تغییر ساعت رسمی سلامت ما را به خطر می‌اندازد!

[ad_1]

فرارو- در برخی از نیم کره شمالی، تغییر ساعت رسمی کشور در اول فصل به امری معمول است، اما برخی از افراد باور دارند که چنین تغییری واقعاً وجود ندارد و برخی از مردم نیز این موضوع را ناراحت کننده میدانند. اما اکنون که مردم خود را آماده می کنند تا ساعت رسمی را یک ساعت به ببرند، یک یافته جدید پزشکی نشان می دهد که این ساعت ممکن است برای سلامتی افراد نیز زیان بار باشد.

ارش فرارو، یکی از کشورهایی که چنین تغییر ساعت رسمی را اعمال می کند، کشور ایالات متحده آمریکا و تحقیق جدید نیز کشرورن وتارصن وتارصن. بر اساس این تحقیق حدود یک سوم آمریکایی‌ها می‌گویند که از تغییر ساعت رسمی کشور آن هم در ناراضی هستن. همچنین اکثریت قاطع یعنی ۶۳ درصد از مردم این کشور به طور کلی موافق حذف کامل این تغییر ساعت هستند. اما از این نارضای عمومی جدا می شود، اکنون کارشاناسان علوم پزشکی نیز عنوان می کنند که این ساعت را با تفهیم تغییر می دهند.

دکتر بث آن مالو، استاد عصب شناسی مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت در نشویل تنسی و مدیر بخش خواب این مرکز تحقیقی که در سال 2020 در مجله JAMA Neurology منتشر شد، به همراه همکارانش شواهدی را بررسی کرد که تغییر ساعت فصلی را با افزایش سکته های مغزی انجام داد. ، فعالیت قلبی ، و کم خوابی نوجوانان مرتبط می‌کرد. این تحقیقات اخیراً با حضور در یک جلسه کنگره ایالات متحده، مجدداً به طور جدی برای سازماندهی تشکیل شد که خطر ایجاد تغییر ساعت رسمی بر سلامت افراد را نشان می‌داد.

خواب یک عارضه جدی!

از ساعت تابستانی به ساعت استاندارد در هر نوامبر (اول پاییز) با برگرداندن ساعت ها به عقب به گفته یک ساعت نسبت به کاهش کمتری بر سلامت دارد. با این حال، برخی از افراد ممکن است با این تغییر احساس سلامت، عدم تعادل که آن هم با چند هفته زندگی راحت باشد، اما این تحقیقات جدید آن را با جدیت در ارتباط نیست. با این همه بردن ساعت به جلو گویا بدن را بیشتر می‌کند. اطلاعات می‌گویند این امر بدان جهت است که بدن ما انطباق کمتری با این ساعت پیدا می‌کند. به عبارت دیگر، با وجود اینکه ساعت ما می‌گوید ۸ صبح است، احساس می‌کنم ۷ صبح است. در واقع، بدن ما چند ماه را در حالتی اسپری می‌کند که زمان را جلوتر زمان واقعی می‌بیند و این امری می‌بیند و این امر را شرار نأثی می‌کند. این به ویژه قابل توجه است، زیرا نور صبح برای کمک به تنظیم ریتم طبیعی بدن ارزشمند است. <<مادر> <<مادر> <<مادر> <<مادر> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<><> <<> <> << <<<نام <<> <<> <> <<> <> <<> <> <> <<> <> <> <<> <> <> <<> <> <> <<>

اطلاعات می‌گویند که دقیقاً این امر را مشخص نمی‌کند، اما ممکن است به دلیل نور بر افزایش سطح کورتیزول، هورمونی که پاسخ آن را تعدیل می‌کند، یا تأثیر نور بر آمیگدال، بخشی از مغز که درگیر احساسات است، می‌باشد. در نور مقابل، گرفتن در بعد از ظهر، نشستن ملاتونین را در مغز به خطری می‌اندازد، هوموآبی اهرندازد، هوموآبی یشهر. این می تواند با خواب تداخل داشته باشد و باعث شود ما در کل کمتر بخوابیم، و این اثر می تواند حتی پس از اینکه اکثر افراد را از دست دادن یک ساعت خواب در وقت تابستانی عادت کنند، ادامه دهد.

همچنین مشخص شد که این موضوع می‌تواند بر بلوغ افراد تأثیرگذار باشد. ما میدانیم که در دوران بلوغ، بدن شروع به مصرف هرمونی به نام ملاتونین می کند که به طور معمول روند آن را در شب می گیرد. این ملا تغییرتونین در دوران بلوغ تا ۲۰۲۰ ادامه دارد. اما تغییر ساعت رسمی در نوجوانان باعث می شود تا در دریافت منابع طبیعی که به خوابیدن آنها کمک کند، کمتر داشته باشند، چرا که در معرض مشکلات خواب از نور طولانی شبانه روز هستند. همچنین ممکن است نوجوانان به دلیل برنامه‌های مدرسه، ورزش و فعالیت‌های اجتماعی به طور منظم دچوروان باشند. به عنوان مثال، بسیاری از کودکان مدرسه را حدود ساعت 8 صبح یا زودتر شروع می کنند. این بدان معناست که خیلی از جوانان یا دیر از خواب بلند می‌شوند و یا در تاریکی مطلق به مدروسه می‌روند.

جغرافیایی تغییر ساعت رسمی

جغرافیا نیز می‌تواند در تأثیرگذاری تغییر ساعت فصلی بر افراد نقش داشته باشد. یک مطالعه نشان داد که در لبه غربی یک منطقه زمانی زندگی می کنند، که دیرتر در صبح و بعد از ظهر روشن می شوند، نسبت به همتایان خود در لبه همان منطقه شرقی، کمتر خوابی دارند. این مطالعه نشان داد که ساکنان حاشیه غربی بالاتر از چاقی، بیماری از بیماری های قلبی و سرطان سینه و همچنین درآمد سرانه کمتر و هزینه های مراقبت های بهداشتی بالاتری هستند. تحقیقات دیگر نشان می دهد که برخی از سرطان های دیگر در منطقه غربی نیز بالاتر است.

دانشمندان بر این باورند که این مشکلات سلامتی ممکن است ناشی از ترکیبی از کم خورابی مزمن و »ناهمانرنازی بنام. ناهماهنگی شبانه روزی به عدم تطابق در زمان بندی بین ریتم های بیولوژیکی ما و دنیای خارج اشاره دارد. به عبارت دیگر، زمان انجام کارهای روزانه، مدرسه یا خواب بر اساس ساعت است، نه بر اساس طلوع ووررشیوب. این بدان معناست که ما از یک ساعت رسمی در یک محیط جغرافیایی با منطقه زمانی وسیع اوماوان خوماوان خوماوان خوماوان خوماوان می خواهد. برای مثال کشوری که در یک ساعت زمانی کامل قرار می گیرد، اختلاف شرق و غرب آن به صورت واقعی یک سورت خواهد بود در حالی که هر دو منطقه از یک س ر دو منطقه از یک س سر دو منطقه از یک سر دو منطقه است. پیروی می کنند. حال اگر فصل همین موضوع را با تغییر ساعتی همراه می کنیم متوجه می شویم که مثلاً در منار ربی افرارار رور ربی افرارار رور ربی افرارار ربی افراارار رور ربی افراارار رور ربی افراراار رار ربی افراارار.

تاریخچه مختصری از تغییر ساعت فصلی

کنگره ایالات متحده آمریکا در طول جنگ جهانی اول و بار دیگر در طول جنگ جهانی دوم، و بار دیگر در طول بحران انرژی در اوایل دهه 1970 طرحی را برای صرفه جویی انرژی در تابستان وضع کرد. ایده این بود که از نور علاوه بر بعدازظهر تابستان با کاهش نیاز به روشنایی الکتریکی، باعث صرف هر جر می شود. این ایده تا حد زیادی نادرست است، زیرا نیاز به گرمایش ممکن است در صبح در زمستان افزایش یابد، در حالی که نیاز به تهویه مطبوع می تواند بعد از ظهر در تابستان افزایش یابد.

یکی دیگر از استدلال‌های طرفدار این موضوع بود که در طول روز و روشنایی آن، قیمت و جنایت کاهبش. در حالی که این حقیقت ثابت شده است، این تغییر بسیار ناچیز است و به نظر می‌رسد اثر منفی سلامتی منفی سلامتی آنررات منفی سلامتی آنررات منفی سلامتی آنررات منفی سلامتی آنررات منفی سلامتی آنرران پس از جنگ جهانی دوم، تعیین تاریخ شروع و پایان ساعات تابستانی به دولت‌های ایالتی گذاشت. از آنجایی که این امر مشکلات زیادی را در برنامه ریزی و راههای ایمنی ایجاد می کند، کنگره قانون زرد، کنگره قانون زمارررن نگره قانون زماخن یکروار. این قانون سراسری ساعت تابستانی را از آخرین یکشنبه آوریل تا آخرین یکشنبه اکتبر تعیین کرد.

در سال 2007 کنگره قانون زمان یکنواخت را اصلاح کرد تا ساعت تابستانی را از دومین یکشنبه ماه مارس به اولین یکشنبه ماه نوامبر افزایش دهد، تاریخ هایی که تا امروز به قوت خود باقی است. با این حال، این قانون به ایالت‌ها اجازه می‌دهد تا تغییر ساعت خودداری کنند. برای مثال، آریزونا و هاوایی به همراه پورتوریکو، جزایر ویرجین ایالات متحده، جزایر ماریانای شمامامانا اکنون، بسیاری از افراد دیگر در حال بررسی این موضوع هستند که آیا آن‌ها هم باید به دساعت دائمی نابموو نابموو بپردازند.

با این همه آمریکایی‌ها در مورد اینکه آیا زمان دائمی تابستانی را باید داد داد دکتر بث آن مالو و همکارانش معتقدند علم مرتبط با سلامت، از ایجاد زمان استانداردی دائمی حمایت می‌کند. زمان استاندارد نزدیک به نور طبیعی است و خورشید مستقیم در ظهر یا نزدیک ظهر، درست در مرقرار. در مقابل، در زمان تابستان از مارس تا نوامبر، نور طبیعی یک ساعت بعد به طور غیر طبیعی تغییر می‌کند. بر اساس شواهد فراوان مبنی بر اینکه ساعات تابستانی غیرطبیعی و ناسالم است، بر این باورند که باید ساعت تابستانی را لغو کرد و زمان معمولی را تغییر داد.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما