده در رابطه با تست های کنکور آنان ناشی از چیست؟ با توحه به اینکه خودشون به تازگی کنکور دادن و موفق هم بودن میتونن دقیقا به شما بگن که چیکار کنین تا شما هم قبول بشین. لازم به ذکر است که فقط اولین اظهارات شما درباره علت انصراف، معیار ما برای بازگشت یا عدم بازگشت هزینه خواهد بود و بیان هر گونه علت دیگری پس از آن یا کتمان اظهارات اولیه قابل قبول نمی باشد. البته خدا حکیمه و هر کاری خواست انجام میده اما بحث من اینه که وجدان خود آدم قبول نمیکنه که به خاطر یه هدف نادرست از خدا آرامش بخواد.

به خاطر همین همین هم پررنگ تر توی فضای اینترنت ظاهر میشن. توی تصمیمات این چنینی بهتره که ادم حرف قلبش رو گوش کنه و کاری به حرف دوست و اشنا و مشاور کنکور نداشته باشه. یکی از مشکلاتی که در روابط برنامه ریزی وجود دارد این است که نمی توانند به آن عمل کنند. این معلم را برای دانش آموزانی با سطح درسی متوسط پیشنهاد می کنیم که اهل مشارکت در کلاس ها هم هستند و به طور کلی سبک کلاس های تست محور را بیشتر می پسندند.همچنین با توجه به بازخورد های مشاهده شده از طرف دانش آموزان، استاد ملاک پور دلیل علاقه بسیاری از دانش آموزان به درس ریاضی بوده است. رفع اشکال های افشین ملاک پور معمولا خوب صورت می گیرد و با توجه به امکانات بسیار قوی موسسه تاملند ارتباط اینترنتی با دانش آموز و مطالعه ی کامنت های آنها به خوبی در حین تدریس انجام می شود. چیزی که به صورت مستقیم روی نتیجه کنکور تاثیر داره، تلاشت برای رفع نواقص آزمون آزمایشی هست.

مردم هم که قبولش دارن و هجوم میارن و ماست مارو میخرن. کتابایی مثل موج آزمون الگو سوالات خولی برای ازمون دارن. نباید سوالات ازمون رو از قبل دیده باشی. به شدت اونا رو میکشه بالا. آیا ساعت مطالعه بالا تضمین کننده موفقیت در کنکور است؟ آیا تنها خرید کتاب و حل تست تضمین کننده موفقیت در کنکور است؟ این شخص باید با تمامی سراشیبی هایی احتمالی که در طول مسیر کنکور برای یک داوطلب کنکوری میتونه پیش بیاد رو به خوبی بشناسه و خودش هم با این عوامل مخرب رو به رو شده باشه. در این مقاله با برترین اساتید ریاضی کنکور آشنا شدید؛یاد آوری این نکته را لازم میدانم که شما برای انتخاب بهترین دبیر ریاضی در سال کنکور خود باید اول به سطح ریاضی خودتان بنگرید؛چون همانطور که ذکر شد برای افراد با سطح علمی و تستی متفاوت، روش های تدریس و اساتید متفاوتی مناسب (تر) هستند. آزمون برای اینه که مهارت هاتون رو محک بزنین و نواقصتون رو برطرف کنین و چیزای جدید یاد بگیرین. شاید با خودتوت فکر کنین که مشاور باید راهنماییش کنه تا مسیر زندگی ش رو پیدا کنه.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین مشاور های کنکور مشهد ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما