به‌روزرسانی جدید تلگرام با دانلود منیجر، پخش زنده و موارد دیگر منتشر شد – زومیت

[ad_1]

بههای جدید برای تلگرام اضافه می شود که در آن امکان ارائه ابزار مدیریت دانلود، بازطراحی بخش پیوست فایل، امکان تبدیل کانال به شبکه تلویزیونی و موارد دیگر وجود دارد.

مدیریت دانلود

کاربران تلگرام می توانند فایل های مختلف را تا حجم دو کاربر برای مخاطبان خود ارسال کنند و با استفاده از فضای ابری این پیامرسان از هر دستگاهی به فایل مورد نظر دسترسی داشته باشد. با به‌روزرسانی جدید تلگرام، هنگام دانلود فایل‌های آیکون به نوار جستوجو اضافه می‌شود که با تپ کردن روی این آیکن می‌توان دانلودها را مشاهده کرد یا مدیریت کرد. علاوه بر این می‌توان از سربرگ دانلودها برای دسترسی به ابزارهای مدیریت دانلود استفاده کرد. در این قسمت می‌توانید دانلود کنید را به صورت تکی یا گروهی انجام دهید یا آن‌ها را فعال کنید. از دیگر قابلیت‌های بخش مدیریت دانلود تلگرام می‌توان به انتخاب اولویت دانلود فایل‌ها آشنا شد.

منوی پیوست جدید

با انتخاب گزینه‌های «انتخاب‌شده» در بالای پنل ارسال عکس یا ویدئو، می‌توانم از ایران رسانه‌ها پیش‌نمایش کنم. علاوه بر این ظاهر منوی پیوستی در iOS به طور کامل تغییر کرده تا با نسخه اندروید هماهنگ شود. گزینه های دوربین نیز حالا با گالری یکپارچه شده است و همچنین نوار مسیریابی جدید جهت دسترسی آسانتر به عکس ها، فایل ها، مکان مکانی و موارد دیگر دراختیار کاربران است.

کاربران همچنین می‌توانند در زبانه‌ای فایل‌ها، مواردی را که به‌تازگی ارسال می‌کنند، در توان‌آنانانا باشند.

رابط کاربری نیمه‌شفاف در نسخه‌ی اندروید

اکنون هنگام استفاده از حالت تیره در نسخه اندروید، شفافیت ملایمی روی پنلها و سربرگها اعمال می شود که با اسکرول کردن، جلوه های زیبایی به زمینه، استیکرها و رسانه های موجود در گفتوگو می بخشد. این جلوه در اپلیکیشن های اندرویدی کمتر ارائه شده است. علاوه بر این، در به‌روزرسانی جدید تلگرام چند مورد از بهترین فناوری‌های ظاهری دنیا از سایر هارورها. جلوه‌ای نیمه‌شفاف ژوئن ۲۰۲۱ به نسخه‌ی iOS اضافه شد.

طراحی جدید بخش ورود به حساب

مراحل ورود به حساب کاربری تلگرام در اندروید و مک اواس بهبود یافته و انیمیشن‌های روان‌سازی هب اینف دارای هب اینف اکنون در اندروید، کدیه‌ای پیامک‌شده برای ورود به‌حساب با انیمیشنی زیبا در جای مخصوص خود قرار خ گرارار. نسخه جدید در مک اواس نیز کدهای ماتریکس را در صفحه ورود با کد QR نشان خواهد داد.

لینک‌های شماره‌تلفن

حریم خصوصی تلگرام

شما می توانید با استفاده از یک نام کاربری برای خود انتخاب کرده و بدون نیاز به شماره تلفن، به دیگران اجازه دهید بهراحتی ازطریق جستوجو یا لینک مخصوص t.me/username با شما ارتباط برقرار کنند. در به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توانید با شماره تلفن خود لینک مستقیم t.me ایجاد کنید. فرمت این لینک‌ها مانند t.me/+123456789 است و باید شماره خود را با پیش‌شماره‌ای کشور در آن درج کنید.

مسلما فقط در صورتي كه در رابطه با حريم خصوصي تلگرام امكان پيدا كردن حساب كاربريتان را داشته باشند، ساير افراد قادر خواهند بود ازطريق شماره تلفن، حساب شما را پيدا كنند.

مقاله مرتبط:

پخش زنده با استفاده از نرم افزارهای دیگر

گروه‌ها و کانال‌ها می‌توانند ویدئوهای زنده را با تعداد نامحدودی بیننده، پخش کنند. تعداد بلاگرهای حرفه‌ای و خبرنگارانی که قابلیت پخش زنده تلگرام را برای افزایش دنبال‌کننگان خواری‌کن دارند.

در به‌روزرسانی‌های جدید تلگرام می‌توانید از ابزارهای استریم محبوبی مثل OBS Studio یا XSplit Broadcaster استفاده کنید و بهراحتی لایه‌گذاری و پیکربندی چندصفحهای موردنظر را روی پخش زنده خود اعمال کنید و بدین ترتیب می‌توان هر کانال تلگرام را به شبکه تلویزیونی حرفهای تبدیل کرد. برای استریم کردن با این ابزارها، گفتوگوی ویدئویی در گروه یا کانال ایجاد کرده و دکمه “شروع با” را انتخاب کنید و اطلاعاتی را که در ابزار استریم نوشته شده، وارد کنید.

بینندگان برای مشاهده استریم شما باید از آخرین نسخه استفاده از تلگرام استفاده کنید. همچنین برای کیفیت بهتر، از کدک x264 در OBS پیشنهاد شده است.

صفحات جدید t.me

با لینک های t.me حتی اگر قبلا در تلگرام ثبتنام نکرده باشید، می توانید پروفایل ها یا همهی کانال های عمومی را در مرورگر مشاهده کنید.

شما می‌توانید نسخه جدید تلگرام را از گوگل‌پلی و نسخه‌ی iOS از آپ‌استور دانلود کنید.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما