توری برق چیست؟ – میت

[ad_1]

اوایل 2015 (2015) ، جوزف پون و دریای تادئوش ایده شبکه Lightning در WhitePaper ارائه شد و در ژانویه 2018 (فوریه 2017) ، Blackstream از این ایده برای راه اندازی شبکه های آزمایشی Lightning تجربی برای بیت کوین استفاده کرد. شایان ذکر است که جک دورسی بعداً حمایت خود را از این شبکه اعلام کرد.

Lightning Network به عنوان محبوب ترین پلتفرم مقیاس بندی ارزهای رمزنگاری شده شناخته می شود. به همین دلیل ، بسیاری از توسعه دهندگان ابزارهای جایگزینی برای کار با شبکه ارائه کرده اند. این شبکه می تواند مقیاس پذیری قابل توجهی را برای بلاک چین و پرداخت های سودآور و فوری ارائه دهد. با گسترش گسترده این شبکه ، درک کامل نحوه عملکرد آن بسیاری از مشکلات را حل می کند و مزایای استفاده از آن بسیار مهم شده است.

مشکل عدم اندازه گیری را توضیح دهید

بیت کوین با هدف حذف واسطه ها در معاملات ایجاد شده است ، تلاش برای دستیابی به ویژگی عدم تمرکز بلاک چین با حذف این واسطه ها. اما حفظ ماهیت غیر متمرکز بلوک های جمع شونده مشکلی غیرقابل اندازه گیری برای آنها ایجاد کرده است.

مقاله مرتبط:

غیرقابل اندازه گیری یکی از مشکلات عمده فناوری بیت کوین است. زیرا هزینه معاملات ثابت و سرعت پایین ارتباط بین خریداران و فروشندگان در بستر بیت کوین باعث می شود سرعت شبکه پرداخت این ارزهای رمزنگاری شده نسبت به سایر شبکه های پرداخت کندتر باشد.

برای درک بهتر کندی شبکه بیت کوین ، در نظر بگیرید که شبکه ویزا اغلب 24000 تراکنش در ثانیه را پردازش می کند. در حالی که شبکه بیت کوین فقط می تواند 7 تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

مقیاس پذیری در بلاک چین به این معنی است که با افزایش تعداد کاربران و معاملات ، می توانید تقاضای حاصله را مدیریت کرده و عملکرد عادی شبکه را مختل نکنید.

به نظر می رسد اندازه گیری ناپذیری برای افرادی که به تازگی روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند یا این ارز دیجیتالی را برای ذخیره سازی طولانی مدت خریداری کرده اند ، مشکل بزرگی محسوب نمی شود. زیرا آنها مجبور نیستند چند ثانیه دیگر منتظر بمانند تا یک معامله آزاردهنده را تکمیل کنند. با این حال ، اگر شبکه بیت کوین تبدیل به روش پرداخت اصلی شما شود ، باید بتواند هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کند. زیرا هیچ کس نمی خواهد از روش پرداخت الکترونیکی استفاده کند که انتقال آن ساعت ها طول می کشد.

غیرقابل اندازه گیری شبکه بیت کوین در نوبت 2017 و 2018 (نیمه دوم 2017) زمان مورد نیاز برای تأیید تراکنش ها و کارمزد آنها را افزایش داد.

وارد شبکه Lightning شوید

هنگام مقایسه شبکه Lightning و فناوری بلاک چین ، می توان دریافت که در شبکه Lightning ، بیت کوین ها نیازی به ثبت دقیق و فوری تراکنش ها ندارند و در عوض کانال های امن بین نهادهایی ایجاد می شود که از طریق آنها بیت کوین رد و بدل می شود. در زنجیره تجاری اصلی ، سریعتر تحویل داده می شود.

مهندسان Blockchain Lightning را یک قرارداد هوشمند می دانند که نیازی به ذخیره همه معاملات در Blockchain را حذف می کند. در اینجا مثالی برای توضیح نحوه عملکرد این شبکه آورده شده است:

فرض کنید آلیس و باب می خواهند به طور منظم بیت کوین مبادله کنند. آنها می توانند از صرافی های معمولی برای این منظور استفاده کنند ، اما علاوه بر کند شدن معاملات در این مبادلات ، باید هزینه ای نیز برای هر معامله پرداخت کنند. اگر آلیس و باب به جای مبادله با یکدیگر یک کانال پرداخت ایجاد کرده و آن را در بلاک چین ثبت کنند ، می توانند هر زمان که بخواهند با یکدیگر معامله کنند. هنگام ایجاد یک کانال بین دو کاربر ، اولین تراکنش در بلاک چین ثبت می شود و در آن ارزش ارزهای رمزنگاری اولیه که هر کدام در کانال قرار داده اند تعیین می شود.

کانال رعد و برق

هنگامی که دو کاربر می خواهند مبادلات خود را تکمیل کنند ، فقط باید وضعیت معاملات نهایی را به بلوک اصلی چین ارسال کرده و آخرین وضعیت موجودی خود را در بلاک چین ذخیره کنند.

آلیس و باب هنگام استفاده از شبکه Lightning می توانند یک کیف پول مشترک ایجاد کنند. کلید عمومی هر دوی آنها در واقع امضای آن کیف پول است و کلیدهای خصوصی هر کدام راهی برای دسترسی به آن است. پس از ایجاد یک کیف پول مشترک ، آنها می توانند معاملات نامحدودی با یکدیگر انجام دهند و این تراکنش ها را نه در بلاک چین اصلی ، بلکه در یک شبکه اختصاصی Lightning ثبت کنند. این شبکه تمام تراکنش های بین آنها را پیگیری می کند و بلاک چین اصلی تنها زمانی این را ثبت می کند که کانال آنها بسته شود.

مدت زمان لازم برای تکمیل تراکنش در شبکه Lightning به اندازه ای است که هر دو کیف پول به یکدیگر متصل باشند.

اگر فرض کنیم که نتیجه نهایی 100 معامله کوچک بین آلیس و باب به بیت کوین به آلیس باب بدهکار است ، پس از بسته شدن کانال ، باب یک بیت کوین بیشتر از آنچه در ابتدا در کانال قرار داده بود ، از کیف مشترک و در بلاک دریافت می کند. یک پرداخت بیت کوین برای همه معاملات ثبت می شود. این نه تنها سرعت معاملات را افزایش می دهد. بلکه فضای اشغال شده در کانال اصلی را کاهش می دهد.

مزایای شبکه صاعقه

سرعت بسیار سودآور و سریع تراکنش تنها مزیت استفاده از شبکه Lightning نیست. زیرا هیجان انگیزترین نکته در مورد این شبکه توانایی تبدیل آن به روشی محبوب برای مبادله بیت کوین است. کانال های پرداخت Lightning فقط به افراد محدود نمی شود و همچنین می تواند بین موسسات مالی ایجاد شود.

این تنها راهی است که موسسات مالی معاملات بیت کوین خود را در شبکه Lightning ثبت می کنند و از تراکنش واقعی بیت کوین برای تسویه حساب فقط در پایان هر دوره استفاده می کنند. سرمایه گذاران و دارندگان بیت کوین حتی می توانند به شبکه های بزرگ و پیچیده کانال های خصوصی Lightning متصل شوند. این شبکه کارآمدترین راه برای انتقال بیت کوین را پیدا می کند.

شبکه Lightning قصد دارد ویژگی هایی مانند استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در مبادلات و حتی انتقال توکن بین بلاک چین های مختلف را ساده کند و در نهایت می تواند جایگزینی برای مبادلات ارزهای دیجیتال باشد. در حالی که برخی از تحلیلگران هنوز شبکه Lightning را یک فناوری سفته بازی می دانند که ارزش خود را در دنیای واقعی ثابت نکرده است ، برخی دیگر آن را نقطه عطفی برای شبکه ارزهای دیجیتال می دانند.

تاثیر شبکه رعد و برق بر آینده ارزهای دیجیتال

مقالات مرتبط:

ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک روند اصلی در جهان هستند و شبکه های Lightning برای کمک به مقیاس سیستم های خود ایجاد شده اند. این شبکه ممکن است به بیت کوین به عنوان روش اصلی پرداخت در آینده اجازه دهد.

پس از انتشار مشخصات و مقررات شبکه Lightning ، دانشمندان به طور رسمی امنیت این شبکه را تأیید کردند و این احتمال وجود دارد که مانند ارزهای رمزنگاری شده ، این شبکه به مرور زمان مورد توجه قرار گیرد.

فکر می کنید موقعیت شبکه Lightning در آینده صنعت ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود؟

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما