تبدیل سلولهای بنیادی به استخوان با استفاده از صدا!

[ad_1]

فرارو- سلولهای بنیادی در رفع نقش از اعراض مهم، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و اکنون گروهی از این روش به روش نوین های یافت شده که می توانند با استفاده از فرکانس، سلول های بنیادی را به سلول های استخوانی بدل کند، استفاده کنند.

>>>>>>>>>> ، سلولهای بنیادی این قدرت فوق العاده را دارند که به هر نوع سلول دیگری تبدیل می شوند، ابرقدرتی که برخی از حیوانات از آن برای رشد دوباره اندامهای از دست رفته استفاده می کنند. در عرصه پزشکی انسانی، آن‌ها این پتانسیل را دارند که به ما کمک می‌کنند تا بخش‌هایی از بدن انسان را از بدن انسان‌ها به‌خاطر بیاورند. انجام این آموزش کاملا مستلزم دستکاری سلول های بنیادی در صورت نیاز است و یک مطالعه جدید روشی نوآورانه برای انجام این کار انجام شده است.

این روش جدید با استفاده از صدا با فرکانس بالا برای تبدیل سلول های بنیادی به سلول های استخوانی در کمتر از پنج روز و با 10 دقیقه درمان کننده در روز، صورت می گیرد. علاوه بر این، متخصصان امیدوارند که این تکنیک – برای افزایش رشد استخوانی که به دلیل سرطان یا سایر بیماری های ژنراتیو از دست رفته است، استفاده شود.

امی گلمی، معاون پژوهشی موسسه فناوری سلطنتی ملبورن (RMIT) در استرالیا میگوید «امواج صوتی مدت زمان معالجه لازم برای تبدیل سلولهای بنیادی به سلولهای استخوانی را چند روز کاهش می دهند. این روش همچنین به هیچ داروی خاصی برای القای استخوان نیاز ندارد و از آن برای سلول‌های تساایی استفاده می‌کند این ایده برای سال‌ها کار در زمینه اصلاح مواد بمینه اصلاح مواد با استفاده از صدای بالاتر از فرکان هتسار از فرکان10تسار است. اين ميزان در حقيقت بسيار بالاتر از فركانس‌ها است كه پژوهشگران قبلاً در اين نوع آزمايش‌ها مورد استفاندادادا هستند. در اینجا، از یک ریزتراشه برای تبدیل سلول‌های بنیادی استفاده می‌شود که در روغن سیلیکون قرار داده شده شهاونج.

تبدیل سلولهای بنیادی به استخوان با استفاده از صدا!

سایر فرآیندهای آزمایشی در این زمینه تا حدی موفقیت آمیز بوده اند، اما راه اندازی آن ها نیز پیچیده، هزینه ها و هزینه ها هستند. آن‌ها همچنین به سلول‌های بنیادی استخراج شده از مغز استخوان بیمار نیاز دارند که یک روش دردناک اتس دارند. با این حال، این یک پیشرفت جدید در همه زمینه‌ها است، زیرا نشان می‌دهد که با انواع سلول‌های بنیادی، از جمله سلول‌های بنیادی مشتق از بیرون کشیدن آنها از بدن دردناک نیست، می‌توان کار کرد. لزلی یئو، مهندس شیمی از RMIT میگوید: «ما میتوانیم از صدا برای اعمال فشار مناسب در مکانهای مناسب برای سلولهای بنیادی استفاده کنیم تا روند تغییر را آغاز کنیم. دستگاه ما برای استفاده در این روش ارزان و ساده است، بنابراین می‌توان برای درمان تعداد زیادی از سلول‌ها به راحتی، امری را که برای بافت‌های مهندسی آسیب دیده حیاتی است، افزایش داد.»

اما این ارتقاء مرحله بعدی در جریان است. ز همچنین زمینه های کوچک سازی بیشتر این فناوری نیز وجود دارد. بررسی‌ها در حال حاضر پیشرفت‌های متعددی را در تبدیل سلول‌های بنیادی به انواع سلول‌ها، انوامرسمار مر بنابراین، دلایلی که ما را از این بلوک‌های ساختمانی بیولوژیکی افزایش می‌یابد درک می‌کنند، بینش چیست که ما را از این بلوک‌های بیولوژیکی افزایش می‌یابد، بینش همانطرم دمورد منرور دمورخت می‌دانند.

این پژوهشی تیم می‌گوید اگر این روش خاص را بهتر می‌توان داد، چندین روش برای استفاده از آنرانداو جراد در نهایت، امید می‌رود که بتواند بیوراکتورهایی را برای پردازش سلول‌های بنیادی به این روش توسعه داد. آمی گلمی میگوید: “طالعه ما نشان داد که این چیزهای جدید قبل از اینکه آنها را روی ایمپلنت بپوشانیم یا مستقیما برای مهندسی بافت به بدن تزریق کنیم، پتانسیل بالا برای استفاده در درمانهای بنیادی دارد.” بنابراین می‌توانم امیدهای بزرگی را در زمینه درمان با استفاده از سلول‌های بنیادی متصور کنم که به مراتب هزینه‌ها و عوارض کمتری را به دنبال دارد و مهمتر از همه اینها است که سرعت بسیار بالایی دارد. این امید می تواند بسیاری از افراد را که با عوارض ناشی از سرطان هایی مانند سرطان استخوان درگیر هستند، درمان و مسیر ورود آنها به زندگی عادی را تسریع کند. نتایج این پژوهش در نشریه کم اهمیت منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.